helmikuusta asti jännäilleet =)

marikalle suuren suuret onnittelut! :heart: Mulla alkoi maha näkymään vissiin rv15 tai jotain, mut kyllä se aika alussa tuntui jotenki erilaiselta.
telma tervetuloa joukkoon! :flower:
Nelli hurja juttu, että sullakin raskaus on jo noin pitkällä. :eek: Tuntuu, et just vastahan sä plussasit. :D Kiva että kirjottelet! =)

Mulla ei mitään oireita, ei kai pitäs ollakkaan. Menkkoja odottelen, en osaa muutakaan.. :(
Lähetään ens viikoks mökille, joten mua ei täällä hetkeen sit näy. Mutta palailen taas! :wave: Plussa tuulia kaikille! :whistle:

napsuneiti..........kp4/29-32.............yk10......1.toiveissa
rinkinki................kp18/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp19/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp23/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp28/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp32/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp35/32-35................yk6?....1.toiveissa??
Telma..................kp37/?.......................yk6......1.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp67/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

vatsan kasvamisesta : ekassa raskaudessa näkyi paaaaaaljon myöhemmin kun toisella (oisko ollu rv 20 ), toinen raskaus alkoikon vuoden sisällä ekan syntymästä ja raskaus näkyi jo kolmannella raskauskuukaudella niin ettei ulkopuolisillekkaan epäselväksi jäänyt et pieniinpäin ollaan taas.. :D

asiaan toki vaikuttaa esim äidin koko, elikkäs niin että hoikalta varmaan hieman ennemmin tuo "vauva masu" huomataan kun esimerkiksi ylipainoiselta...kaverin tiesin aina raskautuneen kun kaupasta alko olla ostoksia tyyliin "suklaata ja suolakurkkuja" itselläni meni ensin alas vaan viileät ja raikkaan ruuat...ja jossan vaiheessa armeijan eestä söin jugurttia :LOL: :LOL: :LOL:

ja onnittelut plussasta!

Tänään aamulla herätessä jo tuli semmonen uskomattoman toivoton olo että ei tää ikinä onnistu... Ja kuitenki taas täällä pyörin! On tää elämä outoa. Nyt pitää heti maanantaina ottaa ja tilata se aika tutkimuksiin niin saa asiat eteenpäin. Olen vissiin vähän tiedostamatta yrittäny lykätä asiaa taka-alalle tässä kuussa. En tiiä kumpi pelottaa enemmän se että löytyy joku vika vai se ettei löydy mitään.

Nanna älä vaivu epätoivoon. Se tulee kyllä sieltä. Hyvähän minä oon sanomaan ku välillä tosiaan itelläkin toivoton olo ja joka kerta ku täti pyyhältää paikalle ni vaipuu niin epätoivoon ja tulee mieleen että ehkä meille ei sitten koskaan sitä pientä tulekkaan. Mutta oon joka tapauksessa päättäny että luovuttaa ei saa missään nimessä =)

Kovasti yritän olla ajattelematta asiaa ja olis välillä parempi pysyy täältä välillä pois mutta ku meillä on niin hyvä porukka täällä ni en malta!!!
Tää on sellanen oma tuki ryhmä =)

Mulla ei oikeestaan mitään oireita ole jotta voisin kuvitella ees että olis tulosta tässä kierrossa syntyny. Jumpassa aamulla kyllä oli sellanen pistävä olo vasemmalta alavatsassa mutta voipi tosiaan johtuun niin monesta asiasta B) Vessassa on tullu ravattua normaalia enemmän...johtuiskohan runsaasta juomisesta.

Mutta alan tekemään nyt mustaherukka hilloa ja palaan myöhemmin!

Ihanaa Lauantai jatkoa teille =)

LAUANTAI 28.7

napsuneiti..........kp4/29-32.............yk11......1.toiveissa
rinkinki................kp18/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp19/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp23/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp28/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp32/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp35/32-35................yk6?....1.toiveissa??
Telma..................kp37/?.......................yk6......1.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp67/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Heissan.

Kokeilinpas päivittää listaa kun mulla on nyt se 11 kierto menossa, listassa kun oli vielä 10.
tänään kotiuduttiin häistä, oli ihan mukavaa, mut kyllä on kiva olla kotonakin =)

Nanna ymmärrän täysin ton sun fiiliksen. Ihan samoja mäkin ajattelen.. just sitä että kumpi pelottaa enemmän, se ettei vikaa ole vai että onkin. Ja jos on niin kuinka isoa ja miten helposti korjattavissa. tuntuu mieskin pelkäävän, että vika olisi hänessä. Olis varmaan kova paikka jos tosiaan sitä "vikaa vikaa" meistä löytyisi. Noh, vajaa 2vkoa on lekuriin aikaa.

Luulis että säkin ajan jo saisit jos menisit lekurilta sitä pyytelemään... Jos he lähetteen eteenpäin laittavat, ni meneehän siitäkin aina tovi aikaa ennenko kutsu tutkimuksiin tulee, ellet suoraan yksityiselle mee.

Ja olihan tänne tullut jo taas Plussakin.. Onnea [/b]Marika!!!

Ja kiitos
Nelli että viitsit käydä kattelemas kuinka meillä täällä menee =) Toivottavasti sun odotus sujuu mukavasti loppuun saakka. Ei niistä kiloista niin kamalasti varmaan kandee ressiä ottaa. Eiköhän ne tipu sit suurin osa kun on vaavi maailmassa. onhan ne sulta kahden ekankin kohdalla tippuneet, näin oon käsittänyt ainakin :)

Jeps, ny meen toviks lukeen kirjaan ja rentoutumaan. Ihana olla kotona taas.

SUNNUNTAI 29.7

napsuneiti..........kp5/29-32.............yk11......1.toiveissa
rinkinki................kp19/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp20/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp24/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp29/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp33/36.....................yk4.......2.toiveissa
Annie76..............kp36/32-35................yk6?....1.toiveissa??
Telma..................kp38/?.......................yk6......1.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp68/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Hei kaikille!

Pitihän täälläkin käydä kurkkimassa. Töissä olen ollut ja oli monta sivua jäänyt lukematta. Onnea kaikille plussanneille!!!!

Jännät paikat näyttäis taas muutamalla olevan. Kovasti pidän peukkuja!!!!

Täällä on jo rv17+1 ja masu sen kuin kasvaa. Kuva löytyy profiilista. Pikkuinen potkuttelee jo kovasti ja itsestään ilmoittelee pitkin päivää. Liikkuvainen kaveri. :D Poikafiilis on iskeentynyt ja niin oli esikoisestakin. Esikoispoika on nyt reilun viikon ottanut askelia ja kävelee sellaisia pieniä matkoja. Ihanan näköistä touhua. Parin viikon päästä olis 1v synttärit. Niin ne vain kasvaa nopeaa!!!

Lellu ja "Veikka"

MAANANTAI 30.7

Annie76..............kp1/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp2/?.........................yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp6/29-32.............yk11......1.toiveissa
rinkinki................kp20/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp21/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp25/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp30/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp34/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp69/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Moikka!

Mulla on nyt siis kp2. Eilen alkoi menkat ja voi sitä helpotuksen määrää :eek: Oli tosi ahdistavaa odotella menkkoja kun tiesi että raskaanakaan en oo. Tuli kyllä aika pitkä kierto 37pv, joten epäilen et ovulaatiookaan ei tapahtunut varsinkin ku oli terolutitkin käytös, mutta nyt alkaa viimeikin uus kierto ja uus mahdollisuus :heart:

Tässä kierrossa otan varmaan tupla-annoksen teroluteja, joten jos en raskaudu niin toivattavasti ei ainakaan tulis taas noin pitkää kiertoo :attn:

Mutta hyvää viikon alkua jokaisella ja plussatuulia :hug:

:hug: :hug: :hug: Telmalle.

Tahmeasti lähtenyt omalta osalta tää maanantai käyntiin. Yöunet jäi liian lyhykäisiks, joten särkee päätä jo heti aamusta. Mut eiköhän se tästä kun saapi kupposen kaffetta :LOL:

plussatuulia.... .... .... :wave: :wave: :wave:

Jänniä päiviä tulossa esim. Caeza ja Miinaliinalla, millasii fiiliksii?
Ja Annie kans, joko olet testannu vai mitenkäs?

Kiva kuulla lellustakin =)

Mulle ei ihmeitä. Oon koittanu olla ajattelematta koko vauva juttuu ja olla seurailematta oireita. Katotaan sitten mikä on lopputulos :heart:

Telmalle :hug: ja parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:

Huomenia kaikille. nyt ois sitten lomat takana ja työt alkais tänään iltavuorolla B) eilen testattu nega aconin kasettitestillä...tasavahvat ovisviivat sain viimekuussa kolmesti, ja peitot ei ole heilunu oikeastaan lainkaan kun on menny reissatessa ja kyläillessä tämä loppukuu kokonaan... tätiä siis ootellaan saapuvaksi, vaikka varmuuden varalta vielä kasettitestin eilen ostinkin jemmaan... :D

plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

:'( ,kp37 muuttui tänään kp 1 ja alkaa sitten se 7.yrityskerta. Ehdinkin jo mielessäni herätellä toiveita, mutta nyt on olo kaikkea muuta kuin hilpeä, itkulle ei löydy loppua, epätovo iskee. :'(
onneksi en ehtinyt tuhlata yhtään testiä, olisin sen tänään tehnyt, mutta enpä sit ehtinyt.

Mulla tänään rv 13+2 (jo!) ja oltiin np-ultrassa NKL:lla. Mehän käytiin alkuraskauden ultrassa vkolla 7+3, jolloin syke näkyi, mutta alkio vastasi vain noin viikkoa 6. Lääkäri silloin kuitenkin vannoi, että kaikki on varmasti hyvin, tasainen syke ja ihan normaalia, että viikot heittävät. Siitä asti mulle jäi kalvava epävarmuus kun itse olin aika varma ovulaatioista ja kierron täsmällisyydestä ollut. Oireet eivät alkaneet missään vaiheessa ja jatkuvasti puhuin miehelle kuinka ei tunnu ollenkaan raskaana olevalta (vaikka elinkin niin). Kaikki ihmiset, joille asiasta puhuin, sanoivat,. että raskaudet ovat erilaisia ja sitä rataa. Aloin pikkuhiljaa itsekin siihen uskoa kun kipuja tai vuotoja ei ole ollut missään vaiheessa. Tänään kuitenkin ultrassa kohtu oli tyhjä tai no, ihan pienen pieni, ehkä juuri n. 6 viikkoinen alkio kuolleena siellä, mutta kohtu oli jatkanut kasvuaan näille viikoille asti eli mulla on jo pieni vauvamahakin. Huomenna joudun lääkkeelliseen tyhjennykseen ja pääsen kai heti huomenna pois. Mulle voi siis merkitä huomisesta alkaen kp 1 ja yritys alkakoon heti alusta taas. Rikkihajalla tässä ollaan, mutta ei ehkä niin kovin kuin voisi, koska äidinvaistot aavistivat jotain pahaa koko ajan, vaikkei periaatteessa syytä sellaiseen edes ollut. :'(

Mulla siis myös yritystä helmikuulta asti ja nyt menossa yk.7. :headwall: Eli Kp.10/25-33. Aika heittelevää toi mun kierto ja nyt Terot olleet apuna.. :( Ongelmanani on myös keikkatöissä käyvä mies jota näen vain viikonloppuisin joten se siitä tarkasta ovis päivästä! :ashamed: Ahdistavinta on se, että aina kun joudun kertomaan miehelleni että taas alkoi menkat, hän pettyy tosi kovasti vaikka olen kuinka yrittänyt kertoa miten tarkkaa puuhaa tämä lapsen yrittäminen osaa olla. :'( Anteeksi, oli pakko jo avautua jollekkin kun ottaa niin koville!! :ashamed: :'(

Onnittelut jo plussanneille! :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

TIISTAI 31.7

EevaRouva ........kp1/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp2/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp3/?.........................yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp10/25-33.............yk7........1?.toiveissa
rinkinki................kp21/25-27..............yk7.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp22/26-29..............yk7.......1.toiveissa
nanna81.............kp26/29-37...............yk8......1.Toiveissa
caeza..................kp31/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp35/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp70/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Tervetuloa Miss Eagleporukkaan. Täällä on monet samassa tilanteessa ja ymmärrystä riittää, joten toivottavsti saat tukea täältä yhtä paljon kun minä olen saanu.

Voi EevaRouva sanat ei riitä kuvamaan kuinka pahoillani oon. ISO :hug: ja voimia teille sinne :'( . Ja tottakai olet tervetullu takas!!!

Tervetuloa Miss Eagle ja Eeva rouvalle iso :hug: . Varmaan ihan hirveältä tuntuu :ashamed: Jaksamista sinulle :heart:

Täällä odotellaan että menkat loppuis ja pääsis taas toimimaan

:) Laskeskelin tossa et jos seuraavat menkat alkaa heti terolut kuurin jälkeen, niin ne osuu juuri meidän v-loppu reissuun :eek: joten nyt ois sit onnistuttava tässä kierrossa. Täytyypä mainita tuosta miehellekin :whistle:

Hyvää tiistaita jokaiselle ja plussia :wave:

Yhteistyössä