Ihanaa, se on ohi!! tätä päivää olen odottanut!! Eilinen kaavinta meni hyvin, toivottavasti nyt ei mitään tulehduksia tule. Luin lääkärin kirjoittaman kertomuksen: plää plää pläää....saaliina runsaasti raskausmateriaalia....siis kauhee toi sana saaliina!!!! Ilmeisiesti patologi tutkii "saaliin" niiin tiedetään sitten puhutaanko tuulimunasta vai mistä. tosiaan tämäkin lääkäri joka teki kaavinnan ihmetteli mun tapausta....kyllä mä olen sitten outo
Nyt sitten ootellaan TAAS noita menkkoja....kyllä tämä on ollut yhtä odottelua!! Joku muukin sitä kiroili!! Tai varmaan aika moni, jolle on tehty ensin lääkkeellinen ja sitten vielä kaavinta. Ja jollekin oli vielä tehty kaksi lääkkeellistä, voi :hug: Anteeksi kun nuo nimet ei jää mieleen....meitä on täällä niiiiiin paljon!
Tervetuloa uudet! Olen pahoillani menetyksistänne :hug:
Muillekin joilla on ollut ikäviä uutisia iso
:hug:
Nyt sitten ootellaan TAAS noita menkkoja....kyllä tämä on ollut yhtä odottelua!! Joku muukin sitä kiroili!! Tai varmaan aika moni, jolle on tehty ensin lääkkeellinen ja sitten vielä kaavinta. Ja jollekin oli vielä tehty kaksi lääkkeellistä, voi :hug: Anteeksi kun nuo nimet ei jää mieleen....meitä on täällä niiiiiin paljon!
Tervetuloa uudet! Olen pahoillani menetyksistänne :hug:
Muillekin joilla on ollut ikäviä uutisia iso
:hug: