Hakutulokset

1. Tuizu

MAALISMASUT 2008

No niin, nyt on veneilty. Enempää en olisi jaksanut.....viikko riitti..olen mökki-ihmisiä enemmän. Tänään lähdetäänkin kaverin kemuihin ja sieltä huomenna mökille. Ollaan keskiviikkoon asti koska torstaina on eka neuvola =) . Mulla on hieman etova olo. Muuten edelleen ei pahemmin oireita...
  2. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Nyt mä olen päättänyt että Jorvissa synnytän!Tulin en vaan ilmottaa.... =) Niin ja oli kysely että minkälaisessa kämpässä asutaan, niin rivarissa jossa on 3 huonetta. Meillä on isohko koirakin siellä eli ei varmaan kamalan kauan siellä asuta, mutta ei nyt mitään kiirettä. Omakotitalosta niiiiiin...
  3. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Terveisiä Korpposta!! Ollut mukava veneillä. Täällä satamassa on langaton yhteys, pitihän se ostaa ja tulla lukemaan kulumisia!! Ahvenanmaan saaristoissa tuli pyörittyä ja huomenna takaisin Naantalia kohti. Paljon taas uusia, kiva juttu,tervetuloa :wave: ! Paljon tullut taas asiaa viikon...
  4. Tuizu

Taitaa mennä kesken...

Voi, en ole huomannut, että tähän on vastattu....en siis ole käynyt tällä palstalla pitkään aikaan, koska vuoto loppui ja neuvolasta sanottiin että sen pitäisi olla ihan normaalia. Ei sitä vuotoa oikein tullut, en sitä tuhruttelua pelännyt, mutta kun verta tuli vähän niin se alkoi pelottaa...
  5. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Tervetuloa kaikki uudet onnelliset plussaajat!! :flower: Toivotaan nyt Rheaettä kaikki olisi kunnossa, mutta varmasti kamalaa tuo epätietoisuus!! Itsellä oli ainakin alussa kun tuli rusehtavaa vuotoa, niin neuvolatäti sanoi puhelimessa että normaalia. Onko sulla kuinka kipeä vatsa? Kyllä mun...
  6. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Onnea Emildan :flower: ja tervetuloa joukkoomme!! =) =)
  7. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Tervehdys!! Tiila onneksi olkoon!!! Pötkylä meillä on vauvelin kanssa sama kutsumanimi, paitsi että meillä se on pelkkä tyyppi....mieheni keksimä... Mulle kuuluu pokein hyvää! Oireita ei vieläkään pahemmin ole, mutta ei haittaa!! Ollaan käymässä kotona ja taas kohta lähdetään...
  8. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Pitkästä aikaa!!Olipas luettavaa....silmät kierossa luin ja osa jutuista varmaan meni ohi.... Tultiin tänään mökiltä ja huomenna on kummipojan synttärit ja torstaina taas reissuun, veneilee, en ole sellaista koskaan tehnyt, kivaa!!Ollaan siellä viikko ja sitten taas mökille toiseksi viikoksi...
  9. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Hei kivaa kun on tullut näin paljon uusia!! Tervetuloa vaan!! Olen tässä ollut mökillä ja en pääse nettiin kovinkaan usein, niin tulee nyt harvemmin kirjoitettua. Miehellä alkaa maanantaina loma, niin koneen äärelle ei pahemmin päästä, nyyh.... Mulla ei ole oikein vieläkään oireita! Oli eilen...
  10. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Tulin ilmoittamaan että vuoto on loppunut ja kuulemma normaalia!!!! Ihanaa, nyt voi huokaista(ainakin vähäksi aikaa...)toivotaan vaan että vuotoja ei enää tule. Hyvää kesää kaikille, käyn aina välillä katsomassa teitä ja plussia teillekin!!!!
  11. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Morjens! Mulla on vuoto loppunut, eli hyvää kuuluu!! Neovolatäti sanoi että ihan normaalia!! Plussatuulia teille kaikille!!!!! :wave:
  12. Tuizu

**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Mä kuulunkin maaliskuun puolelle... :laugh: soitin tänään neuvolaan ja täti sanoi että la on 2.3. Kiva oli vierailla teidän luona ja kiitos tuesta! iloisia uutisia, vuoto on loppunut pe jälkeen ja neuvolatäti sanoi tänään että se on normaalia, huh!! Kaikki toistaiseksi kunnossa =) Hyvää...
  13. Tuizu

miten aikaisin kerroitte raskaudestanne muille

Kyllä mä jo parhaimmalle ystävälle ja äidille samana päivänä ja muille läheisille seuraavana päivänä....en malttanut olla, on kyllä pajon kavereita jotka ei tiedä, mutta heinäkuussa on pipppaloita, eli niissä sitten viimeistään =) ja anopille kerrotaan parin viikon päästä kun tulee mökille...
  14. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Terveisiä mökiltä!! Sain koneen tänne kun äiti tuli myös tänne. Alkoi tulee jo orpo olo kun ei saanu lukea kuulumisia ja kirjoitella. Mulle kuuluu hyvää, vuoto on loppunut!! Soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että ihan normaalia! Toivotaan nyt ettei tarvi enää pelästyä. Mulla ei ole kyllä...
  15. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Mä tulinkin takaisin!! Soitin neuvolaan tänään ja täti sanoi että mulla on laskettu 2.3, ja että nyt on 5+1. Tervetuloa uudet, teitähän on jo tullut monta!!! Mulla on loppunut tuhruttelu, ja neuvolatäti sanoi että ihan normaalia, huh, että pelästyin!! Mä olen jo aika monelle, tai lähinnä...
  16. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Meilä on sama la näköjään pikkismasu!!!Paitsi että laskin kalenterin mukaan (niin Gardeniakin sanoi) niin mulla onkin nyt rv4+5, laskuri sanoi väärin. Hyvää viikonloppua teille!!! :wave:
  17. Tuizu

**Helmikuun Helmet 2008**

Niin se vaan on että ei sitä tiedä, kun tosiaan osalla on vuotoa ja silti kaikki hyvin, lääkärissä käynti vaan viisastuttaa, mutta tosiaan odotan vkonlopun yli. Laskin väärin viikot eli rv4+5, laskuri näytti väärin. hyvää viikonloppua kaikille :wave:
  18. Tuizu

Mä siirryn tänne maalismasuista, suuri osa laskureista sanoo la 28.2, toivotaan että sinne asti päästään!! rv 5+0
  19. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Laskurinmukaan tänään olisi 5+0, ja saman laskurin mukaa la on 28.2, eli mä joudun jättämään teidät, mutta käyn kurkistamassa teidän vointeja! Ja jos raskaus jatkuu ja ensimmäinen ultra, niin voihan se siirtyä sinne maaliskuuhun. Mutta tsemppiä!!!!!! :wave:
  20. Tuizu

Heippa kaikille!! Sain vinkkiä tuolta maaliskuun odottajien puolelta, joka kyllä kuuluu helmikuihin, mutta käy kurkkimassa salaa =) , niin hän kertoi että täällä monet ovat tuhruilleet. Niin ja voi olla että kuulun itsekin tänne, kun jonkun laskurin mukaan la olisi 28.2. Viime viikon...

Yhteistyössä