helmikuusta asti jännäilleet =)

Piti tulla taas vuodattamaan tänne =)
Tänää heräsin ennen herätyskelloa kun alavatsaan sattu ihan mielettömästi. no vähän aikaa se kesti mutta meni sitten ohi...kummallista!
Olin ihan varma että nyt alkaa menkat mutta ei vieläkään kunnolla.
Uskon kuitenkin että huomenna viimeistään sitten aukee hanat, koska pientä vuotoa tulee ja tosiaan paikat on ihan pehmeenä.

Et sellasta mulle!
Mitäs muille?
Plussatuulia kaikille ja paljon :heart:

TIISTAI 7.8

rinkinki................kp3/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp4/29-37...............yk9......1.Toiveissa
EevaRouva ........kp8/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp9/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp10/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp17/25-33.............yk7........1?.toiveissa
Katjuska-81........kp29/26-29..............yk7.......1.toiveissa
caeza..................kp38/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp42/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp77/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Katjuskalle peukut kovasti pystyssä! =)
Mä alan oleen parantunut, ihanaa! Paitsi nyt vaan iski sellanen veetutus päälle... En sillon kuumeen kourissa jaksanu ees olla pettyny, ku menkat alko. Mutta nyt harmittaa niin vietävästi. Tuntuu, ettei tästä mitään tuu. Ei meille ikinä tuu toista lasta, vaikka niin haluttais. :'( Kai tää tästä taas helpottaa ajan myötä. Niin ja ei mulla näköjään auttanu toi ressaamattomuuskaan... :kieh:

No huomenna jos ei ala kunnolla vuotamaan ni sitten testaan aamulla.
mä oon jotenkin siinä uskossa että huomenna ne hanat kumminkin aukee joten kauheeta hehkutusta en usko. mutta tietty pientä toivoa on ilmassa joka tapauksessa.

Voimia ja Haleja teille kaikille :heart:

Haluan lähettää lämpimät [/b] halaukset Eevarouvallle!! Häntä pystyyn!! :hug: Juu, tosiaan mulla olisi esikoinen haaveissa. :whistle: Jostain näitä ihme oireita tullut, kuten lämmöt koholla, viluttaa, kamalia finnejä kaulaan ja leukaperiin ja alavatsaa vihloo silloin tällöin.. En uskalla kuiteskaan toivoa edes mitään! :ashamed: Viime kierron lopussa käännyin myös Homeopaatin puoleen, sillä olen lähipiirissäni kuullut muutaman jo lapsettomaksi "tuomitun" raskautuneen muutamassa kuukaudessa homeopatian avulla! :saint: Katsotaan miten käy!! Eihän tilannettani tietenkään voi oikeen mikään auttaa kun nään miestäni vain viikonloppuisin! :ashamed: Toivossa on silti hyvä elää sillä yrittänyttä ei laiteta!!! :kieh: :kieh: :kieh:

Plussa onnea kaikille! :flower: :flower: :heart: :heart:

Katjuskalle toivon todellakin PLUSSAA!! Kuulostaa ainakin lupaavalta! =)

Ja rinkinki Mä olen 100% varma, että te saatte kakkosen kuten mekin saadaan! Ihan varmasti! Meni vuosi tai 10 niin salettina saadaan! Tosin mieluiten tietty plussa tämän vuoden puolella, kiitti! ;) Mä en uskalla edes ajatella, etteikö muka saataisi, vaivun ihan syövereihin. Sitäpaitsi sormustesti lupasi mulle esikoista odottaessa poika, tyttö, poika eli 3 lasta. 2 saamatta, haloo!!! :kieh: :LOL:

Mies on muutaman päivän savossa työmatkalla ja mä siis yh:na. Poika taisikin just nukahtaa joten mä pääsen suihkuun ja korkkaan siiderin kun nyt saa taas sitäkin lipittää, olikin kuivakka kesä :headwall:

KESKIVIIKKO 8.8

Katjuska-81..........kp2/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp4/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp5/29-37...............yk9......1.Toiveissa
EevaRouva ........kp9/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp10/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp11/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp18/25-33.............yk7........1.toiveissa
caeza..................kp39/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp43/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp78/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Moikkis!

Katjuskalle :hug: ja onnea seuraavalle yritykselle! Kyllä se vielä tärppää!!

Mä odottelen ovista, vaikka epäilen et sitä ei tuu oleen ainakaan täs kierros ku syön taas teroja :ashamed: Testailla en viitti ku se vaan stressaa ja masentaa jos en sitä bongaa. Täytyy vaan ajatella et kaikki on mahdollista :)

Aika tuntuu matelevan. Onneks lauantaina on jotain kivaa tiedossa. Mennään nimittäin ristiäisiin. Ihana nähdä pieni ja suloinen ihmisenalku, vaikka vauvakuume todennäköisesti vaan kasvaa :heart:

Hyvää keskiviikon jatkoa :wave:

Katjuskalle hali!!!! :hug: :hug:

Nanna Kiva kun kysyit =). Lekurissa tosiaan on käyty.. ja lekuri teki ultrauksen, jossa näkyikin oikeassa munasarjassa 15mm kokoinen munasolu joka odottelee irtoamistaan. Eli ovis on vielä tässä kierrossa tuloillaan, on varmaan huomenna / ylihuomenna. Sain miehelle näytepurkin matkaan, ja se näyte olisi tarkoitus kiikuttaa tiistaina Helsinkiin tutkittavaksi. Menee kuulemma max 2vkoa kun tulokset tulee postissa kotiin. JÄNNITTÄÄÄ jo!!

Ja sain lähetteen omalta osaltani verikokeisiin, ensi viikon torstaina pitäisi taas sairalaan mennä. Silloin katsotaan verestä prolaktiini (se se tais olla) arvo ja sitten virtsasta klamydia. No sitä ei kyllä pitäis olla, on se joskus testattukkin. Ja sit ens kierron (jos sellainen taas alkaa) alkupäivinä pitäis verestä katsoa sit muita hormoniarvoja ja kilpirauhaskokeenkin voi ottaa vaan alkukierron aikana kuulemma.

Ja ens kierrossa tehdään sitten se munatorvien aukiolotutkimus, eli ruiskutetaan ilmaa ja keittosuolaliuosta tuonne sisuksiin.. niillä pitäisi saada sit johtimet auki jos niissä on jotain tukkeena. Yks kysta näkyi myös oikealla puolella, mut siitä ei pitäisi haittaa olla.

Eli nyt lähinnä jännään sitä miehen näytteen tulosta. Tuntuu että jos "vikaa vikaa" on, niin se on sitten siinä. Koska mä ainakin todistetusti ovuloin =)) Jihaa :D

Koska Nanna sulla olikaan se lekuriaika?

TORSTAI 9.8

Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp5/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp6/29-37...............yk9......1.Toiveissa
EevaRouva ........kp10/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp11/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp12/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp19/25-33.............yk7........1.toiveissa
caeza..................kp40/34....................yk6......3.toiveissa
Miinaliina.............kp44/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp79/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Huomenta! Onneksi olkoon napsuneiti, että ainaski on ovulointipuoli kunnossa luultavasti :) ! Hyvä että sait asiat alulle siellä!
Minä en viel tiiä pääsenkö sille gynelle. Perjantaina käskivät soittaa uudestaan. Maanantaina pitäs olla aika jos on.
Muistin tuossa kun luin napsuneidin juttua että mulle on toinen gyne laittanu lähetteen tuohon prolaktiini (olikohan se se) kokeisiin, joskus puol vuotta sitte, kun oli sillon puhetta että yritetään, muttei ole tärpänny. Mietin nyt että jos en pääse maanantaina niin pitäskös sitä vaihtaa gyneä takas :). Jos kävis siinä kokeessa ja kattos sitte eteenpäin. Jätin sillon käymättä kun ajattelin ettei tässä nyt mikään kiire vielä ole :ashamed: .

katjuskalle :hug: , höh, parempaa onnea uuteen kiertoon, eipä tässä muutakaan voi sanoa.

napsuneiti kuullosti kyllä jännältä noi tutkimukset, hyvä, että sinussa ei ole "vikaa" ja ovuloit =) .

Mä en haluu missään nimessä olla törkeä, masentaa tmv, mutta tällanen tapaus tuli tossa tietoon vähää aikaa sitte. Ku mun miehen sukulaisita yks pariskunta on jo mies 50v ja nainen 40v, eikä heillä ole lapsia, kukaan ei koskaa ole kehdannut kysyä, että miksi, no en mäkään kehtais..Nyt tää mies kerto sit mun miehelle, että he eivät voi saada lapsia. Olivat kaikissa hoidoissa ja ne olivat aivan äärettömän rankkoja, veivät voimat ja masentivat. Sit pitkän hoitojakson ja selvittelyn jälkeen heille todettiin sellanen harvinainen "vaiva", että he ei koskaan pysty yhdessä saamaan lapsia, mutta molemmat kyllä erikseen jonkun toisen kanssa. Siis musta toi on kauhein kohtalo!!!! :'( Se on kuulemma tosi tosi harvinaista,mutta mahdollista.
Halusin vaan kertoo, MUTTA EN LOUKATA täällä ketää tai masentaa, kyllä uskon, että te kaikki plussaatte vielä. Mutta näköjään kaikki on mahdollista ja julmaahan toi on.

OIkein helteistä päivää taas..läähpuh!

Ja tietty plussatuulia halausten kera teille kaikille!!!! :heart: :heart: :heart:

:heart: nelli&pulla rv14+0

PERJANTAI 10.8

Katjuska-81..........kp4/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp6/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp7/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp10/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp11/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp12/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp13/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp20/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp45/36.....................yk4.......2.toiveissa

MISSÄHÄN ON????
kälättäjä ............kp80/30....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Hello!
Hiljasta pitelee tääl meijän palstalla, mut tää on tietty tää aika kuukaudesta. Seuraava jännättävä on sitten Miss Eagle...onks mitään fiiliksiä?
Jotenkin tuntuu niin turhauttavalta tää yrittäminen ku ei nappaa. Välillä tuntuu siltä että pitäiskö lopettaa yrittäminen kokonaan mutta kun haluaa sen oman nyytin ni ei haluu lopettaa. Toivottavasti se jossain vaiheessa onnistaa meitäkin.

Hyvää viikonloppua kaikille =)

Kyllä se varmasti katjuska onnistuu! Samaa tunnetta täälläki on joka kierron alussa, että jos vain lopettas yrittämisen, mutta sitte kuitenki kun ovis lähestyy niin alkaa yritys vaikka väkisin ja oviksen jälkeen jännäys entä jos nyt!

Missäs Miinaliina on??????

Yhteistyössä