Hakutulokset

1. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Taidettin iloita sitten liian aikaisin....verta on tullut tänään....kattelen huomiseen ja varaan sitten ajan lekurille, voih.... :'( , mutta mä olinkin asian kanssa tosi varovainen. Elämä jatkuu, mä ilmottelen mitä kuuluu.
  2. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Mä olen vielläkin puulla päähän lyöty!! Ajattelin kohta soittaa neuvolaan, iik, jännittää :p Onko mulla nyt raskausviikko 5+3, jos mun menkat on alkanut viimeksi 28.5, en osaa oikein vielä laskea...Mikä koira sulla on? Meillä on sellanen samojedi, kamala karvakasa ja aika iso =) ; en tiedä...
  3. Tuizu

gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

Tyyppi..... :D :D
  4. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

kiitos kaikille onnitteluista, en vieläkään käsitä!! Hääpäivänä eli helmikuussa jätettiin ehkäisy pois, elikkäs aika aikasin tärppäs. Täytyy nyt vaan olla stressaamatta meneekö kesken. Onko muita jotka on näin varhaisessa? Tai millä viikoilla olette?
  5. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Kiitos paljon onnitteluista! Kyllä vieläkin on epätodellinen olo ja varmaan vielä pitkäänkin, kunhan vaan tarrat toimisi!Ilmottelen kuulumisia ja tsemppiä kaikille!!
  6. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Mä oon niin uusi tässä että miten jo nyt menet ultraan...?
  7. Tuizu

Mä oon niin sekaisin että unohdin itsestäni mainita. 31 vuotias helmikuussa naitu ja 10v samojedikoira. Laskurin mukaan laskettu 28.2-3.3, tarkentuu varmaan jossain vaiheessa. Ootteko heti plussaamisen jälkeen varannu neuvolaan ajan?
  8. Tuizu

Tosiaan sain tänään vahvemman viivan, mistä olen edelleen ihmeissäni. Otan nyt ihan hissukseen ja yritän ymmärtää tämän ihanuuden! Silloin tosiaan kun vähiten odottaa niin raskautuu, mutta hyvä näin!
  9. Tuizu

Kiitos kaikille toivotuksista! Juu, en osannut yhtään odottaa tätä ja kaikenl isäksi ajattelin että kun työt alkaa elokuussa, vuoden pesti, niin otan rauhallisesti tän vauvajutun takia, ja nyt sitte!! Eli lopettakaa ajatteleminen :laugh:
  10. Tuizu

MAALISMASUT 2008

Mä en kyllä usko todeksi tätä!! Eilen sain mammaksi testissä haamun, mutta tänään oli jo selvempi, mutta en vieläkään usko! Meidän pupuilut ovisaikaan oli 0 kertaa, mutta ehkä ne vanhat simpanssit eli sitten vielä. Katsoin äsken jonkun laskurin mukaan koska mulla on laskettu niin 3.3, mun isän...
  11. Tuizu

raskausoireketju(mahd.)

En ole sitä kohdun nipukkaa kokeillu kun tän kierron aikana, niin mulla ei ole oikeen mihin verrata, mutta kovalta se tuntuu, ja ehkä vähän takana.
  12. Tuizu

raskausoireketju(mahd.)

Niin ja se vielä että sellanen tuska hiki välillä ja sitten voi olla taas kylmä, mutta hikoilu on lisääntynyt.
  13. Tuizu

raskausoireketju(mahd.)

Eilen plussasin haamua ja tänä aamuna vähän selvemmän, enkä usko todeksi!! Oireita ei ole, ainakaan sellasia mistä tietäis olevansa raskaana. -jostain mä luin että jollakin oli hiivatulehdus ennen kun plussasi, niin minullakin oli, ihmettelinkin kun on niin harvoin. ehkä oire? -lämmöt on...
  14. Tuizu

Mä olen kyllä vielä varovainen...mutta ihana nähdä nimi tuolla plussanneissa!!
  15. Tuizu

Mammaksi raskaustestistä!

Kyllä siinä tänäänkin viiva oli, vielä vähän vahvempi!! Sitä haamua en epäilekään, vaan että onko se + merkki vai tuleeko siihen kohtaan aina joku, mutta toisaalta miksi se tulisi noin haaleana? Kun mulla ei ole edes raskausoireita...jotain ehkä, mutta ei niin että tietäisi olla raskaana....mä...
  16. Tuizu

Mutta mut voi siirtää plussanneisiin!! Mä en toellakaan itse usko!! Ei ne menkat oikeen alkanut ja tein testin eilen, ja siihen tuli haamu, mutta en siltikään vielä uskonut. Tänään tein taas testin ja nyt vahvempi viiva!! Mutta en vieläkään usko!! Kun ei ole minkäänlaisia selviä oireita ja kun...
  17. Tuizu

että oisin raskaana! Kyllä toi viiva on tänään vahvempi ja jos mammaksi testiin ei tule kun kaksi viiva jos on +, niin kait mä nyt sitten olen raskaana! Siis kun en voi uskoa sitä. Mähän kerroin että ei edes onni suosinu punkassa oviksen aikaan, mutta joko on tärpänny 4-5 päivän simpoista tai...
  18. Tuizu

Siis nyt en olekaan niin varma, menkat ei ole vielä alkanut, pyyhkiessä tulee rusehtavaa, mutta kokeilin äsken mammaksi raskaustestejä, niin siinä taitaa olla viiva!Siis nyt en todellakaan ole varma enää mistään.....huomen aamulla kokeilen, joskos se näyttäisi selvemmin tai ei mitään....nyt...
  19. Tuizu

Siis mun mies ei varmaa huomais jos siinä olisi kunnon viiva :laugh: sokein mies maan päällä, mutta koitetaan!mä kokeilen huomenna aamupissasta, josko se näyttäis vahvemman. mä kyllä näen sen ilman että pitää käännellä, enemmän mua ihmettää se onko viivoja tarpeeksi ja miten voin olla raskaana...
  20. Tuizu

Voisinkohan mä olla.....kameralla en saa tarkkaa kuvaa, voi hitsi....enkä mä oikeen osaa sanoa kohdunnipukasta, en ole täysin varma missä se on, mutta kun kokeilen, niin jonkun pylpyrän löydän ja ei se kauhean pehmeä ole, ja ehkä vähän kauempana...odotan miehen kotiin ja hän saa sanoa mielipiteensä!

Yhteistyössä