helmikuusta asti jännäilleet =)

Moikka! Pudotin nyt kälättäjän pois. Toivottavasti on hänellä tärpänny jo.
Onko Kryssin tilanteessa uutta? Meinaatko vielä testata jossain vaihessa jos ei ala kuulumaan?
Toivottavasti napsuneidin oireettomuus on hyvä merkki :) !
Nyt tuntuu taas aika kuluvan uskomattoman hitaasti. Onneksi on kuiten vkl vapaa edessä!

Nyt olen ihan varma et menkat alkaa kohta :ashamed: Vatsaa kyllä nipistelee, finnejä tulee lisää ja lisää ja valkovuoto on tosi runsasta. :kieh: Muutenkin turvottaa ja väsyttää tosi paljon. Yritän nyt pysyä kuitenkin housuissani ja päätin et testaan vasta viikon päästä jos menkkoja ei kuulu! Jotenkin sitä vaan on alkanut niin kovasti pelkäämään tota testaamista kun niin kovasti sitä plussaa aina odottaa ja sit tuleekin nega.. :'(

Mikäs on Kryssin tilanne? Entäpä muiden?

LAUANTAI 18.8

Katjuska-81..........kp12/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp14/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp15/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp18/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp19/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp20/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp21/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp28/25-33.............yk7........1.toiveissa
Kryss..................kp44/28....................yk8........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp53/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Miss Eagle peukut pystyssä, et menkat ei ala!!!
Ukko lähti kalaan, mut onneks sain houkuteltua sen vielä aamulla vällyjen väliin... ;) Ovis on varmaan jo mennyt, en tiiä oisko ollu eilen. Vähän siihen malliin alavatsassa nippaili, mut mulla nyt on aina kaikkia ihme tuntemuksia, et ei oikeen ota selvää. Kyllä me ollaan ahkerasti siemeniä kylvetty taas. :ashamed: Tosin pari päivää oli väliä tossa, mut ei kai se välttämättä mitään haittaa.
Vein just likan anoppilaan pariks tunniks ja aattelin tehä rauhassa ruokaa ja ehkä käyn kaupungilla. =)
Mukavaa viikonloppua! Ja kaikille jännääjille oikeen kovasti peukut pystyssä.

Miss Eagle peukkuja pidetään täälläkin ylhäällä sun puolesta.

).( täällä on tisut hieman kipeytyneet, mut ei o mitään verrattuna aiempiin kiertoihin. Ja tänään on ihan armoton väsy.. Saattaa johtua kyllä siitäkin että oltiin äidin kanssa vähän shoppailemassa =) Nyt ajattelin tehdä ruoan ja sit mennä päiväunille ja vasta sen jälkeen koiran kanssa lenkille.

Masua nippailee myös hieman, mut niin on tehnyt aiemmissakin kierroissa. Parasta olis vaan jaksaa olla tutkailematta itteensä ja odotella ajan kulumista ens viikonlopulle.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Kovasti pidän peukkuja myös sinulle napsuneiti ja tietysti kaikille muillekkin! :flower:

Tänään on vihlonut oikealle puolelle tosi paljon. Kävellessäkin aina kun oikea jalka siirtyy eteen tuntui kuin olisi puukolla viiltänyt. Eipä ennen ole tällaista vielä ollut! Palellutkin on niin vietävästi et piti oikein pukea kunnolla päälle ja ottaa vielä peittokin kun telkkaria tossa katselin. Hieman kipeä olo kyllä on ja mittasin lämmön niin 36,9 näytti ja normaali lämpö mulla on 35,0-35,5. Kumpa nyt ei menkat vain alkaisi eikä mielellään mikään flussakaan! :eek: :headwall:

Eagelillahan kuulostaa kyllä lupaavalta... :whistle: Toivotaan, että menkat ei ala ja plussaat.
napsuneiti mä yritän kans olla turhaan miettimättä sen kummemmin oireita. Yleensä aina jotain muka kehittelen, mut silti ne menkat vaan aina alkaa. Mutta peukut on pystyssä, että säkin pääset plussaamaan.
Mä oon herkutellu koko illan ja on aika ähky olo... :x

rinkinki, mä oon jopa muutamassa kierrossa onnistunut tossa stressaamattomuudessa. En oikeestaan stressaile nytkään. Tapahtuu sitten niin tai näin ni kohta ainakin saadaan selvyyttä tähän asiaan kun se miehenkin tulos tulee.

).( Tisut on samanlaiset kun eilenkin, eli tosi paljon vähemmän kipeet kun aiemmissa kierroissa. Mut muuten olo ihan normi. Eilen kyllä nukahdin sohvalle joskus ennen 23 kun leffaa katteltiin =)

Mut ei kai sitä OIKEESTI vois ees olla oireita vielä tässä vaiheessa jos kierto on 26/30-32 onhan tossa niin paljon aikaa vielä eräpäivään, et eihän se istukka olis vielä juurikaan sitä hcg:ta voinut erittää oireiksi saakka. Noh, jännäysviikko alkakoon... Ens viikon lopulla jännätään alkaako menkat ja seuraavalla sitä miehen tulosta. kuinkahan tässä pysyy pöksyissään =)

Miss Eaglella kyllä kuulostaa melko lupaavalle. ootko koska ajatellut testailla?

Sunnuntaita!

Mä olen ollut monta päivää ihan älyttömän hyvällä tuulella ja onnellinen. Miehen kanssa ollaan riidelty keväästä asti tosi paljon ja muutama viikko sitten puhuttiin oikein KUNNOLLA ja jotenkin kaikki sujuu tosi ihanasti nyt ja huomioidaan toinen toisiamme kuin alkuaikoina. Keskenmenon olen jättänyt taka-alalle, surin sitä aikani, mutta eipä se suremalla muuksi muutu ja täytyy osata katsoa elämää eteenpäin.

Toivottavasti kaikki plussataan pian ja saadaan vuoden sisällä pikkuiset pallerot viereen tuhisemaan! :heart:

Napsuneiti: Perjantai aamuna meinasin testailla, siis jos menkat ei ala sitä ennen.. Millonkas sinä meinasit testailla?

Tänään on taas vihlonut oikealle puolelle ja janottaa ja pissattaa kovasti mut olen kyllä muutenkin kova hikoilemaan joten näin lämpimänä päivänä olen voinut huomaamattani juodakkin enemmän. Jännittää kovasti mut koitan malttaa vielä odotella! B)

Miss Eagle Mä vähän aattelin että jos ens su testaisin.. sillon olis kp33... Sulla kyllä kuulostaa aika noi kaikki "oireet".. Pidän tosiaan peukkuja!

Mulla on nyt kyl päivän aikana noi tisut kipeytyneet vähän entisestään. Ihmeen myöhään vaan.. mut kai tää on sit vaan sitä tavallista PMSsää.. prkl sentään. Mä niin toivoin että tää on "ihan erilainen kierto" kun aiemmat. Väsy on kyllä taas melkoinen, vaikkakin nukuin hyvän yön. Mut on sitä tullut tänään sentään jotain tehtyäkin, sain kodin imuroitua.. koiran lenkitettyä.. ruoan tehtyä.. ja yhdet 8v synttärit juhlittua. Nyt pitäis vielä kaverilla lähtee käymään. Sit saunaan ja suht ajoissa nukkuun. Huomenna kun taas pitää mennä töihin. pöh.

MAANANTAI 20.8

Katjuska-81..........kp14/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp16/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp17/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp20/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp21/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp22/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp24/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp30/25-33.............yk7........1.toiveissa
Kryss..................kp46/28....................yk8........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp55/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Huomenta Napsuneidiltä!!! Täällä ei enää pienintäkään epäilystä siitä etteikö tisut olis taas kipeenä ihan entiseen malliin. Noh, ei auta kun jännäillä viikko loppuun. Onhan se jo kp 27 menossa. Viime kierto olikin ihmeen lyhyt, vaan 28 pvää. Veikkaan et tää menee sinne 32 pintaan, joten viikonlopulle menee jännäys.

Hyvää viikkoa kaikille!

Heippa!
napsuneiti harmi juttu, et oireet on liian tuttuja... Mut eihän sitä koskaan tiedä. :whistle: Mulla esikoisen raskaus alko ihan selkeillä menkkaoireilla.

Ovis aika ohitettu (ainaki kuvittelen niin) ja nyt vaan odottelemaan taas menkkoja. Ens viikon lopulla kai pitäs alkaa.

nonni, menkat alko sitten perjantaina, eli alusta alko taas koko homma 4/28, mutta nyt voi taas yrittää. ajattelinki vähä etsiä vaihtelua kaupasta ;) jotain kivaa päällepantavaa, ni pysyy mieli virkeenä... ja onneks maanantaina pääsen sinne lääkäriin ni ehkä selviää asioita, ja kierto tasaantus....

TIISTAI 21.8

Kryss..................kp5/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp15/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp17/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp18/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp21/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp22/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp23/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp25/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp31/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp56/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
Tuizu
kuumetyttö

Kryssille :hug: :hug: :hug: :hug:

Mä päätin kans et jos nyt, jälleen kerran, alkaa menkat ni sitten otan tän laihduttamisen ihan helkatin tosissaan ja ennen seuraavaa "eräpäivää" oon ainakin sen 3kg kevyempi. Nyt on tän laihkarin aikana tippunut kolmessa viikossa vaan 1,5kg. Mut parempi sekin kun ei mitään =) Olo on kyllä parempi.

Miss Eagle, mitenkäs sulla? Minkään näkösiä fiiliksiä kumpaankaan suuntaan? Jännään sun puolesta =) Tulis perjantai vaan nopeesti ni pääsisit testaileen.

Mulla on taas ihan sellanen fiilis, että kyllä ne menkat alkaa... kai tää on jotain henkistä valmentautumista siihen pettymykseen taas. Mur!
No ei voi vielä heittää kirvestä kaivoon, jännättävähän tää on loppuun asti =)

[/b]Kryssille ISO :hug:

Napsuneiti :Mullekkin on nyt vahvasti iskenyt sellainen fiilis, et kyllä ne menkat sieltä vielä tulee.. Eilen ei ollutkaan mitään oireita, muuta kuin nämä kamalat finnit. :headwall: Onkos sulle ilmaantunut mitään erikoisia tuntemuksia?
Minäkin päätin jo vakavasti, että jos ne menkat nyt alkaa niin rupean laihduttamaan oikein tosissani! Mulla kun tuota ylipainoa jonkin verran löytyy.. :ashamed: Näin mä olen kyllä aika monesti päättänyt ja silti aina se hyvä ruoka vie voiton ja ne pudotetut kilot tulevat takaisin. :LOL:

Kryssille iso :hug:
Miss Eagle painat ekaks lihavointi näppäintä, sit kirjotat ja sit painat sitä uudestaan. Tai sit mustaat sen sanan minkä haluut lihavoida ja sen jälkeen painat lihavointia. Saitkohan mitään tolkkua?! :D

Kylläpä ärsyttää, ku meinaa taas toiveet kohota tässä kierrossa.. :headwall: Esikoinen ku sai alkunsa kaks vuotta sit tähän aikaan, ni jotenki oon alkanu aatteleen, et jospa se toinenki lapsi jostain syystä sais alkunsa samaan aikaan. Pitäs vaan pitää pää kylmänä, ettei pettymys ois niin suuri. Ja sit viel seki, että suurin osa pareista saa vuoden sisään lapsen alulle, ni senki takia sitä jotenki odottaa kuukausi kuukaudelta enemmän. Sekavaa tekstiä, mut ehkä ymmärsitte pointin.. :ashamed:

Yhteistyössä