Hakutulokset

1. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Morjens! En tiedä oletteko huomannut kun olen muihin palstoihin kirjoittanut pelkääväni keskenmenoa. ollut tuhruttelua, eilen verta, mutta ei paljoa. Siksi olen ollut niin hissukseen. Asustellaan nurmijärvellä ja jos nyt hyvin käy, niin varmaankin Hyvinkäällä synnytän. Mä odottelen vkonlopun...
  2. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Oho....´kokeilin ekaa kertaalihavointia ja sainkin kaikki lihaviksi :laugh: ei ollut tarkoitus, mutta eihan se ketään haittaa!! :D
  3. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Tervetuloa [b]pikkismasu!!Ja onnea paljon!!! Hyvä idea kyllä minusta, mutta itse olen tässä vielä epävarma meneekö kesken. On muuten ihanaa että tänne kirjoittaa muutkin, jotka haluaa tietää kuulumisia!! =) Mulla tulee edellee ruskeata tuhrua, mitäköhän se merkkaa? Ajattelin että jos verta ei...
  4. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

En tiedä, taisi olla väärä hälytys, kun verta tuli vähäsen, ei ole eilisen jälkeen tullut kun tuhrua pyyhittäessä. Toivotaan vaan parasta, ilmottelen!
  5. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Kiitos tsemppauksista!! Olo on parempi, enkä vuotanutkaan kuin vähäsen verta, eilisen jälkeen ei ole tullut, mutta tuhrua tulee pyyhittäessä....mutta menen huomenna lääkäriin, olen silloin viisaampi! Niin ja mua ihmetyttää kun mulla ei ole yhtään sellainen olo että olisi raskaana, ei yhtään...
  6. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Ai ettäteosasitte piristää!! Ihana kuulla että muillakin on ollu vuotoa. Ei ole eilisen illan jälkeen verta tullut, eikä sitäkään paljoa tullut, mutta edelleen pyyhkiessä tulee vähän tuhrua. Ei varmaankaan syytä huoleen, mutta nyt mua huolestuttaa kun ei ole mitään raskausoireita vieläkään...
  7. Tuizu

Taitaa mennä kesken...

Taitaa mennä kesken....oikeestaan kun menkkojen piti alkaa viikko sitten tuli ruskeaa tuhrua ja ajattelinkin sen olevan menkoista, mutta siitä päivästä lähtien tuli rusehtavaa vuotoa, mutta todella vähän/pyyhkiessä. Maanantaina tei testin ja se oli +, mutta tänään onkin tullut verta, ei...
  8. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Taisin iloita liian aikaisin...nyt on verta tullut... :'( , ilmottelen kui kävi....
  9. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Taidettin iloita sitten liian aikaisin....verta on tullut tänään....kattelen huomiseen ja varaan sitten ajan lekurille, voih.... :'( , mutta mä olinkin asian kanssa tosi varovainen. Elämä jatkuu, mä ilmottelen mitä kuuluu.

Yhteistyössä