Piipille voimia ja meillevauva :hug:
Itsellä on ensimmäinen neuvola takana, neuvolakorttiin merkittiin lasketuksi ajaksi 26.1..2008. Tosin neuvolatädin kanssa kumpikin olimme sitä mieltä, että helmikuulle menee kierron pituudesta johtuen, jostakin syystä nyt katsoi vaan sen vakiokierron 28 pvän mukaan. Neuvolassa oli siis sijainen.
Myös kahden edellisen lasketut ajat ovat siirtyneet noista kuukautisten mukaan lasketuista, ensimmäinen 2 viikolla, ja toinen viikolla.
Ensimmäinen ultra onkin sitten Jorvissa 18.7. Sinne saankiin mennä sitten yksin, kun mies jää kotiin lasten vahdiksi. Mies aluksi mietti, tulisiko mukaan, mutta totesi sitten, että koska kahdesta edellisestäkin olen ollut erityistarkkailussa, kuten tulen olemaan tästä kolmannestakin, ehtii hän sinne ultraan sitten joku toinenkin kerta. Erityistarkkailun vuoksi minulta on siis otettu noin 5-7 ultraa per raskaus. Se on tietysti ollut ihan mukavaa nähdä pikkuinen mönkijä niin usein, mutta muutoin on ollut turhauttavaa maksaa tuo poliklinikkamaksu 22 euroa joka kerrasta, ja todeta aina sama asia, että oma vointi on hyvä, mihin lääkäri toteaa, että se on hyvä juttu, mutta otetaanko nyt tuo ultra, jos haluat, kun kerran tänne olet tullut
Siis lasten kunnossa ei ole epäilty mitään, vaan minun terveydentilaa seurattu, joten ultrat siis eivät ole olleet pakollisia...
Nyt kyllä jännittää tuo ensimmäinen ultra. Molempien aikaisemman lapsen kanssa olen kyllä myös varautunut siihen, että kaikki ei välttämättä ole kunnossa, mutta nyt jostakin syystä ajattelen tuota asiaa enemmän... Vaikka turhahan se on murehtia etukäteen, kun ei ole mitään syytäkään.
Niin, ja tänään oksensin muuten ekan kerran, monta kertaa on ollut vähällä, mutta olen saanut estettyä menemällä makuulle, mutta tänä aamuna ei enää auttanut, hitsi, että minä inhoan tuota oksentamista.