helmikuusta asti jännäilleet =)

Heissan, näyttää pahasti siltä että tämä vaihtuu kp1:ksi. IKINÄ ei ole menkat alkaneet näin aikasin, että kierto olisi vaan 28 päivää. Mutta vaaleanpunertavaa vuotoa sitä jo tulee, ei auta mikän. Oli kyllä pettymys aamulla käydä vessassa. Normaalisti mulla kyllä särkee vatsaakin ihan urakalla kun on menkat, mut nyt ei mitään.

VOI kettu! Ottaa kyllä aivosta jos tästä nyt sit alkaapi yk11. Argh. No onneks on se lääkäri 2vkon päästä. Luulis sen olevan ihan hyvällä kiertopäivällä kun kp15. Pitäisi kai näkyä aika selvästi jos joku munasolu on just irtoamassa???

Ja oikein paljon tervetuloa Annie76!!!!! Kiva että saadaan lisää porukkaa tänne, onkin ollut vähän hiljasempaa kun on väki niin paljon vähentynyt =)

Tervetuloa Annie!

Ja peukkuja napsuneidille, että "stressitön" kierto tuottaa tuloksen!!!

Katjuska: Minun siskolla on nyt kolme lasta, eikä ole kertaakaan bongannu ovista tikuilla! Eli ei meinaa välttämättä mitään. Itsekki sain vasta noilla apteekin omilla ovistikuilla sen selvästi vahvemman testiviivan.

Pitäs varmaan minunki yritää hyppiä tuon kp listan ohi aina :D . Alkaa nimittäin jo semmonen ens viikonlopun odotus jo olla!!!

Hei arvatkaapas mitä...Mä bongasin oviksen eilen...Mahtavaa!
Pienestä tulee iloseks. Sain tikkuun ohuemman viivan ku testi viiva mutta saman vahvunen väriltään oli.

Napsuneiti iso :hug: ja älä vielä menetä toivoo ennen ku alkaa kunnon vuoto. Ja sulla tosiaan se lääkäri tulossa joten siellä sitten selviää viimeistään jotain!

Tervetuloa joukkoon Annie76. Kiva ku tulee lisää porukkaa =)

Taisin tosiaan joskus jotakin tänne kirjoitella, en muista ihan tarkkaan kun oon kirjoitellut myös tuonne kolmekymppisten puolelle ja välillä vähän muuallekin :p
tää palstailu on melkoisen addiktoivaa...
Mutta tosiaan ensimmäistä toivotaan ja tänään olisi nyt kp 32. Kaksi viimeistä kiertoa olivat 32 päivää mutta tässä kuussa tikutin ovulaation vasta kp 21, jotem siksi viivästynee tämä kierto. en uskalla edes toivoa mitään muuta vaikka nyt kun on jo kierto näinkin pitkällä niin tulee yhtenään kuullosteltua joko tätsy kurvaa tänne... :/

Olisi se niiiin mukavaa jos tämä kuu toisi jotakin positiivista yllätystä. Sitä samaa toivon sydämeni pohjasta kaikille teille! :heart:

Tänään on aikaa hengailla tässä koneella kun olen flunssassa ja sairastan kotona. Nenä vuotaa ja aivastuttaa. :snotty:

Huomenta,

Mitenkäs Annie? Vieläkö on pysynyt menkat poissa? Toivottavasti!!

(.) Kyllä mulla nyt on menossa kp2 ja yrityskierto on sitten jo 11. Noh, ei se auta. Ikinä ei kyllä kierto ole ennen ollut tuota 28 päivää ennen tätä. Harmi että tämä oli ainoa mitä se stressaamattomuus sai aikaan.

Onkohan se lääkäri nyt sit oikealla kiertopäivällä, ultraavat siis, kun se on sillon 15.. luulis että sieltä ainakin näkyis jos olis jotain irtoomassa? Ei auta kun nostaa vinssillä häntä pystyyn taas, kyl tää tästä kun vaan alkaa särkylääkkeet vaikuttaan. Sen verran paljon särkee kyllä nyt masua :'(

Mut onneks ollaan tänään lähdössä ulkomaille kaverin häihin.
Kivaa viikkistä! Mä pääsen koneelle varmaan vasta sunnuntaina.

mä tässä olen seuraillut teidän keskusteluja..itse päätin liittyä mukaan,koska on semmoinen epäilys,että olisin raskaana.menkat tulleet viimeksi toukokuun toisiks vikalla viikolla..Oireita ei muuten oo ollut kuin että tissit ihan mielettömän kipeät,ikinä ei oo ipua tuntunut..vatsassa semmoinen outo tunne,en osaa selittää ja joskus esim,ku istun niin on vaikea nousta yhtäkkiä ylös kun alavatsaa vihlaisee, valkovuotoo on tullut tosi runsaasti,mutta ei kuukautisia,välil´lä on ollut semmoinen olo,että kauhian kylmä tai si kuuma, ja on väsyttänytkin vähän enemmän... =) en sitten tiedä,että mahdanko olla raskaana, mutta toivottavasti... ku tuol kaksplussan pää sivulla on toi laskuri juttu,ni se sanois et oisin 9raskausviikolla, mitä oireita pitäis olla ja näkykö jo testeissä..tosiaan ekaraskaus, että mulla ei oo hajuakaa tämmöisitä jutuista

napsuneidille iso :hug:
Annie mikä tilanne? :attn:
Katjuskalle onnittelut oviksesta! :D
nannalle peukut pystyssä! =)
marika varmasti näkyy jo testissä, jos raskaus ois noin pitkällä. Testien pitäs näyttää raskaus jo viikolla 4, että ei muuta kun testin ostoon. Hyvältä kyllä kuulostaa! Mulla ei ollu esikon raskausaikana mitään erikoisempia oireita, väsytti, tissit oli kipeet ja menkkamaisia kipuja oli. Tuuhan kertomaan mitä testi näytti! :heart:

Itellä ei mitään ihmeitä. Viikonloppu buukattu täyteen ja ens viikko ollaan mökillä. Menkat pitäs alkaa kai ens viikon lopulla.

Napsuneiti iso :hug: ja hyviä häitä =)
Marika tervetuloa joukkoon, kuulostaa kyllä siltä että oot varmaan raskaana ja plussa tulee. Testaileppas ja tule sit kertomaan meillekkin :heart:
Annien tilanneraporttia odotellaan??

Kiitos Rinkinki...mä olin vaan niin onnellinen ku ekaa kertaa sain siihen ovistestiin kunnon viivan joten oli pakko tulla jakaa se tieto tänne :heart:

Omassa olossa ei mitään...touhuiltu on säännöllisesti joka ilta joten toivotaan että tässä kierossa napsahtais!!!!

napsuneiti..........kp2/29-32.............yk10......1.toiveissa
rinkinki................kp16/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp17/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp21/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp26/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp30/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp33/32-35................yk6?....1.toiveissa??

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp65/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Iltapäivää!!
tervetuloa porukkaan Marika.

Milloin Annie meinas testailla?
Täällä jo päätin että pitää taas kerran olla hätähousu ja tehdä testi ennen viimestä mahd. päivää kun on pienet juhlat tiedossa ens viikon vkl. Tottahan siinä perjantaina pitäis näkyä jo jos näkäyis ku on dpo 14 sillon menossa.
Onko Caeza vielä täällä pyörimässä?? Ei ole kuulunut kuulumisia aikoihin??

yhä täällä odottelen, nyt siis se kp 33, mutta pessimisti kun olen niin uskon tämän "viiveen" johtuvan siitä myöhäisestä ovulaatiosta. En testaile ainakaan ennen viikonloppua, koska yleensä kun sorrun testaamaan, niin viimeistään seuraavana päivänä tätsy saapuu... Joten jännitellään nyt vielä muutama päivä... ;)

Mitään oireita ei tunnu suuntaan eikä toiseen. Iloitsen suuresti jo sitä, että tämä inha flunssa alkaa pikkasen hellittämään!

Napsuneiti :hug: kyllä se vielä plussa napsahtaa teillekin!
Katjuskalle plussatuulia oviksen bongailun myötä ja tietty kaikille muillekin!
:whistle:

Ihanaa, että huomenna jo perjantai ja eka työviikko loman jälkeen pulkassa. :wave:

Moikka

Tulin taas kurkkii. Ihan ekaks marika: Onnea aluksi :) . Jos todella olet jo rv9:llä ja ekaa ootat, niin nopsaan soittelet neuvolan. Raskauden eka lääkärikäynti on rv9-11, ja se on tärkee, varsinki ensiodottajille! Myös tavis neuvolakäynti on eka raskaudessa noin rv8-10. Ja jotta pääset ajallaan niskapoimu-ultraan n. rv12, on siel neuvolassa käytävä. Onnea odotukseen!

napsuneidille :hug: . Ihan sun takii tulin lukee, ku olit odottakien puolella käyny kyselee kans, ni kävi jänskättää, höh taas! Mut onneks pääsette niihin tutkimuksiin! Jaksuja.

Katjuskalle onnittelut ovistestin plussasta! Toivotaan, että kantaa hedelmää!!

Kaikille muillekin on peukut ja varpaat pystyssä! Mä nii tykkään teistä, meil oli hyvä ja rento porukka..toi meitin ketju tuol odottajissa on aika kiree ja stressaava, ni en jaksa siel kauheesti pyöriä.

Mulla alko keskimmäinen kolmannes ja nyt pitäisi sitten olla oikein hehkeä olo..mmm..noo, maha pöllöttää, tissit kasvaa ja sitä mukaa hanuri ja reidet. Toiveissa ois päästä (jäädä) alle 15kg..tytöistä tuli 21kg ja 16kg :whistle: . Ei mulle viel painoo oo tullu ku kilo, mut ruoka maistuu, ku ei pahaa oloo tmv ällötystä ole.

Haleja&puhuria kaikille :whistle: :heart: :whistle:

:heart: nelli&pulla rv12+0

napsuneiti..........kp3/29-32.............yk10......1.toiveissa
rinkinki................kp17/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp18/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp22/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp27/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp31/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp34/32-35................yk6?....1.toiveissa??
Telma..................kp36/?.......................yk6......1.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp66/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Moikka!

Mäkin ajattelin liittyä tänne jos vaan sopii :)

Oon 23 vuotias tyttönen ja ollaan avokkini (26wee) kanssa yritetty lasta helmikuusta alkaen. Kiertoni on ollut epäsäännöllinen ja pitkä pillereiden jälkeen :attn: Sainkin gyneltä terolut kuurin kolmeksi kuukaudeksi ja 13 päivää sitten otin viimeisen ekasta satsista nyt on jo kp36 eikä tätiä näy :'( aika epätoivoinen olo, mut minkäs teet.

Nyt vaan odottelen et ne menkat alkais ja sais taas mahdollisuuden yrittää. Niin siis testin tein kp 34 ja nega oli. Tää ois nyt yk 6 joka alkais kunhan ne menkat tulis eka. Aikaisemmat kierrot on ollu 37, 45, 34 ja 40.

Onnea Marika...mä olin kyllä susta aika varma että plussahan sulle tulee. Nyt sitten vaan neuvola aikaa tosiaan tilailemaan.

Tervetuloa joukkoon Telma

Ja Nelli ihana että käyt meille kirjottelemas kuulumisii...sä voit oottaa meijän kans täällä =) Me eletään hengessä mukana :heart:

Mä todella toivon että tästä kierrosta se plussa tulis, niinku joka kerta muutenkin ;)

Tervetuloa Telma!
Niin ja tosiaan mukava kun käyt täällä meitä katsomassa Nelli! Ja mukana eletään :D ...
Täällä ei mitään oireita oikeastaan. Eilen alko tosin naaman kukkiminen mikä viittaa lähestyviin menkkoihin...

Yhteistyössä