Huh, olipa lukeminen teiän kuulumisissa, vaikka pari päivää olen ollu poissa
Ihan ensimmäiseksi
meillevauva ISO :hug: Voimia suruun ja uuteen yritykseen.
Oltiin ekalla neuvolakäynnillä tänään. Kauhee kasa lippulappusia ja esitteitä saatiin ja se miun himoitsema Vau´kirjan Vauvan odotus- kirjanen
Pissa oli puhdas ja hemppari 124. Verenpaine ok. Saatiin "np-ultraan" aika heinäkuun puoleenväliin vaikka kieltäydyttiin kaikista sikiöseulonnoista. mennään kuitenkin rakenteet kattomaan ja tarkastamaan la. Mie en vaan halua tietää, jos vauvassa on jotain vialla, syntykööt sellasena kuin syntyy. En halua sen tilanteen eteen, että pitää päättää tehdäkö abortti vai ei, niin paljon tätä lasta on toivottu ja odotettu :heart:
Meillä on 6 kissaa ja aina ollut muitaki elukoita, joten ihan varmasti olen toksoplasmoosin sairastanut joskus. En ole turhia varonut meiän kissojen kanssa. Laatikoita ei näin kesäsin edes tarvii siivota pahemmin, kun käyvät pihalla tarpeillaan, keittiön ikkuna on aina auki niin pääsevät kulkemaan miten lystää.
Meillä tietää molempien perheet (vanhemmat ja sisarukset) ja ne kaverit, jotka on älynneet kysyä. Ei olla ruvettu valehtelemaan tai peittelemään raskautta. Työkaverit tietää myös.
nelHM Inhottava kommentti äidiltäsi
Kyllä äidin vähintään pitää tukea tytärtä raskaudessa eikä olla tollanen. Turha äitis on ylpistellä tiedoillaan, kyllä laitoshuoltajat loppujenlopuksi tietävät aika vähän hoitotyöstä
Kyllä kuulemalla sieltätäältä juttuja oppii asioita vuosien varrella, mutta aika hataralla pohjalla mennään. Olen meinaan kerran melkein tapellut yhen keittiöhenkilökuntaan kuuluvan kanssa osaston toiminnasta, kun väitti niin kivenkovaa tietävänsä yhtä sun toista, enkä mie voi tietää, kun olen "vaan" opiskelija
Kehtas vielä väittää, ettei miulla ole hoitoalan koulutusta, "kyllä hän tietää". Olen kuitenkin lähihoitaja peruskoulutukseltani
mimoniandra ja Takku 8+3