helmikuusta asti jännäilleet =)

rinkinki................kp6/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp7/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp11/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp16/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp20/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp55/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Ai niin katjuskalle jäi vissiin vastaamatta silloin reilu viikko sitten että juu lapissa asun =) .
Ovisaikoja tässä vielä odotellessa...Kulu jo aika kulu!

Vakoilin tuolta että kuumetyttö on plussannu jo 9.päivä. Onnea hälle mikäli vielä täällä pyörähtää :flower: !

rinkinki................kp7/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp8/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp12/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp17/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp21/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp56/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Heipsistä kukkuu kaikki "vanhat" tutut!!!
Käyn aina lueskelee teitin kuulumisia tasasin väliajoin, mutta on hiljasta pitäny :( . Siis tarkotan, että sivut ei vaihdu tiuhaan tahtiin, toi sivu46 oli iäisyyden. Mä nii toivon teitä tonne odottajiin, iha kaikkia!!! mmiilian kaa teitä sinne kaipaillaan..Muistatte varmaa hänet? Hänellähän oli se tuliimuna epäily ja vuodot, mutta voi nyt hyvin ja vauva kans..viikkoja en muista :ashamed: ..öö, no lähellä puoltaväliä menee jo.

Ite voin nyt jo ihan hyvin. Alkuöklöpöklöt loppuneet ja voin juoda taas KAHVIAAAAAAAA! Pienestä sitä tulee iloiseksi :D . Väsymyskin helpottanu, ei enää uupumusta siis.
Oltii kolarissa perjantaina (13.pv), jäätiin jyväskylän kohdalla moottoritien kiihdytysrampilla kuorma-auton alle. Teki laittoman kaistanvaihdon ja suoraan meidän päälle. Parilla kiepillä mentii mehtään. Enkeleitä oli totisesti matkassa!!! Me selvittiin lähes vammoitta. Mut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja äitipolilla tutkittiin, vauva voi hyvin. Mies kans ok. Mulla vaa selkä tärähtänyt parista kohtaa pahemmin ja eile kävin uudestaa viel lekurissa, sain panacodia ja 1000mg panadolia, niillä sit. Auton kohtalo selvii huomenna, aika tod.näk. lunastukseen menee :( . Ärsyttävää, isäännällä alko just loma ja v*tuiks meni alusta alkaen, ei päästä mihkää reissuun yhdessä. silti tietty pääasia, että me ollaa kunnossa ja tytöt EI ollu kyydissä!

Profiilissa kuva mun pömpöstä :D .

Mielettömiä plussa-trombeja kaikille!!!!!!!!!!!

:heart: nelli&pulla rv10+5

Kiva nelli että jaksat käydä meitä täällä piristämässä. Me kyllä kovasti haluttais kans tulla sinne odottajiin mut jostain pienestä on viel kiinni =)
Hyvä että teille ei käyny mitään siinä kolarissa...se on aina kuitenkin tärkeintä!

rinkinki................kp8/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp9/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp13/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp18/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp22/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp57/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Huomenta!
Kiva nelli kun käyt meitä moikkaamassa välillä! Ja aivan kauheeta se onnettomuus. Onneksi teillä on kuitenki kaikki kunnossa! Eihän sillä autolla kuitenkaan niin väliä jos ihmiset säilyy ehjänä.

Yritetään päästä kyllä perässä kaikki sinne odottajiin =) .
Tänään oli yllättäen tasavahvat viivat ovistestissä. Huvikseen eilen alotin tekemään jo niitä vaikken odottanutkaan ovista vasta kun sunnuntain jälkeen!

Heipsan kaikille,

Nelli Kuulosti oikein todelliselta 13 pv perjantailta toi teidän juttu. Onneks ei tosiaan käynyt mitään!!!

Nanna Jospa se olis just tää kk kun se pienokainen saisi alkunsa. En muista olitko ennen tehny noita ovistestejä? Jos se onkin ollut ajotuksesta vaan kiinni =) ? Meinasin sitä että jos nyt oottelit ovista vasta myöhemmäksi.

Meillä jos on ajotuksesta kiinni, ni se on kyllä niinpäin et pitäis aina puputella senkin jälkeen kun on ne kaks viivaa siihen testiin saanut. Pukkaa olemaan vähän kisaväsymystä aina sen jälkeen ja tulee yleensä joku viikon tauko. Vai mulla on kyllä muutenkin sellasta että kun ovis on ohi, ni häviää halut johonkin :(

Noh, tässä kuussa en tikkuja ole käytellyt, enkä mitään muutakaan asian hyväksi tehnyt. Jotenkin nyt on onnistunutkin tämä taktiikka siinä mielessä, että mä tosiaan odottelen vaan menkkoja alkavaksi. En suunnittele sitä että koska voisin tehdä testiä tms. Mä toivon että ens kierto toisi jo jotain vastauksia kun pääsen sinne tutkimuksiin...

Jeps, pitää mennä tekeen siivous loppuun. Ajatus olis että on koti siivottu kun pe loppuu loma ja pitää mennä töihin. Johan tässä on kohta 4vkoa lomailtukin, joten ei se maailma siihen kaadu. Ja ens viikolla on kuitenkin vielä tiedossa 1,5 lomapäivää ja reissu Rigaan B)

rinkinki................kp9/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp10/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp14/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp19/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp23/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp58/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Napsuneiti: Olen ennen tikutellut mutta en kyllä noin vahvaa plussaa ole saanu. En tiiä johtuuko sitten siitä että nämä on eri merkkisiä vai sitten että olen liian myöhään alkanu tikuttelemaan... Antaa kyllä vähän toivoa!
Toivotaan että teidän stressaamaton kierto tuo tuloksen =) !
Tänään mennään kattoon minun siskon pientä vauvaa! Ja kuume varmasti yltyy vielä entisestään....

Heipparallaa!
"Masennus" helpottanu, joten aattelin taas kirjotella. Tässä kierrossa en aio ees aatella kiertopäiviä enkä ovista. Heh, katotaan miten hyvin onnistun...
kuumetytölle onnittelut myös täältä! :flower:
Nelli kauhee teijän onnettomuus! Onneks selvisitte ehjinä. Huhhuh!!
nanna mun kaveri sai kuukaus sitte vauvan ja kyllä se kuume vaan itellä kasvo entisestään. :heart:

Mulla alkaa ovis aika olee kai käsillä. tänää meinasin ruveta tikuttamaan.
Tajusin just että mullahan on tänää jo kp 12. Ihme miten nopeesti se aika onkaan menny vaikka yleensä menkoista ovikseen aika tuntuu matelevan.

Maanantaina pitäis sitten mennä takas töihin 3 viikon loman jälkeen :ashamed:
toisaaltaan ihan kivakin palata taas normaalii päivä rytmiin mut olishan tätä lomaa vielä voinu jatkaa.

Mutta nautitaan viikonlopusta naiset!!!

rinkinki................kp13/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp14/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp18/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp23/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp27/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp62/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Heippistä,

Alkaa oleen jännät päivät käsillä =)
Mut oireet tapansa mukaan kuten aina ennenkin. Rinnat on kipeenä, nyt tosin extrana se että nännitkin on vähän arat. Mut ei pahemmin. Jotkut hajut tuntuu tosi vahvana, mut sepä ei kerro vielä mitään =)

Ajattelin että josko testaisin pe varmuuden vuoks, kun on ne kaverin häät.. jos ei kahta viivaa tu ni voi paremmalla omallatunnolla sit ottaa boolia =) Pessimistinä kyl uskonkin, että yhden viivan vaan siihen testiin saankin.

No parin viikon päästä on sit se lekuriaika. Sitä jotenkin oon alkanut jo jännäämään.

Mitkäs on muiden fiilikset näin maanantaina?
mä taidan mennä päiväunille, väsy kun oli loman jälkeen eka työpäivä.

ollaan sitten Napsuneiti sun kanssa ns. samassa junassa kun molemmilla eka työpäivä loman jälkeen. Onneks sai päivän kulumaan aika nopeesti ja iltapäivällä oli jo sellanen fiilis kun ei olis lomalla edes ollu :)
Sulla Napsuneiti tosiaan jännät ajat taas käsillä....toivotaan ettet pääse sitä boolia maistelemaan ;)
Tee sä raskaustestejä niin mä koitan bongata ovista.
Eilen sain testiin haaleen viivan mutta oletan että tänää tulis sitten vahvempi jos on tullakseen.

Millaset fiilikset muilla?
Kävin yks päivä lukemassa odottajien kirjotuksii ja löysin sen helmikuun helmet sieltä. Tuli siitä mieleen että mitenköhän Lellulla menee?
Hyvä käydä lukemas odottajien palstaa ja elätellä toivoo että pian pääsis sinne kans
B)

Aurinkoista maanantaita kaikille

rinkinki................kp14/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp15/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp19/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp24/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp28/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp63/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Katjuska oletko testaillut uudelleen =) ?
Kerro kerro kerro kerro..

Ihanaa jos saisit sen plussan, ja hyvä että täältä väki vähenee.. ehkäpä me loputkin tullaan TOSI pikaisesti perässä, eiks niin?

(.) Ei sen kummempia, ihan sama olo kun aina ennen menkkoja edelleen. Tisut kipeenä ja siinä se.

Onpas kovin syksyinen ilma, olis tehnyt mieli jäädä vaan peiton alle unia jatkamaan..

Katjuska voihan se ovis olla vaikka ei sitä viivaa siihen tikkuun saakkaan. Niitäkin tarinoita oon meinaan kuullut. Ja toisaalta, joillakinhan se huippu on niin lyhyt ettei sitä välttämättä saa siihen tikkuun ollenkaan, jos kerran päivässä testailee.

Mäkin aamulla sekoilin jo kun ajattelin sun tekevän raskaustestiä, hyvinpä olin listaa kattellut =) Omassa mielessä kun pyörii taas raskaustestit tässä vaiheessa kuuta. Joten anteeksi vain =)

Toivotaan että nyt tästä kierrosta mahd. moni saapi plussan!

Olen jonkin aikaa seuraillut tätä palstailuanne täällä taustalla, koska itsekin olemme mieheni kanssa helmikuulta saakka yritelleet... tunnutte jo melkein kaikki vanhoilta tutuilta!
Olen mukana tuolla kolmekymppisten ketjussa, mutta siellä tällä hetkellä melkoisen hiljaista.

Tähän mennessä ei ole kuulunut eikä näkynyt mitään toivottua tulosta raskautumisen suhteen (paitsi yksi todnäk.kemiallinen raskaus) ja jos tämä kierto menee myös puihin, niin sitten lähtee jo 6.vai perätikö jo 7.kierto liikkeelle. :ashamed:

Mulla siis nyt kp 31/32-35 eli kriittiset hetket käsillä. Jos joku teistä lisäilisi noita päiviäni tuohon listalle, sikälimikäli siis mukaan mahdun? :wave:

Katjuska mä oon myös kuullut juttuja, että vaikka ei oo ovista bongannu tikuilla niin on silti tullut raskaaksi. Että ei kai ne mitään sata varmoja ole.
Annie tervetuloa takas! :flower: Jos oikeen muistan, niin kävit jo joskus aikasemmin tänne kirjottamassa, mutta sitten ei kuulunut pitkään aikaan mitään, niin poistettiin listoilta. :ashamed:
napsuneidille nyt peukut pystyssä! :wave:

Mä oon hypänny ton kp-listan yli, enkä oo siis ollenkaan tietonen mikä kp mulla on menossa. =) Aika hyvin vai mitä?! No sen verran tiedän, et ovis oli luultavasti viikon vaihteessa, kivuista ja limoista päätellen. Joka toinen päivä ollaan harjooteltu.. :D
Tyttö tekee kulmahampaita ja on ollu ihan hirveen itkunen ja kiukkunen. :'( Että miehen kans just naurettiin, et noitako me lisää halutaan. :LOL: Kyllä tuo muksu osaa niin pirun ihanakin olla, että kyllä se toinenkin oikeesti halutaan. :heart:

rinkinki................kp15/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp16/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp20/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp25/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp29/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp32/32-35................yk6?....1.toiveissa??

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp64/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1