Moikkis kaikille!
Kauheesti taas tullu päivä aikana tekstiä ja nyt sit pitäis juttuja kommentoida kuten aamulla lupailin =)
Ensinnäkin:
Pikkuvaemo oisin niin mielelläni sinne Stockalle tullu, varsinki kun rakastan kaikkea kosmetiikkaa, kaikkia ihania meikkejä, voiteita, hajuvesiä ym ym yms ! Mut kun ei aikataulu enää antanu periksi :| Pääsin viideltä töistä minkä jälkeen huristelin satamaan varaamaan ens viikoks piknik-risteilyä ( suomennettuna meikkien ja hajujen ostoristeilyä), sen jälkeen viemään kavereiden pojalle rattaat lainaksi ja sit piti vielä käydä ruokakaupassa. Ja nyt vasta kotiuduin ja oonh ihan rättipoikkiväsynyt... Seuraavalla kerralla sitten jos lähiaikoina tännepäin eksyt!
Sipuliäivitän sulle sen lasketun ajan!
Pimmi: Toivottavasti sun MS-oireet pysyy poissa raskauden ajan ja myös sen jälkeenkin mahdollisimman lievinä. :heart:
Tutteli koittaa saada nukuttua ens yönä ja tulee sitten huomenna ultran jälkeen kertoon ihania uutisia!!
Heili oisit sä tälläkin puolella saanu pysyä, mut pääasia et poistut meiän listalta tollasen uutisen takia kun et ois jotain ollu masukilla huonosti. :hug: vielä sulle ja tuuthan aina välillä piipahtaan täällä "vanhojen" kavereidenkin luona? Onnea tulevaan!
Danjuska mua odottikin kotona lasagne kun tulin äsken töistä kotiin... Mies oli tehny kun sanoin et mun tekee kauheesti mieli. Ja nam ku oli hyvää...
Papagena Mullakin np-ultra 4.9, se on jo ihan pian, ihanaa! Mullakin on niitä masun juilimisia sillon tällöin, kohtu se siellä venyy ja paukkuu ja pikkuset muistuttelee olemassaoloistaan :heart:
Jonskunäiti kyllä muakin pelottaa, keväällä kun oli tuulimuna... Mut nyt oon käyny jo ultrassa varmistamassa että siellä se masukki on ja voi hyvin, ni on ainakin tuulimunapelko poissa, mut kyllähän se keskenmenon mahdollisuuskin välillä mielessä pyörii. Onneks on kohta jo 12 viikkoa kasassa ni km:n mahdollisuus on sit enää tosi tosi pieni...
).( Mulla on kauheen lieväsi enää oireita, etova olo on ollu jo pidempään poissa, ihanaa, ruokakin on taas alkanu maistuun, öisin joutuu kyl juokseen pissalla ainakin pari kertaa ja sit on tietty toi väsymys... Oisin ysin aikaan jo ihan valmis höyhensaarille, mut oon väkisin ollu hereil noin puol yhteentoista... Tänään tulee diilin finaali ja haluisin sen kattoo mut saas nähdä miten käy. Laitan joka tapauksessa digiboxin tallentaan sen miestä varten ni voin sit kattoo sen joku toinen kerta. Masu on edelleen ihan turvonnu, varsinki kun ilta lähenee.. Oikee ilmapallo!
Eiköhän nyt tullu ihan tarpeeks omaa napaa... Ja jos unnohdin kommentoida jonkun juttuja ni anteeks... Oon vaan niin väsy :ashamed:
Hauskaa illanjatkoa KAIKILLE!
:heart: :Ninni ja kullanmuru 10+3 :heart: :heart: