Hakutulokset

1. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Voihan hitsi :( sulle :hug: mulla on menossa kp5, ja ensi viikolla piti tikutella, mutta hitsi kun olen alkuviikon äidän kanssa mökillä, niin ei auta vaikka oviksen bongaisinkin...täytyy miehen kanssa touhuta sunnuntaina, niin on sit varastossa jos jotenkin alkuviikoista ovis...
  2. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Heippa kaikille näin sateisena päivänä! Tossa laskeskelin, niin yrityskertoja on 5, mutta viime kerta meni mun laskujen mukaan plörinäksi, eli ei oltu pöllyttelemässä oviksen aikaan, joten viime yritys meni väärään ajankohtaan...mutta nyt sitten edessä on 6 kerta. Häiritsi vaan tuo on ainut...
  3. Tuizu

Pohdin tässä, että minne varais gynelle ajan?Käyttekö terveyskeskuskessa vai yksityisellä? Mietin että kuinka tosissaan tuolla kunnalisesella ne ottaa nää niukat vuodot, lapsi mielessä-jutut...tottakai siis kannattais yksityiselle mennä, mutta hitsi kun on rahat vähän niukilla...Ootteko käynyt...
  4. Tuizu

nelHM: mä olen kanssa miettinyt samaa että ovuloinko kun mullakin vaan on kestänyt 1 tai 2 päivää kunnon vuotoa, mutta joku sanoi että ei se ovuloimiseen liity vaan siihen voiko kiinnittyä, jos on ohuet kalvot tms...voi mun tätä artikulaatiota... :x aattelin kanssa lekurille mennä jos tää...
  5. Tuizu

Juu, ja helmikuussa vasta jätettiin kortsu pois, että yritystä ei todellakaan ole kauaa, mutta odottavan aika on pitkä \|O Iloisin mielin, vaikka pettymys oli suuri, ehkä se auttaa kun tietää että laskin väärin ovikset yms.
  6. Tuizu

Heksu taisi kysyä että koska olen jättänyt pois pillerit, niin mä käytin nuvaring-rengasta ja jätin sen marras-joulukuussa 06. Kyllä kai sen pitäisi alkaa jo tasaantua.
  7. Tuizu

Juu menkathan ne sitten tänään alkoivat :( , mutta tosiaan olin laskenut väärin, eli sitten pitää paikkansa jos lasketaan kunnon vuotopäivästä, niin tänään olisikin pitänyt alkaa, oma moka :headwall: mutta nyt ei alkanut tuhrulla vaan kunnon vuodolla, ei jää ainakaan epäselväksi kp, eli uutta...
  8. Tuizu

Mut saa myös tiputtaa...tänään alkoi kunnolla...niin kuin ajattelinkin, hitsi kun olin laskenut aivan väärin kierrot ja muut.... :headwall: Ja jotenkin mulla oli erilainen olo, olin aika varma raskaudesta, mietin jo mitenkäs sen miehelle kertoisin...ja mukamas oireita, kyllä se pääkoppa niitä...
  9. Tuizu

Eikös yk ollutkon yrityskerta, mä en kyllä siihen osaa sanoa....mutta ensinmäinen haaveissa. Huomasin että ne puuttuu minulta listassa. Kyllä mä luulen että mensut tulee, aika varma...oon kuullut että jos on niukka vuoto niin onko se nyt istukka, on vaikea kiinnittyä.

Yhteistyössä