Hakutulokset

1. Tuizu

Mammaksi raskaustestistä!

Osaisiko joku kertoa, että ohjeiden mukaan tikussa on kolme viivaa jos plussaa, niin mikä se kolmas viiva, alin on?Eli ylin on kontrolliviiva, tuleeko sitten plussaviiva ja mikä on alin...mun tikussa on kontrolliviiva, sen jälkeen vähän alempana haalea viiva, mutta sitten viivat loppuu, alas ei...
  2. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Voimia Iida-Liinalle... Meillä meni juhannus kivasti, vaikkakin odottelin menkkoja neljä päivää....mutta ensimmäinen kierto joka on näin pitkä(yleensä 24, nyt 29)! Mä tiesin ettten ole raskaana, mutta ihmettely oli kova. Tänään ne sit ilmeisesti alkoi.
  3. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

En mä testiä ole tehnyt, kun odottelin niitä menkkoja... =) ja tänään onkin jotain vuotoa tullut, eli en todellakaan ole surullinen koska olin satavarma että menkat alkaa!! Ihmettelin vaan että vielä puolen vuoden jälkeen ei ole kierrot tasoittunut, tai itse asiassa mulla on koko ajan ollut 24...
  4. Tuizu

No niin jussi meni, oikein mukavaa oli ystävien mökillä! Mulla ei ole alkanut vieläkään menkat!!En ymmärrä!! Mitään saumaa ei ole voinut raskautua, mutta luulen että kun oviskin mulla oli nyt myöhään, niin menkatkin alkaa myöhemmin, mutta ei ole koskaan näin pitkää kiertoa ollut! Aattelin että...
  5. Tuizu

Kyllähän ne simpat voi elää sen 5 päivää, eli jos joku niistä ei ole antanut periksi, toivottavasti!!!!Niitä unelmia :/
  6. Tuizu

Mulla taas taitaa olla hiivatulehdus tulossa...täytyy lähteä apteekkiin, onneksi mulla on niin harvoin tää, että tän kestää ja onnekis ovispäivät on takana, oisi vähän nihkeetä pupuilla tän aikana...joo tosiaan tässä kierrossa ei tarvi toiveilla mitään, kun sänkyhommat jäi...no voi jussina...
  7. Tuizu

Voi kiva kun mustakin kysellään :) No mulle ei kyllä ihmeellistä kuulu...itse asiassa menee :( , mulla taisi sittenkin olla torstaina ovis kun limaakin tuli, tikku näytti tiistaina ovista. Mutta ei todellakaan mitään pupuiltu, kun mulla meni fiilis niistä tiistain ja keskiviikon...
  8. Tuizu

Juu olen samaa mieltä Hannele sun kanssa noista miehistä....mun mies on melkein joka ilta täällä alakerrassa tietokoneiden parissa, sekä päivät koneiden parissa, niin se on ihan puhki, ja kyllä me ollaan aina nukkumaan menty, ja muutaman minuutin kuluttua jo kuosaus kuuluu....joten se ei...
  9. Tuizu

Katjuska:mä tilasin kanssa mammaksi-sivuilta testejäja oviksen se näytti. Niitä ei voi käyttää aamupissasta ja pitää pissata purkkiin, ne on miinusta. Napsuneiti: Meillä oli ovis samaan aikaan!!Tiistaina sain viivan, mutta en voi raskautua tässä kierrossa koska tiistaina illalla miehellä...
  10. Tuizu

Niin ja mun kp on 19/24, kai mulla pitenee kiero kun nyt vasta oli ovis..
  11. Tuizu

Hyvää perjantaipäivää!! Nyt on jo parempi mieli, eilen oli tosi kurja päivä. Itse asiassa mieheni kieltäytyi ensimmäistä kertaa seksistä sillon ke, eli mä luulen että kyllä se on tässä mukana, mutta ei stressaa asiasta sen enempää, mutta toki innostuneempi voisi olla...Meillä ei ole muutenkaan...
  12. Tuizu

Tervetuloa joukkoomme Marika75!! :wave:
  13. Tuizu

Mulla on nyt tosi surullinen mieli.... :'( masentaa jotenkin....kaikki on nyt siitä kun ensinmäistä kertaa tikuttelin ja ti bongasin sen oviksen, joka oli tosi myöhään, niin että nyt olisi mahdollisuus raskautua, niin miehen sain kyllä joo sänkyyn, mutta sillä alkoi vetää jalasta suonta kesken...
  14. Tuizu

Niin ja onnea paljon Gitelle!!!!! :flower: :heart: :flower:
  15. Tuizu

Mä olen pihalla!!Siis onko mulla tänään vasta ovulaatio???mä luulin että se oli viime viikolla, tai siis mennään viime viikkoon...tikuttelin ke lähtien, ei mitän tullu, vasta loppuviikkoa kohden taisi tulla todella hailakka viiva. päätin vielä eilen tikuttaa ja vähän paksunpi viiva, mutta tänään...
  16. Tuizu

Mä olen pihalla!!Siis onko mulla tänään vasta ovulaatio???mä luulin että se oli viime viikolla, tai siis mennään viime viikkoon...tikuttelin ke lähtien, ei mitän tullu, vasta loppuviikkoa kohden taisi tulla todella hailakka viiva. päätin vielä eilen tikuttaa ja vähän paksunpi viiva, mutta tänään...
  17. Tuizu

Itsensätutkijat..k.nipukasta..

Tää oli kans mulle ihan uusi juttu ja oli pakko kokeilla, niin kyllä se löyty ja parhaiten vessanpöntöllä. aamulla en löytänyt, mutta äsken taas löysin, nyt se on aika takana...mutta mä luulen että sormi täytyy aika syvälle laittaa että sen bongaa :laugh: . mä alan kanssa tutkimaan tästä...
  18. Tuizu

Täällä ollaan, lomailin tuolla mökillä, aah, mikä ilma on ollut, mutta ihme, etten ole vielä paloauto =) Mä bongailen ovista...muuta ihmeellistä tänne ei kuulu..... Ihanaa päivää kaikille!!!! B)
  19. Tuizu

ONNEA NELLI!!!!! :flower: :flower: :heart: Täällä mä yritän ovista bongailla, mutta kun ei noista ovistesteistä oikeen selvää saa....mun mielestä oli eilen niin haalea viiva, tuskin siis ovista.Tänään kokeilen uudestaan. Niin ja mä luulen että mäkin pysyn täällä vielä pitkään...

Yhteistyössä