Hakutulokset

1. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

Näin se on että teitä tulee toivelijoista tänne, mutta mä joudun ikävä kyllä siirtymään sinne, tuulimunaraskaus :'( . hiton pahalta tuntuu, mutta se on jännä että mä niin aavistin tä, menin ultraan kuulemaan huonoja uutisia, en hyviä.....kyl tä¨ä tästä, lepään tän päivän ja huomenna uusi päivä...
  2. Tuizu

~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

juu, eli niinkuin mä epäilinkin tuulimunaraskaus :'( , mut voi siis pudottaa...on ollut mukava jutskata teidän kanssa ja tsemppiä kovasti teidän raskauteen! käyn välillä lukemassa teidän onneanne. tuntuu hiton pahalta, kyyneleet vaan vierii, onneksi sain töistä vapaata...mutta jotenkin sitä...
  3. Tuizu

Ja tervetuloa Jonskunäiti ja onnea!!
  4. Tuizu

Moikkis! ihanaa että kysellään kuulumisia =) ! ei ole tullut vuotoa sen toissapäiväsen jälkeen, varmaan harmitonta! huomenna osaan kertoa enemmän, siihen asti,moi :wave: Niin ja tervetuloa Mamma Muu, sulla onkin jo kokemusta enemmänkin raskaudesta ja synnyttämisestä ;) , ihanaa, onneksi...
  5. Tuizu

Toivotaan maya parasta, onneksi se loppui,onneksi on monia onnellisia loppuja! Pidetään peukkuja!
  6. Tuizu

Kiitos kaikille tuesta!! Ehkä parempi mieli, ei ole verta tullut, ainoastaan silloin kun eilen vessassa pyyhkäisin.Yö meni huonosti kun piti käydä katsomassa koska lorahtaa....tää odottelu on siis jotain aivan kauheeta. Mutta onneksi noi vuodot on monissa tapauksissa ollut harmitonta, toivotaan...
  7. Tuizu

Neitikevät mä olen todella pahoillani!! Voimia! Mä en tiedä miten mulle käy, äsken pyyhittäessä tuli verta ja vatsa on pikkasen kipeempi kun yleensä. Pelkään niin pahinta!! En tiedä miten saan nukuttua ja huomenna taas aikainen herätys ja duuniin. Kai mun pitää töistä jonnekin soittaa jos...
  8. Tuizu

Äh, niin usein jäävielä sanomatta, kun ehtii painaa vastaa palkkia!! LapsetOvatElämäni Mä itse lihavoin tekstin vasta kirjoitettuani sen. Eli maalaat sen kohdan kun haluat lihavoida ja sitten menet lihavointi kohtaan ja painat siitä. Silleen se on mun mielestä helppoa!!
  9. Tuizu

Moi kaikille!! Aika monella on ulkopuolinen olo, niin kuin minulla, mutta olenkin niin vähän kirjoittanut, niin kuin joku sanoikin, että sitten kun on varmaa että siellä on elämää, niin kirjoittaa enemmän, ainakin itseni kohdalla luulen näin. Kyllä minäkin olen jotain kysynyt, saamatta...
  10. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

Onnea paljon kaikille synnyttäneille!!! :flower: :flower: !! Mulle voisi lisätä sen ettäla 2.3 ja Jorvissa synnytän. Mua jänskättää hirmuisesti, 1,2 viikon päästä eka ultra. Mä olen päässyt niiiin helpolla tän raskauden myötä, että pelkään ettei siellä kukaan ole, tiedän raskaudet voi olla...
  11. Tuizu

Ai niin ja Misupai kyseli hamppulääkäristä, olen varannut ja vasta marraskuussa aika, mutta eipä mulla ole kiirettä. Ne kyllä tietää siellä että olen raskaana. Sitten voisin kysyä tälläistä että tehdäänkö kuinka mielellään tähystyksiä, mulle olisi tulossa ranteen tähystys syksyllä, osaako...
  12. Tuizu

Heippa kaikille! Olen tosi pahoillani Rouva Rajatapaus, voimia. Olen taustaillu, kun ei ole oikeen mitään kerrottavaa...olo on välillä heikko, mutta kun muiden tarinoita lukee, olen päässyt todella vähällä. Jos ei syö tulee etova olo. Muuten ei mitään ihmeellistä. Finnejä otsa täynnä...
  13. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

EevarouvaSiis ihan kamalaa kuulla!!! mulla loksahti suu auki, mä olen todella pahoillani :hug: . Utelisin jos vaan haluat kertoa, niin oliko sulla yhtään raskausoireita? Tai kipuja? Tuliko sulla raskauden missään vaiheessa mitään vuotoja, tuhruja? Anteeksi tämä kysely....Mä tiedän että jokainen...
  14. Tuizu

Hei hieno lista!!Kiitos!! :flower: Mulle voi laittaa synnärin Jorvi ja ikää 31. Mä varasin ekan ultran, joka on kolmen viikon päästä, iik, miten jaksan odottaa. Lähistön yksityisille ei ollut aikaa. Mä en itse huomaa rinnoissa muuta kun että ne on kipeet. Mä olen sen verran rintava...
  15. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Olen ollut lomalla, siksi olen ollut vaisu...välillä olen ehtinyt kirjoittaa odottajien puolelle. Mulla on toistaiseksi mennyt hyvin, välillä tulee tuhruvuotoa, mutta sitten se taas lakkaa, eikä sitä tule edes paljoa. Mutta silti se pelästyttää. En ole käynut varhaisultrassa, kun en ole ollut...
  16. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Uh, eka työpäivä takana. Päiväkodissa oli ollut remontti kesän aikana, joten siivoilimme ja laitoimme tavaroita paikoilleen. Mun oli pakko kertoa johtajalle, että odotan. Tämä mun paikka on vuorotteluvapaasijaisuus,kesto 10 kk, joten en ehdi olla kun puoli vuotta töissä. Mä ajattelin että se on...
  17. Tuizu

Alkuraskauden oireet.

Mä olin kanssa luullut että olisi ihan erilainen olo, kun plussaa....mutta tosiaan plussa oli mulle yllätys. En osannut yhtään sitä odottaa ja luulenkin että siksi ei ollut mitään oireita, mitä mukamas oli kun luulin aikaisemmista kierroista olevani raskaana. Mulla oli sellainen olo että menkat...
  18. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Loma on sitten pidetty, yhyy!!!! Täällä on ollut yllättävän hiljaista, mutta varmasti lomien syytä!Monella alkaa olla jo tosi pitkällä, me täällä Tiilan kanssa tullaan perässä=) Mulla ei ole onneksi ollut pahaa oloa, ainut on jos ei ole syönyt kunnolla. Täytyy tosi usein syödä, mutta...
  19. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Loma alkaa olla lopuillaan... :'( eipä säät olllet mitä parhaimpia. Eilen oli neuvola ja ei siellä sydänääniä kuunneltu. Verikokeita ja papereiden täyttöä. Kyselin tuhruvuodoista, mitä mulla välillä on, niin ano sen olevan normaalia.Toivotaan niin...soittelin tossa ykityiselle ultra-aikoja...
  20. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Ai niin, iästä kyseltiin niin olemme molemmat 31 vuotiaita ja yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta ja naimisiin mentiin viime helmikuussa. :)

Yhteistyössä