Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannea ei saa kritisoida yhtään hänen omilla sivuillaan. Jos olet eri mieltä jostain, heti poistaa tai estää eriävät mielipiteet. Ei kommentointi -mahdollisuutta siis useinkaan.
Vain joo joo -mentaliteetilla pysyy ryhmässä. Mutta erittäin hyvä bisnes-mies tuntuu olevan, ideat eivät lopu. Valitettavasti vaan bisnes ei näytä sujuvan sittenkään, kun jo kertaalleen ilmoitetut hinnat muuttuu hetken päästä tyystin. Mut jokainen taaplaa tyylillään. Ehkä fanit eivät ole valmiita maksamaan näistä maksullisista "lisäpalveluista", jotka ennen olivat ilmaisia. Jää nähtäväksi.

vierailija
.

Ei silloin tarvinnut Kelasta pyytää eikä tarvii nytkään hyvä tuloisina.

Itse et pärjäisi ilman kelan / sossun tukea
Vanhempasi oli sen verran köyhiä että kaiken jouduitte kerjäämään ulkopuolisilta ja sama jatkuu edelleen.
En tiedä kelle vastaat mutta etkö tiedä kuka olen? Kerroin tästä aiemmin. Olen se jonka ei tarvi enää tehdä töitä 😊.

vierailija
.

Ei silloin tarvinnut Kelasta pyytää eikä tarvii nytkään hyvä tuloisina.

Itse et pärjäisi ilman kelan / sossun tukea
Vanhempasi oli sen verran köyhiä että kaiken jouduitte kerjäämään ulkopuolisilta ja sama jatkuu edelleen.
Miun suku puolestaan aloitti firman jonka tuotteita melkein kaikki suomalaiset käyttää. Ei tarvitse kelaa.

Yhteistyössä