helmikuusta asti jännäilleet =)

napsuneiti......kp3/29-32................yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp3/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp14/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp17/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp18/26-29..............yk6.......1.toiveissa
caeza..................kp28/34....................yk5......3.toiveissa
nanna81.............kp31/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp41/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu

[/quote]

 
napsuneiti......kp4/29-32................yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp4/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp15/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp18/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp19/26-29..............yk6.......1.toiveissa
caeza..................kp29/34....................yk5......3.toiveissa
nanna81.............kp32/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp42/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Tänne ei erikoista. Likka on taas oikeen kivalla päällä ja mamma ihan hermo loppu!
:headwall:
 
napsuneiti......kp6/29-32................yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp6/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp17/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp20/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp21/26-29..............yk6.......1.toiveissa
caeza..................kp31/34....................yk5......3.toiveissa
nanna81.............kp34/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp44/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


 
Nannalle :hug:
Ja kiitos kun jaksat aina päivitellä tota listaa =) Eipä meitä enää hirmuisen montaa listalla ole, suurin osa on jo plussannut. Hyvä niin.

Täällä ootellaan ovisaikaa. Ja vielä ainakin pitää päätös että en laske päiviä, enkä käytä niitä ovistikkuja. Saa nähdä pitääkö päätös. Ja ke mulla on se gyne.. Saa nähdä mitä hää sanoo.

Nyt ulos kun paistaa aurinko B)
 
Nanna sulle :hug:

Mulla ei mitään ihmeitä...ens tiistaina pitäis olla kp 28 ja odottavaisella mielellä olen. Ihme olotiloja välillä!
Perjantaina lähetään reissuun joten en oo sitten lukemassa / kirjottelemassa. Ajattelin testata jo perjantaina ennen reissuu.

Tsemppiä
 
Tulin ilmoittamaan että vuoto on loppunut ja kuulemma normaalia!!!! Ihanaa, nyt voi huokaista(ainakin vähäksi aikaa...)toivotaan vaan että vuotoja ei enää tule.
Hyvää kesää kaikille, käyn aina välillä katsomassa teitä ja plussia teillekin!!!!
 

caeza..................kp3/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp7/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp18/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp21/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp22/26-29..............yk6.......1.toiveissa
nanna81.............kp35/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp45/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Olipas mukavaa että Tuizulla oli hyviä uutisia :) ...
 
caeza :hug:
tuizu hyvä juttu, et vuoto loppu. Mulla oli esikoisen alkuraskaudessa vähän vuotoja. Tais olla niin, et kp28 tuli tuhrua ja aattelin et menkat alkaa. Mut sit se loppu ja testasin kp29 plussan. :heart: Ja viel myöhemmillä viikoilla tuhrutteli myös pikkusen.
Tääl ei taas muuta, ku odottelua. Nyt ekaa kertaa toi kohdunnapukka on muuttunu suht kovaks. Yleensä mitä oon kokeillu, ni se on ollu koko kierron ajan enemmän tai vähemmän pehmee. Tuskin se mitään merkkaa. Kuhan keho vaan veetuilee... :headwall:
 

caeza..................kp4/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp8/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp19/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp22/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp23/26-29..............yk6.......1.toiveissa
nanna81.............kp36/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp46/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu



 
Eikä vieläkään tätiä näkyny. Ei kyllä ole mitään oireitakaan mihinkään suuntaan. Ainut on että oksettava olo on, mutta sekihän voi nyt johtua vaikka mistä. Ei kyllä tee mieli yhtään testaillakkaan niiden negojen takia, joten perjantaihin on helppo odotella.
 
Nanna jospa se kuitenkin vielä muuttuu plussaks. Älä menetä toivoa =)

Mä ajattelin testata kans perjantai aamuna ennen ku lähetään reissuun viikoks. Mulla on tuolla kaapissa mammaksin erittäin herkkiä raskaustestejä joten sellasen meinasin tuhlata.

Eilen aamulla mulla tuli reilusti valkkaria joka oli vaaleenpunasta. Iltapäivällä tuli sitten pyyhkiessä vähän puhdasta verta ja sen jälkeen ei enää mitään. Ei mulla kyl menkatkaan vielä voi alkaa ku eilen oli kp 22 ja mulla yleensä suht säännöllinen toi kierto. Ei veny kauheen pitkäks eikä kyl ala menkatkaan ennen kp 26:tta.
Elän toivossa että tää olis ollu kiinnittymisvuotoo!!!!

Aurinkoista päivää kaikille =)
 
Piti vähän sorkkia itteä äsken :ashamed: ... Ei se paljon puhuttu nipukka nyt niin kova ollu, eli eiköhän net sieltä ala kuitenki :ashamed: ...

Pidän peukkuja katjuska että olis ollu sitä kiinnitymisvuotoa!!! Kuulostaa ainaski lupaavalle sinulla!
 
Joo mä vähän tsekkailin kalenterii kans ja se eilinen vuoto olis hyvinkin voinu olla kiinnittymisvuotoo. eli viikko sitten oli varmaan parhaimmat hetket raskautuu ja tuli onneks puuhailtuakin =)

Mä yritän tulla viel perjantaina infoomaan teitä ennen lähtöö et miten kävi vaikka uskon että nega tulee kun on varmaan viel liian aikasta testata. Meillä vaan yhet juhlat lauantaina ja en tiiä uskaltaisko ottaa.
Otan ehkä sitten hillitymmin =)

Nanna toivon todella että sulla ei alkais. Ja jos se nipukka nyt sitten vaikka siitä kovettuu vielä.
 
Katjuska: Toivotaan että plussa jo näkyy perjantaina! Mutta ystävälleni lääkäri oli sanonu kun hän esikoista odottaessaan (ei siis vielä tienny että odotti) oli viettäny railakkaan viikonlopun, että niin kauan kun ei itse tiedä että on raskaana niin siitä ei ole vielä haittaa sikiölle. Eli siis varmaan meinas että menkat ei vielä hirveen paljon myöhässä yms. Voihan sitä toki varovammin ottaa ja vähemmän...
 
No hyvä tietää, Kiitos =)
Tottahan se on että ei voi ruveta joka kuussa ajattelee että mitään ei voi ottaa jos vaikka sattuis olla raskaana mutta voihan sitä varovaisemmin tottakai ottaa. Mä en kyllä usko että plussa viel perjantaina näkyy!!
Ens viikko menee sitten kokonaan pois täältä....iik. Tulee kauheet vierotusoireet =)
Meinataan lähtee lomailemaan lappiin. Tarkotus olis mennä patikoimaan ja telttailemaan!
 
Kuulostaa ihanalta vaeltelureissu :) ! Mutta varautukaahan ja ottakaa sääskimyrkkyjä tarpeeksi mukaan! Täällä ainaski on tämän viikon aikana tuplautunu ne. Ei niitä vielä mitenkään ihan hirveesti ole, että voi kyllä hyvin elää, mutta kannattaa varautua kuiten =) .
 
Heissan! Lekurissa on käyty ja saatu lähete eteenpäin. Lääkäri totesi että päälisin puolin on kaikki ok, kohdunsuu oli "nätin näköinen" ja limakalvot hyvät eikä munasarjoissa tuntunut mitään. Ei ottanut ultraa eikä papaa kun totesi että molemmat otetaan sitten sairaalassa, johon lähetteen laittoi. Kutsu tutkimuksiin tulee kuulemma 1-2kk sisällä kun se vuos alkaa olla täynnä. Ehkäsy kun on jätetty pois elokuussa 06. Että sellanen käynti.

Ihan hyvä mieli jäi, sano vielä senkin että kandee nyt jättää kaikki tikut ja päivien laskemiset siiheks kunnes tutkimukset alkaa. Eli jatketaan kesälomailua, vielä olisi 2vkoa jäljellä B)
 
Katjuska toivotaan parasta! =)
Mulla ei kummempaa. Alavatsa on ollut ajoittain kipeä ja turvoksissa. Kohdunnapukka on aika kova. Mut kerkeehän se pehmentyä tässä... :kieh:
nanna toivottavasti ne menkat ei kumminkaan ala ja saat testata plussan! =)
 

caeza..................kp5/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp9/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp20/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp23/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp24/26-29..............yk6.......1.toiveissa
nanna81.............kp37/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp47/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu




 
miten jännää!Pietään peukkuja että viiva siitä vahvistuu.
Itse oon testaillut myös Mammaksin testeillä ja niissä on se kontrolliviiva ja sitten testiviiva, mikäli olet raskaana.Eli jos yhtään näkyy testiviivaa, niin kuulostaapa hyvältä! =)

:whistle: Plussatuulia ihan hirmuisesti, olisipa se nyt ollut teidän vuoro! :hug:

Itselläni kp 12ja kohta käyn bongailemaan ovista. Nyt lomalla vielä kokonaiset kaksi viikkoa B)
 

Yhteistyössä