vierailija
Hyvä. Anti palaa. Juntti.Eikun rikosilmoitusta kehiin taas
Hyvä. Anti palaa. Juntti.Eikun rikosilmoitusta kehiin taas
Sinut sun vanhemmat hylkäsi kun synnyit. Olit niin ruma etteivät tahtoneet pitää ja antoivat poisOlisi parempi sä et olis syntynyt ollenkaan. Oletan olet vahinko lapsi ja sun vanhemmat ei tykänneet susta yhtään. Enkä ihmettele. Olet lude.
Taas? monta olet tehtaillut jo ?Eikun rikosilmoitusta kehiin taas
Tämä on ihan totta. Mutta sitten minusta tuli kaunis ja olen ollut kauneuskilpailuissa ulkomailla ja voitin. Mites sun elämä?Sinut sun vanhemmat hylkäsi kun synnyit. Olit niin ruma etteivät tahtoneet pitää ja antoivat pois
Minunkin vanhemmat hylkäsi minut. Onneksi löysin uudet rakastavat vanhemmat. Sinä näköjään et löytänyt.Sinut sun vanhemmat hylkäsi kun synnyit. Olit niin ruma etteivät tahtoneet pitää ja antoivat pois
unohdit tärkeän tiedon :kertoa kun voitit niin sinusta tuli jälleen ruma kuin rupisammakko vammautesi takiaTämä on ihan totta. Mutta sitten minusta tuli kaunis ja olen ollut kauneuskilpailuissa ulkomailla ja voitin. Mites sun elämä?
Yritä nyt selviytyä. Halit.Pitäisi puheet ja teot sentään kohdata. Sometauko jne.. Mut näin ei tapahtunut. Tällä(kään) kertaa. Siksi itken täällä. Nyyh ja iso kyynel.
Ei ole tarvinnut kun eivät ole hylänneet edes.Minunkin vanhemmat hylkäsi minut. Onneksi löysin uudet rakastavat vanhemmat. Sinä näköjään et löytänyt.
No tuossa ei ollut mitään järkeä . Miksi luulit tuo oli järkevää kirjoittaa? Näytit tyhmyytesi juuri tuossa. Etkö näe sitä itse? Ja jos et näe, se selittää paljon. Kiitos nauruista.unohdit tärkeän tiedon :kertoa kun voitit niin sinusta tuli jälleen ruma kuin rupisammakko vammautesi takia
Pitäisi puheet ja teot sentään kohdata. Sometauko jne.. Mut näin ei tapahtunut. Tällä(kään) kertaa. Siksi itken täällä. Nyyh ja iso kyynel.
Sinut sun vanhemmat hylkäsi kun synnyit. Olit niin ruma etteivät tahtoneet pitää ja antoivat pois
Niiden mielessä oli hylätä sinut. Mutta saivat Kelalta rahaa niin sitten eivät viitsineetEi ole tarvinnut kun eivät ole hylänneet edes.
Ei ole tarvinnut kun eivät ole hylänneet edes.
.Niiden mielessä oli hylätä sinut. Mutta saivat Kelalta rahaa niin sitten eivät viitsineet
Totta. Ja entä sitten?.
Ei silloin tarvinnut Kelasta pyytää eikä tarvii nytkään hyvä tuloisina.
Itse et pärjäisi ilman kelan / sossun tukea
Vanhempasi oli sen verran köyhiä että kaiken jouduitte kerjäämään ulkopuolisilta ja sama jatkuu edelleen.
En tiedä kelle vastaat mutta etkö tiedä kuka olen? Kerroin tästä aiemmin. Olen se jonka ei tarvi enää tehdä töitä ..
Vanhempasi oli sen verran köyhiä että kaiken jouduitte kerjäämään ulkopuolisilta ja sama jatkuu edelleen.
Arborio-riisiä käytän itseMitä risottoa suomalaiset ovat tehneet kun sanovat se on helppoa? Risoton teko vaatii kärsivällisyyttä ja oikeaa taitoa.
Joo mutta teetkö sen kuten oikean risoton resepti tehdään? Sekoitat ja keität n 45 minuuttia? Lisäät pikkuhiljaa lientä jne? Risotto on todella hyvää kun se on tehty oikein. Ja maksaa paljon ravintolassa juuri sen takia koska ei ole helppoa tehdä sitä nopeasti.Arborio-riisiä käytän itse
Se on juurikin risottoriisiä.
Miun suku puolestaan aloitti firman jonka tuotteita melkein kaikki suomalaiset käyttää. Ei tarvitse kelaa..
Ja stalkkaajat. Kukaan fani ei ole ilmoittanut mitään että taas tuli julkaisu. Kyllä se on te vihaajat jotka stalkkaa fanaattisesti miehen sivua.Onhan se toki "sometauko", kun postaa vain 3 viestiä päivässä, kymmenen sijaan. Lupaukset pitää aina pitää. Ja fanit myös tyytyväisinä.
Ja stalkkaajat. Kukaan fani ei ole ilmoittanut mitään että taas tuli julkaisu. Kyllä se on te vihaajat jotka stalkkaa fanaattisesti miehen sivua.