Tuizu, toivottavasti olisi nyt se verentulo väärä hälytys.Mulla oli tosin alkukeväästä vähän samanmoinen tilanne. Olin testaillut jo hyvissä ajoin yhden testin ja sain siitä omaksi ihmeeksenikin hyvin hyvin haalean haamun. Odottelin menkkoja alkaviksi, ja koska niiitä ei kuulunut, tein toisen testin. Tuolloin taisi olla kp 34 (32-35) Tästä testistä tuli hieman vahvempi haamu. En kuitenkaan pitänyt tuota vielä raskautumisena, itse asiassa en tiedä mitä oikein ajattelin, koska nyt jos saisin haamunkin, olisin onnesta soikeana. Kuitenkin kp 37 alkoi sitten vuoto ja siinä vaiheessa ajattelin että kyseessä oli vain myöhäinen ovulaatio ja siksi myöhäinen tädin tulo. Myöhemmin luin, että kyseessä saattoi olla hyvin varhainen keskenmeno tai jokin biokemiallinen (tai jotain sinnepäin) raskaus. En mennyt lääkäriin, mutta soitin kyllä yksityiselle lääkärille ja kysyin tapausta, Sieltä vain vastattiin, että tee testi viikon päästä uudelleen.Jos tulee plussa niin onnittelut, jos miinus, niin onnea yritykselle jatkossa. :/