Terveisiä Korpposta!! Ollut mukava veneillä. Täällä satamassa on langaton yhteys, pitihän se ostaa ja tulla lukemaan kulumisia!! Ahvenanmaan saaristoissa tuli pyörittyä ja huomenna takaisin Naantalia kohti.
Paljon taas uusia, kiva juttu,tervetuloa :wave: !
Paljon tullut taas asiaa viikon sisällä joten en varmaan kaikkeen muista vastata, mutta mitä tulee mieleen niin ammattia kyseltiin, olen kampaaja joka joutui luopumaan ammatista ranteiden rasittumisen takia ja nyt aloitan uuden duunin päiväkodissa apulaisena, lähinnä keittiössä. Kiva vähän tehdä töitä ennen äippälomaa!!
Misupai Olen kanssa Nurmijärveltä, Klaukkalasta!! Mulle neuvolassa sanottiin myös että pitää päättää ekaan neuvolakäyntiin mennesä missä synnyttää ja olen miettinyt Hyvinkäätä, mihin kuuluisi, mutta Jorvi taitaa vetää voiton. Se on tuttu paikka ja monet ystävät on synnyttänyt siellä ja kehuneet paljon! Itsekin olen polvien leikkauten takia siellä ollut ja ihan jees oli.
tutteli78: Mulla on muyös alussa rusehtavaa vuotoa viikon verran ja nyt tuli pari päivää sitten muutama päivä, mutta laskin että olii ollut menkkojen aika. Neuvolasta sanottiin että sen pitäii olla ihan normaalia jos ei ole kipuja ja paljon verta tule. Kyllä itsekin pelästyin paljon!! Ja haluaisin mennä varhaisultraan kunhan täältä mereltä pääsee ihmisten ilmoille.
Oireita on jonkin verran. Etovaa oloa välillä. johtuuko veneen keinumisesta, en tiedä. Rinnat kipeämmät ja vatsaan ajoittain vihloo ja sattuu. Viime yönä sattui enemmän ja ajattelinkin että tässäkö se sitten oli, vähän niinkuin Rhealla. Liäksi janottaa enemmän ja tietysti sen mukaan pissattaa. Yki päivä oli mieli tosi herkässä, melkein pääsi itku kun tilasin väärän ruoan...murjotin veneessä sitten koko illan...
Mitäs muuta, no lähetän tän ja pidän taon. Yhteys on iltaan asti, joten enköhän tule vielä käväseen =)
Tuizu ja tyyppi 7+3(kai...)