Voi että, jännää käydä lueskelemassa teidän kuulumisia
. Toivottavasti varmoja plussauutisia saa täällä pian lueskella
.
Minä pääsin kerrankin kotiin aikaisin ja päätin soittaa omaan neuvolaan ja kysäistä, pääsisikö sitä kautta alkuun tuon lääkärin tilaamisessa. Jotenkin tuntuisi kivemmalta jutella ensin neuvolantädin kanssa. En tiedä, miksi. No, siellähän on puhelinaika klo 12-13. Töissä meillä ei ole mitään huonetta, jossa pystyisi puhua ilman, että joku kuulee, joten tuohon aikaan en voi soittaa ennen kuin vasta kesälomalla, joka alkaa viikon päästä. Yksityistä gyneä en jotenkin malttaisi tilata ihan vielä, maksaa niin hitsisti, jos lähtee sitä kautta tutkimuksiin. Kuukautiset ovat odotettavissa ensimmäisen lomaviikon puolivälissä joten ehkä nyt kuitenkin Marika75n kannustuksesta huolimatta (kiitos Marika, olivat tarpeen) odotan ja katson vielä tämän kierron. Jospa tällä kertaa kuitenkin.... Taas ne toiveet on heränneet vaikka yritänkin toppuutella itseäni.
Luulen, että ovis oli alkuviikosta ja se käytettiin kyllä hyödyksi
. Jopa yöunien kustannuksella, hih. Ja pari kertaa jäin jopa makuulleen jalat seinää vasten vähäksi aikaa. Mies ihmetteli että mitä teen, johon totesin vain että autan luontoa
. Hän oli vähän hämmentynyt
.
Greippimehuakin on ostettu ja juotu, ja tänään aloin syödä taas foolihappoa kaiken varalta. Katsotaan nyt... parin viikon kuluttua sen taas näkee.
Laskin tuossa ilokseni kiertojeni pituudet pillereiden lopettamisen jälkeen (söin niitä n.17 vuotta). Minusta nämä kuulostaa ihan normaaleilta, entä teistä? Aloin miettiä nimittäin että onko kierto liian lyhyt tai vaihteleva vauvaprojektia ajatellen?
27, 33, 23, 25, 23, 24, 25, 25, 24.
Laskurit näyttävät antavan keskiarvoksi 25 päivää.
Juuh, näitäkin kysymyksiä ajatellen se lääkäriaika olisi tarpeen. Mutta ennen sitä on hyvä, että voin kysyä mielipidettä teiltä..
Eilen olin ihan hilkulla ostaa kaupasta IHANAN paidan tulevalle pienelleni. Mutta hillitsin sitten kuitenkin itseni vielä. Annoin luvan itselleni ostaa paidan kahden viikon kuluttua, jos silloin näyttää siltä, että paidalle tulee olemaan käyttöä. Muuten ei.
Onko teillä muilla ostettuna vauvalle tarvikkeita jo ennen raskaaksi tuloa?
Minä en ole ostanut tulevalle lapselle (TOIVOTTAVASTI joskus tulee sellainen) mitään - hmm.. paitsi kirpparilta juhlamekon ja "hippipaidan", jotka alunperin ostin kummilapselle mutta en malttanutkaan antaa niitä, vaan jätin kaappiin odottamaan... samoin kävi yhdelle trikooasulle, jonka myös ostin kummilapselle, sekä yhdelle ompelemalleni vauvan collegepuvulle. Mutta varsinaisesti OMAA vauvaa VARTEN en ole mitään hankkinut vaikka mieli onkin tehnyt
.
Mitäs vielä... ai niin, en oikein tiedä, miten suhtautua, kun meille on tulossa kaksi kertaa lähiviikkoina kylään pariskunta (enemmän miehen tuttuja), jotka saavat kaksoset lokakuussa. Ennestään heillä on jo kolmivuotias lapsi. Tuntuu jotenkin tosi raskaalta ajatella, että tulevat meille ja siinä tietysti puhutaan vauvoista ja pitäisi kätkeä oma vauvahaaveilu... raskaus taitaa näkyäkin jo aika hyvin. En voi olla ajattelematta, että jos oltaisiin onnistuttu nopeammin, meillekin voisi olla jo tulossa syysvauva... Ja lisäksi olen aina haaveillut kaksosista...
Sellaista omaa napaa tällä kertaa.
Hyvää keskiviikkoa kaikille!