Mammaksi raskaustestistä!

Osaisiko joku kertoa, että ohjeiden mukaan tikussa on kolme viivaa jos plussaa, niin mikä se kolmas viiva, alin on?Eli ylin on kontrolliviiva, tuleeko sitten plussaviiva ja mikä on alin...mun tikussa on kontrolliviiva, sen jälkeen vähän alempana haalea viiva, mutta sitten viivat loppuu, alas ei tule viivaa, eli mikä tuo vastaus nyt on....Onko muilla ollut vaikea tulkita juuri näiden testien ohjeita... :whistle:

mun mielestä siinä ei ole kun kaksi viivaa...kontrolliviiva joka näyttää toimiko ko. testi ja sitten se toinen joka mahdollisesti näyttää raskauden. sinne alemmaksi muilla viivoilla tai niiden puuttumisella ei mielestäni ole merkitystä. ainahan on tietysti mahdllista että testi on viallinen, tai tehty väärin. Mutta siis haamultahan tuo kuulostas! laita kuva tänne meidän iloksi niin pohditaan yhdessä...mites se khdun nipukka voi? laskeutunut?

Voisinkohan mä olla.....kameralla en saa tarkkaa kuvaa, voi hitsi....enkä mä oikeen osaa sanoa kohdunnipukasta, en ole täysin varma missä se on, mutta kun kokeilen, niin jonkun pylpyrän löydän ja ei se kauhean pehmeä ole, ja ehkä vähän kauempana...odotan miehen kotiin ja hän saa sanoa mielipiteensä!

mahdollistahan se on...ilmoittelehan sitten, mahdollistahan sinun myös on laittaa mies kotiinpaluu reissullaan hakemaan "varmistustesti" vaikkapa toisen merkkinen yhtä herkkä..ilmeisesti niitä 10iu testejä? hmm..oishan toi kuva olli kiva saada, ois voitu yhdessä sun viivoja ihmetellä =) ilmoittelehan sitten, mutta muista että miehillä on tapana toppuutella =) vai näkyykö viiva niin vahvasti et miehenkin silmä sen jo huomaa?

Siis mun mies ei varmaa huomais jos siinä olisi kunnon viiva :LOL: sokein mies maan päällä, mutta koitetaan!mä kokeilen huomenna aamupissasta, josko se näyttäis vahvemman. mä kyllä näen sen ilman että pitää käännellä, enemmän mua ihmettää se onko viivoja tarpeeksi ja miten voin olla raskaana :LOL:

Mammukka81
Muistan aikoinani ihmetelleeni noita Mammaksin testejä...kun siihen ns. liitoskohtaan tulee kanssa väriä ja mulla ainakin ihan viivan näkönen väriläiskä. Mutta siis kontrolli- ja mahdollinen raskauden näyttävä viiva ovat sillä kiiltävällä alueella aika lähellä toisiaan. En kyllä tarkkaan muista...mun testailuista on jo tovi vierähtänyt :whistle: .

Kyllä siinä tänäänkin viiva oli, vielä vähän vahvempi!! Sitä haamua en epäilekään, vaan että onko se + merkki vai tuleeko siihen kohtaan aina joku, mutta toisaalta miksi se tulisi noin haaleana? Kun mulla ei ole edes raskausoireita...jotain ehkä, mutta ei niin että tietäisi olla raskaana....mä ostan tänään jonkun herkän testin vielä =)

Mammukka81
mä ainakin uskallan jo sua onnitella :flower: . Mulla testiviiva ei ikinä vahvistunut yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva (taisin 3 kertaa testailla, kun oli mukamas niin hailakka viiva) ja tuossa se 5kk vauveli nyt touhuaa :heart: ...tuhannesti onnea siis!

Yhteistyössä