helmikuusta asti jännäilleet =)

Wautsi nanna ! =) Eiköhän se plussa siitä vahvistu, jos parin päivän päästä testaat uusiks.
Ihanaa kun on lämmintä, mut ei kuitenkaan tuskasen kuumaa. Ollaan likan kans pihalla aika lailla koko ajan, ainoastaan päikkäriaika ollaan sisällä.
Ens viikolla taas jännäilyä itelläkin. Tai sit menkat alkaa jo sunnuntaina... :( Niinku viimekski. Oli oviksesta menkkoihin vaan 9-10 päivää, mä en vaan käsitä miten se on mahollista?! Ku eikö se oo vähintään 14 päivää normaalisti?
 
Mä en noista mammaksin testeistä tiiä, mut mulla tuli niihin rfsu:n testeihin iha haalee viiva, mutta selkeesti värillinen. Enhän mä uskonu, tein sit kolme samana iltana :D . Jos sul nitä on velä, tee huomen aamuna uus. Uskon sen olevan plussa. Jos hitunenkin väriä, niin sillo plussa. Jotenka varovainen onnittelu teille :heart: :heart:

nelli ja pulla rv9+0
 
Mahtavaa Nanna, pidän peukkuja sulle että saat seuraavalla testi kerralla vahvemman viivan :heart:
Asutko muuten pohjosissa?

Mulla tänäänkin tullu pyykiessä vähän verta. Joko mulla alkaa todella aikaset menkat tai sitten tää on edelleen niitä kiinnittymisvuotoja.

Kiva NelHm käyt meitä tääl moikkaamas. Teillähän onkin menossa jo rv 9...vau!!!
 

nanna81.............kp1/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp6/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp10/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp10/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp21/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp24/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp25/26-29..............yk6.......1.toiveissa
kälättäjä ............kp48/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu





 
Eilen illalla alkoi tuhruvuoto. Ei vielä mitään hirveän kovaa ole, mutta aamulla tein vielä testin ja negaa näytti. Neuvolassa epäiltiin että saattaa olla alkurask.km, mutta ei tarvi kuulemma mitään tehdä jos ei kipuja ole kun niin alussa on. Nyt on pakko siityä vähäksi aikaa taka vasemmalle (Luulen kyllä että parin päivän päästä takas :) )... Tuntuhan se hyvältä varovasti iloita edes se puoli päivää. :'( :'( :'(
 
Voi itku Nanna. mä olin aika varma että sä plussaisit mutta väärässä olin. Se tuntuu nyt pahalta mutta helpottaa kyllä, älä jätä meitä pitkäks aikaa.
Iso :hug: sulle.

Mä testasin myös aamulla vaikka melkein tiesin tuloksen...Nega siis. mulla vasta ens tiistaina pitäis menkat alkaa muutenkin joten ootellaan nyt kiltisti siihen.
Eilen illalla juimi alavatsaa tosi paljon, sellasta vihlomista :heart:
Toiveet on korkeella mutta voipi olla että tiputaan taas korkeelta!
No mä otan testit kyllä reissuun mukaan mutta harmi ettei pääse koneelle ni en pysty tulla teille tuloksii kertomaan. kerron ne sitten kun tulen et miten kävi =)
Oon siis n. viikon poissa täältä ( lomaa palstasta )

Ei muuta kun aurinkoisia päiviä ja plussa puhureita kaikille toooodeella paljon B)
 
Nannalle iso iso :hug: . Ei auta kun siirtää katse uuteen kiertoon, mäkin aina alan ajatella että TÄMÄ on nyt sitten SE kierto. Onhan taas jotain odotettavaa ainakin :LOL: .

Katjuskalle oikein hyvää lomaa. Toivotaan että saat sen plussan testaillessa. Mulla on menossa vasta Kp10, joten ei vielä ovisaikakaan lähellä. Mut josko pitäis harjotella kuitenkin =)))

Huomenna mennään miehen kanssa häihin. Kiva kun saapi oikein laittautua ja lähtee vähän viihteelle. Tää loma kun sujuu ihan tässä kotosalla vaan. Mut mikäs tässä ihan kiva se on olla vaan ja laitella tätä kotia. Josko tää joskus tästä valmistuisikin. Loman aikana on kyllä tarkotus korkata toi uusi sauna, mies siellä panelia just asentelee =) .

Ja Rinkinki toivotaan tosiaan ettei ala ennenaikojaan!!!

 
nanna81.............kp4/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp9/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp13/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp24/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp27/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp28/26-29..............yk6.......1.toiveissa
kälättäjä ............kp51/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Noniin, nostetaanpa meidät taas ylös! :wave:
Olin ihan varma, et menkat alkaa jo yöllä mut ei ainakaan viel oo alkanu. Eilen illalla oli niin kovat jomotukset alavatsalla, et ei oo pitkään aikaan ollukkaan. Ja napukkakin oli alhaalla, mut nyt aamulla se on taas ylhäällä. Eikä se mitenkään kova oo, joten kyllä ne menkat sieltä alkaa. Jos nyt alkasivat ees sillon, ku pitäskin eli keskiviikkona tai torstaina.
 
nanna81.............kp5/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp10/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp14/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp25/26-27..............yk6.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp28/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp29/26-29..............yk6.......1.toiveissa
kälättäjä ............kp52/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Nostelempa taas... Mulla on menkat alkamassa, tuhrua jo pikkusen tuli paperiin. :'( Jotenki ei jaksa ees toivoa enää tai kehitellä mitään oireita.. Päivitän listan viel huomenna, ku menkat alkaa. Jollei ala jo tänään kunnolla. On ollukki niin kovia menkkajomotuksia pari päivää, et odotettavissahan tää olikin. No joka tapauksessa, ku menkat alkaa kunnolla niin jätän teijät ainaki vähäks aikaa ja yritän olla laskematta yhtään mitään. :snotty:
 
Rinkinki voi ei... ymmärrän kyllä fiiliksen. Loma tästä kaikesta tekis hyvää itse kullekkin =) Mut en mä täältä malta olla käymättä lukemassa kuulumisia.

Mitenkäs Katjuska? Alkoiko menkat tänään kuten ennustelit tossa aiemmin?

 
Huomenta! Välillä käyn vilkuilemassa... Ihan vielä ei jaksa alkaa edes miettiin tätä uutta kiertoa mutta eiköhän sitä sitten kun ovis on lähempänä.
Rinkinkille :hug: ... Elä pitkäksi aikaa mene sinäkään!
Katjuskahan oli tämän viikon siellä lomalla että pitää oottaa ensi viikkoon ennen kuin kuulee hänen kuulumisia???
 
rinkinki................kp1/25-27..............yk7.......2.toiveissa
nanna81.............kp6/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp11/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp15/36.....................yk4.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp29/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp30/26-29..............yk6.......1.toiveissa
kälättäjä ............kp53/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Koitan nyt sit pysytellä vähän aikaa taka-alalla.
Nannalle paljon tsemppiä! :hug: :hug:
 
rinkinki................kp2/25-27..............yk7.......2.toiveissa
nanna81.............kp7/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp12/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp16/36.....................yk4.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp30/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp31/26-29..............yk6.......1.toiveissa


MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp54/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


Rinkinkille vielä :hug:

 
rinkinki................kp3/25-27..............yk7.......2.toiveissa
nanna81.............kp8/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp13/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp17/36.....................yk4.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp31/30....................yk5......1.toiveissa
Katjuska-81........kp32/26-29..............yk6.......1.toiveissa


MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp55/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


 
Tänään palattiin takas kotiin reissusta ja kyllä on kotiin aina kiva tulla=)

Menkat tosiaan alkoi sitten niinkun vähän ennustelin mut toivoin toista. eli silloin kp 28 päivänä just alko kunnon vuoto ja itkuhan siitä tuli kun taas sama juttu. Vitutti suorastaan suunnattomasti ja lohdutukseksi ostin paljon karkkia =)
Nyt jo pikkasen paremmilla fiiliksillä ja eihän siinä muu auta ku jatkaa tässä kierrossa yrittämistä...periksi en anna!!!

Oli kuitenkin kaikkinensa ihana loma oman kullan kanssa. Käytiin lapissa tosiaan valtamassa tunturissa ja eilen sitten vielä kiivettiin rukalle 389 rappusta! mahtava reissu ja onneks ens viikko vielä lomaa joten kerkii vähän levätä kotonakin!

Nannalle iso :hug:
 
Katjuska tosi harmi että ne alko sullakin.. no onhan meitä täällä onneks muutama pitämässä vielä pinoa pystyssä =) Jospa sitä kohta saatais kaikki siirtyä tonne odottajien puolelle.

Mulle tuli kutsu sinne tutkimuksiin. Aika on 8.8 klo 10.. aika nopeesti siis tuli. Eli nyt ei tartte asiasta enää ressata, vähään aikaan. Jos nyt ei tärppää ni sit ainakin päästään selvittämään missä vika. Ja ehkäpä se sit onkin ihan pikkujuttu, tai vikaa ei ees oo. Mut jotenkin on levollisempi mieli tän asian suhteen.

Lomaakin on vielä vko jälellä =)
 
rinkinki................kp4/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp5/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp9/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp14/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp18/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp18/36.....................yk4.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp32/30....................yk5......1.toiveissa


MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp55/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu


 
:hug: katjuskalle kierron alusta alkamisesta. Laitoinko nyt oikein noi päivät??
Napsuneiti: Pääsit kyllä nopeesti sinne tutkimuksiin! Minunki pitäis nyt tämän kierron jälkeen laskea että millon olis kp10 ja varata siihen aika (vähän hankalaa vain ennakoida näillä kierroilla). Vissiin lekuri aiko ultralla kattoa että mitä sillon näkyy :) . Eli mehän voidaan sitte melkein tämä kierto ottaa rauhassa (jep jep, varmasti ) ja katella että tärppäiskö, kun kuitenki asiat nyt eteenpäin menevät =)!

Pikkuhiljaa alkaa tuntua, että paistaa se aurinko risukasaanki. Pettymys oli kova, mutta jos testi ei ollu viallinen niin silloinhan se meinaa sitä, että on ainaki mahdollista, että joskus meille pikkunen tulee.

Missäs Miinaliina on?????

Ja joko kuumetyttö on testaillu??
 
Nanna, joo mä kävin ihan mehiläisen gynellä joka katto sieltä vanhoista papereista että nuovaring on jätetty pois elokuussa ja totes että alkaahan se vuos olemaan täynnä. Sano että kutsu tutkimuksiin tulee 1-2kk sisällä ja melkeinpä kuukauden päähän tuosta lekuripäivästä sitten sen ajan sain.

Tuolla sairaalassa tutkitaan kai mut ultralla ja otetaan hormonimääritykset, ja tutkitaan miehen simpat, mut jos johonkin lisätutkimuksiin joudutaan ni ne on sitten naistenklinikalla. En tiiä miten pitkä jono sinne sitten mahtaa olla, varmasti pitkä. Mut siinä tapauksessa sit varmaan mennään sinne lapsettomuusklinikalle. Mut toisaalta turhma miettiä vielä noin pitkälle.

Nyt luulisin oviksen tässä kierrossa jo olleen, koska alkaa olemaan rinnat taas kipeenä. Mut en ala ed. mitään toiveita elätteleen. Tää kierto menköön suuria kuumeilematta.

Toivottavasti säkin nanna saisit pian ajan lisätutkimuksiin! Eikö se lekuri jossa kävit edes antanut mitään siihen että sun kierto heittelee? Onko ne nyt sit Teroluteja joita siihen käytetään?
 
Napsuneiti: Ei se mitään antanu... Mutta mulla on kyllä kierrotki tasaantunu paljo ja olleet enemmänki tuota 29 viimeset kuukaudet. Paitsi nyt sitten tämä viimeisin. minä oon käsittäny että terolutteja yms. annetaan jos menee yli pitkiksi nuo kierrot??
Ens kuulle minun ois tarkotus varata se uä, siellä varmaan sitte katotaan että laitetaanko lähete sairaalaan vai tutkitaanko vielä yksityisellä puolella jotain...
 
rinkinki................kp5/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp6/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp10/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp15/34....................yk6......3.toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp19/36.....................yk4.......2.toiveissa
kuumetyttö.........kp33/30....................yk5......1.toiveissa


MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp55/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu



 

Yhteistyössä