helmikuusta asti jännäilleet =)

napsuneidille ja nannalle peukut pystyssä!!! =)
Tänään oli ovistestissä mun mielestä tasa vahvat viivat. Täytyy huomenna testata taas ja kattoa mitä se näyttää.
Sadetta vaan pukkaa. Pitäis käydä ostamassa itellekkin sadetakki, ku likan kans on pakko mennä ulos säällä ku säällä.
 
Nanna81, mä oon jättänyt sen ehkäisyrenkaan pois elokuun puolessa välissä ja tosiaan tää on nyt se 9 kierto, joka näyttää pahasti kääntyvän kymmenenneks kierroks. Prkl. Eli vaaleenpunertava tuhru lisääntyy. Näin mä ajattelinkin käyvän.

Mulla on aika ke mehiläisen gynelle, jos saisin lähetteen kunnalliselle. Mut jos en saa ja nyt 10 kierto ei tärppää ni meillä on elokuun 8 pvä aika varattuna Diacoriin, joka kyllä ottaa vastaan tässäkin vaiheessa. Sehän on periaatteessa lapsettomuusklinikka.

Lähinnä toivoisin että se gyne jo antais lähetteen kun ollaan joulusta saakka käytetty niitä ovistikkuja ja joka kk oon saanut niihin ovulaation näkyviin. Eli ajotuksen pitäis kyllä olla oikea. ja niissäkin, valmistajasta riippuen sanotaan että 3-6kk tuloksettoman yrityksen jälkeen käänny lääkärin puoleen. toivon siis kovin että jotain jo lekuri tekisi tai sanoisi...

ei mitenkään jaksais enää pettyä. Ja sekin helpottais, että jos tietäis että jotain vikaa on ja että se voidaan hoitaa. Nyt kun vaan on pelko siitä että jotain on vikana, ja että voidaanko sitä hoitaa tms. Tiedän senkin että tavallaanhan tää aika on vielä lyhyt kun vertaa moneen muuhun, mutta tuntuu meistä kuitenkin pitkältä. Ja kun ei me miehen kanssa tästä enää nuorruta.. kuitenkin toiveissa olisi useampikin lapsi.

tulipas pitkä sepustus =)

Nanna kävitkö sä yksityisellä vai julkisella puolella?
 
Napsuneiti: Kävin yksityisellä puolella. Tuumas vain että ei kannata huolestua vaikkei nyt olekkaan tärpänny ja kesällä saattaa kuitenki onnistua. Ja kuulemma jos tarvii alkaa testejä tekemään myöhemmin niin yleisimmät on naisella hormoonihäiriöt ja ne on kuulemma kohtalaisen helposti hoidettavissa....
 
Näinhän se on että usein se on hormoneista kiinni.. Mulla vaan kun ei koskaan ole ollut mitään vuotohäiriöitä, suht säännölliset menkat aina jne, niin siksi lähinnä pelottaa että onko jotain "vikaa vikaa".

Noh, ei auta kun vielä odotella jos lekuri sitä mieltä on. Tuntuu että tulee kauhee kodinsisustusvietti aina kun tossa vauva-asiassa pettyy.. kai se on sitä että koitaa kanavoida sitä pettymystä ja toivoa sitten johonkin "uuteen". Ja onhan meillä vielä vähän sisustettavaakin tässä uuudessa kodissa =)

vielä ei oo hanat auenneet, joten kai sitä vähän toivoa on tässäkin kuussa jäljellä. Ja eikös tiputtelut tms. ole aika yleisiäkin alkuraskaudessa.. Mut veikkaan kuitenkin et huomen on kp1. Ihanasti olen onneks voinut olla testaamatta, en kertaakaan ole vielä testiä tehnyt, mikä onkin eka kerta tän yrityksen aikana =) ehkä se kärsivällisyys on siis ainakin hitusen kasvanut.
 
Taidettin iloita sitten liian aikaisin....verta on tullut tänään....kattelen huomiseen ja varaan sitten ajan lekurille, voih.... :'( , mutta mä olinkin asian kanssa tosi varovainen. Elämä jatkuu, mä ilmottelen mitä kuuluu.
 
Tuizu, toivottavasti olisi nyt se verentulo väärä hälytys.Mulla oli tosin alkukeväästä vähän samanmoinen tilanne. Olin testaillut jo hyvissä ajoin yhden testin ja sain siitä omaksi ihmeeksenikin hyvin hyvin haalean haamun. Odottelin menkkoja alkaviksi, ja koska niiitä ei kuulunut, tein toisen testin. Tuolloin taisi olla kp 34 (32-35) Tästä testistä tuli hieman vahvempi haamu. En kuitenkaan pitänyt tuota vielä raskautumisena, itse asiassa en tiedä mitä oikein ajattelin, koska nyt jos saisin haamunkin, olisin onnesta soikeana. Kuitenkin kp 37 alkoi sitten vuoto ja siinä vaiheessa ajattelin että kyseessä oli vain myöhäinen ovulaatio ja siksi myöhäinen tädin tulo. Myöhemmin luin, että kyseessä saattoi olla hyvin varhainen keskenmeno tai jokin biokemiallinen (tai jotain sinnepäin) raskaus. En mennyt lääkäriin, mutta soitin kyllä yksityiselle lääkärille ja kysyin tapausta, Sieltä vain vastattiin, että tee testi viikon päästä uudelleen.Jos tulee plussa niin onnittelut, jos miinus, niin onnea yritykselle jatkossa. :/
 
Täällä taas :)
Tuizu toivotaan tosiaan että se vuoto ei oo mitää vaarallista vaan jotain alkuraskauden pientä vuotoa. Peukut ja varpaat on pystyssä sulle että kaikki menis kuitenkin hyvin. Jaksamisia ja :hug:

Omassa olossa ei mitään ihmeitä. eilen viel tikutin varmuuden vuoks ja nyt ei tullu ovistestiin enää ees haamu viivaa eli ovis oli varmaan silloin lauantaina tai sit en ovuloinu ollenkaan tai jotain...ei tiiä!!
Mua rupee kohta kyl tosissaan ärsyttämään ku töissä kaikki kyselee perheenlisäyksestä. Tekis mieli oikeesti sanoo et tulee heti ku tärppää!!!!

Mutta illan jatkoja ja tsemppiä :heart:
 
Tuizulle iso :hug: Mulla oli esikoisen alkuraskaudessa pikkusen vuotoa, pariin otteeseen. Toivottavasti sullakaan ei oo mitään pahaa.
kuumetyttö tervetuloa joukkoon! :flower:
Mulla taitaa olla ovis. Siihen malliin nippailee masussa. Mut taitaa jäädä tänä iltana hommailut väliin... No, ehkä eiliset simpat jaksaa vielä! :D
 
napsuneiti...........kp2/29-32................yk10......1.toiveissa
Miinaliina.............kp2/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki................kp13/26-27..............yk6.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp17/26-29..............yk6.......1.toiveissa
kuumetyttö.........kp16/30....................yk5......1.toiveissa
caeza..................kp27/34....................yk5......3.toiveissa
nanna81.............kp30/29-36...............yk7......1.Toiveissa
kälättäjä ............kp40/30....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu

 
Lista päivitetty. Olihan sulla kuumetyttö esikoinen haaveissa? Jos ei niin korjaan kyllä listaan.
Tein taas aamulla ovistestin ja mun mielestä siihen tuli taas tasa vahva viiva. Että en sit tiiä mitä meinaa? Miten se voi muka kahtena peräkkäisenä päivänä näyttää positiivisen tuloksen? No, joka tapauksessa odottelen menkkoja viikolla 28 alkavaks.
Kälättäjä on taas kadonnu.. Huhuu!! :wave: Kuulumisia kertomaan! =)
 
Tervetuloa Kuumetyttö!!!

Mulla vaihtui sitten eilinen kp1:ksi eli tänään on menossa kp2 ja vatsaa särkee niin pirusti. Näinhän tässä kävi kuten arvelinkin, eli yk10 alkakoon :'(

Sais kyllä noi ilmat muuttua paremmaksi, on kurja lomailma kyllä... ei paljon ulkoilla tee mieli.
 
Kiitos tsemppauksista!! Olo on parempi, enkä vuotanutkaan kuin vähäsen verta, eilisen jälkeen ei ole tullut, mutta tuhrua tulee pyyhittäessä....mutta menen huomenna lääkäriin, olen silloin viisaampi! Niin ja mua ihmetyttää kun mulla ei ole yhtään sellainen olo että olisi raskaana, ei yhtään... :whistle:
 
:hug: napsuneidille...

Mie testasin tänään negan eli varmaan perästä sitte tullaan, kierto näköjään venyy taas vaihteeksi. Ajattelin että jos maanantaihin mennessä ei ole täti kyläillyt niin sitte koitan uusiksi testailla.
 
Rinkinki, mulla se kyllä näyttää kans useana päivänä tasavahvaa viivaa se ovistesti. Kuulemma ihan ok, että se niin tekee ja testailu pitäis lopettaa siihen ekaan tasavahvaan viivaan. Näin oli lapsettomuuslääkäri kaveria neuvonut.

).( on kieltämättä vähän surku olo, mut ei se auta kun koitaa nyt tää kierto oikeesti olla ajattelematta asiaa. Ehkä tää palstailu ei tue just sitä päätöstä.. mut jospa tää loma-aika tekis tehtävänsä kuitenkin ja tässä kierrossa jo se plussa tulis. Mielessä häiritsee vaan se kerran näkemäni uni, että miehen simpoista ainutkaan ei ollut elinkelpoinen...

Toivon tosiaan että se oli vaan unta =)

Nyt pitäis lähtee kahvin juontiin että sais taas otettua särkylääkkeen. Sen verran ihanasti särkeepi massua =(

Toivotaan Nanna että et seuraa perässä vaan että sun nega muuttuu vielä plussaksi!!!!!

ja Tuizu ilmottelethan mitä lekuri huomenna sanoo?!!!
 
Voi itku sentään Napsuneiti...Tsemppiä!
pitää tällee pikaseen kirjotella ku töissä olen ja vähän olis noita töitä tehtävänä vielä ennen lomaa!

Hyvä Tuizu että sulla oli pelkkää tuhruttelua, nyt vaan tarrasukkia kovasti matkalle!

Tervetuloa Kuumetyttö joukkoon!!!
 

Yhteistyössä