K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellä vanhassa shipataan k&b. Täällä uudessa ei shipata k&b ja voi diggailla heidän kemioita muiden kanssa jos haluaa.
Mä en jaksa lähteä jos K&B shippi/fiilistely on kokonaan kielletty. Ei haittaa muut paritukset enkä ole jankkaava tosishippaaja, mut enemmän kaipaan tunnelmaltaan ap paatin kaltaista ketjua, jossa ns. kaikki käy. Sellaista tosin tuskin enää tulee, kun porukka on niin jakaantunut ja poteroitunut omiin klikkeihinsä, joten varmaan omalta osalta homma alkaa olla tässä.

vierailija
Mä en jaksa lähteä jos K&B shippi/fiilistely on kokonaan kielletty. Ei haittaa muut paritukset enkä ole jankkaava tosishippaaja, mut enemmän kaipaan tunnelmaltaan ap paatin kaltaista ketjua, jossa ns. kaikki käy. Sellaista tosin tuskin enää tulee, kun porukka on niin jakaantunut ja poteroitunut omiin klikkeihinsä, joten varmaan omalta osalta homma alkaa olla tässä.
Mua ei ainakaan haittaa KB-fiilistely. Olen myös shippaaja, mutta ymmärrän, jos shippijutut tuolta halutaan pitää poissa. Mutta en usko, että ketään häiritsee fiilistellä heidän ystävyyttään. Sitähän on täällä kompostissa tehty.

vierailija
Itse kyllä fiilistelen heitä ystävinä, en usko että ketään sellainen haittaa. Oon oikein mielissäni jos näkevät ja somettavat siitä, sitä olis kivempi fiilistelläkin sellaisessa paikassa missä kukaan ei tule väittämään että kyllä niillä on nyt ihan varmasti suhde. 😅 Eli jos fiilistely ystävinä on susta ok, niin ihan hyvin sovit mukaan ainakin mun mielestä.

vierailija
Voisin nyt tipauttaa sen Discord-linkin, kun muita ehdotuksia toteuttaa serveri ei ole tullut. En tiedä kuinka kauan jaksan tänään valvoa, ja jos tuo ei toimikaan, niin ehdin vielä korjata tekniset ongelmat. 😅 Kaikki näytti päivällä olevan ok, kun testasin eri käyttäjärooleja, mutta saas nyt nähdä...

Käyn antamassa oikeudet piilotettuun keskustelukanavaan aina, kun joku käy kirjoittamassa #esittelyt-kanavalle. Vaikka olen tosi paljon online, niin en kuitenkaan kellon ympäri sitä pysty tekemään. Jos siis joku liittyy myöhään yöllä, niin aamulla sitten käyn serverin läpi. Tuohon kai saisi koodattua jonkin automaation, mutta en ole ehtinyt perehtyä siihen. Sitten kun saadaan lisää modeja, niin homma sujuvoituu. Mutta katsotaan nyt ensin, tuleeko edes tunkua sinne. :D

vierailija
Voisin nyt tipauttaa sen Discord-linkin, kun muita ehdotuksia toteuttaa serveri ei ole tullut. En tiedä kuinka kauan jaksan tänään valvoa, ja jos tuo ei toimikaan, niin ehdin vielä korjata tekniset ongelmat. Kaikki näytti päivällä olevan ok, kun testasin eri käyttäjärooleja, mutta saas nyt nähdä...

Käyn antamassa oikeudet piilotettuun keskustelukanavaan aina, kun joku käy kirjoittamassa #esittelyt-kanavalle. Vaikka olen tosi paljon online, niin en kuitenkaan kellon ympäri sitä pysty tekemään. Jos siis joku liittyy myöhään yöllä, niin aamulla sitten käyn serverin läpi. Tuohon kai saisi koodattua jonkin automaation, mutta en ole ehtinyt perehtyä siihen. Sitten kun saadaan lisää modeja, niin homma sujuvoituu. Mutta katsotaan nyt ensin, tuleeko edes tunkua sinne.
Kiitos! 🤩

vierailija
Mun puolesta voit fiilistellä K&B:tä. Ei se sun vika ole, että nämä pari tosishippaajaa eivät pysty antamaan tilaa muiden keskusteluille ja eri kombojen hehkutuksille. Kannattaa nyt ainakin katsoa, että miten se keskustelu lähtee sujumaan siellä.

Yhteistyössä