onko muilla muuten ollut hankaluuksia kierron kanssa? itsellä ollut todellakin se tasainen 28, mutta viime toukokuussa tuli piiiiitkä tauko. kävin lääkärissä, ja tekivät kaikki mahdolliset testit. kaikki puhtaita, ja kunnossa. syytä ei keksitty. ystäväni kertoi olleensa samankaltaisessa tilanteessa, ja hän oli käynyt yksityisellä naistentautien lääkärillä. siellä olivat lähes heti antaneet terolut kuurin, kerta olivat myös suunnittelemassa vauvaa. itse olen pohtinut näitä asioita paljon, liianankin kanssa, eikä tuloksen oo muuta kun sekaisin oleva pää...ahdistus ja voimattomuus. nyt olen päättänyt, että jos huominen testi on negatiivinen, niin soitan itselleni ajan heti ensi kuun alkuun (palkka tulee vasta viimeinen päivä :ashamed: ) ja selvitän mitä on tehtävissä. jos sieltä ei muuta apua saa, niin saanpahan kuitenkin puhua asiasta ja kuulla asiantuntijan suusta, ettei mitään vikaa ole (toivottavasti). josko sitten huoli ja stressi helpottaisi.
oletteko muuten keksineet mitään keinoja stressin välttämiseen?? itselleni se on vaikeaa...aina mietityttää joku asia...käyn töissä, liikun, syön terveellisesti ja kaikki perusasiat ovat kohdallaan...mutta aina ei oo helpoo, pientä nyyttiä on toivottu jo niin kauan. Itse jo vuosia, mutta mies syttyi ajatuksesta hieman myöhemmin...
huomaa että on taas ilta ja vuodatus lähtee hyvin käyntiin =) mutta helpompi purkaa asioita näin, kun vaan oman pään sisällä...ja josko täältä löytyisi kohtalo tovereita, kenties....mutta nyt jännäämään huomista..huh huh...vielä pitkä aika..