Heipparallaa!
Paljon onnea kaikille uusille odottajille. :hug:
Täällä vieläkin mietitään, että onko tämä raskaus todellakin totta!? Testin oon kyllä tehnyt VAIN kolmeen kertaan joten pakko kai se on uskoa. =) Siis ekan kerran plussasin viime sunnuntaina, samana yönä mieheni sanoi, että nyt kyllä tehdään toinen, ja lopputulos oli sama
Niin ja sitten vielä yksi keskiviikkona. :ashamed:
Odotan niin kovin, että pääsen sinne neuvolaan ja tietenkin ultraan. Mieskin on aivan innoissaan, ekaa kun odotetaan. Olen niin onnellinen, pitkän ajan odotus palkittiin. Mies on ollut aivan ihana, olen onnellisempi kuin koskaan. Meillä yhteiseloa nelisen vuotta... aina ei ole ruusuista, mutta toisaalta ollaan kyllä hemskatin hyvä tiimi.
Kihloissa olaan ja ens vuonna mennään naimisiin. (Sovittu jo ennen raskausuutisia)
Me asutaan vielä pienessä kaksiossa, saapi nähdä miten käy. Taidetaan pian muuttaa rivariin. =)
Edelleen on vatsassa nippailua ja maha on ihan sekaisin. Mitään muita oireita ei oikeastaan ole. Paitsi tietenkin väsymys, mut se on syntymävika.
Sitä vaan mietein, että milloin nuo heikotus ajat yleensä alkavat jos alkavat? Niin ja sitten teille jotka olette jo esikoisenne saanut niin miten pian raskaus on alkanut näkymään, vko:lla? Itse nään jo nyt tuon vatsan kasvun, mikä johtuu täysin siitä, että olen syönyt kuin norsu tässä kuussa, eli olisin yhtä turvoksissa ilman raskauttakin.
Paljon tsemppiä kaikille!!! :hug: