helmikuusta asti jännäilleet =)

Katjuska :hug: Jussina sitte kova yritys! ;)
napsuneiti yhen kaverin kans juttelin noista ovistesteistä. Sen kaveri oli testaillu niillä, eikä ollu bongannu ovista, mutta raskaaks oli tullu just siitä kierrosta. Toisilla sitä hormoonia ei vissiin erity niin paljoo, et testi sen havaitsis.
miinaliina mä en tajuu limoista mitään. Joten en osaa auttaa. :( Nyt vaan jatkatte harjotuksia... ;)

Aika on menny taas niin nopeesti. Ens viikolla jo on menkkojen aika! :eek: Justhan tää kierto alko. En kyllä valita, että aika menee nopeemmin ku esikoista yrittäessä. :D

Katjuska eipä mitään, kyllä toi puolikin vuotta on jo pitkä aika. Ja muistan kyl miten se on kirpaissut alusta saakka. Eipä mulla nyt NIIN paljon enemmän ees oo yk:ta kun sulla. Ja niinhän se on että jokaiselle se omanapa on kuitenkin se lähin =) Joten annattele vaan kaikessa rauhassa mun puolesta :LOL: :LOL: :LOL:

Mut nääs, jospa me loputkin nyt poistetutaan tästä pinosta, tässä kierrossa. Siirrytään sit odottajiin koko joukko, samaan pinoon :hug:

rinkinki jep, toivotaan että näin on. Yleensä oon aina sen oviksen sillä tikulla bongannut. oliskohan tää joku 5 kierto vai 6 kun niitä käyttelen. Mut jospa jospa oi jospa, nyt eniveis raskautuisin. Bongaan sitä tai en =)

Odottavan aika on pitkä.... :kieh:

Mä olen pihalla!!Siis onko mulla tänään vasta ovulaatio???mä luulin että se oli viime viikolla, tai siis mennään viime viikkoon...tikuttelin ke lähtien, ei mitän tullu, vasta loppuviikkoa kohden taisi tulla todella hailakka viiva. päätin vielä eilen tikuttaa ja vähän paksunpi viiva, mutta tänään tuli kunnon viiva??mulla ensi viikon ke tai to alkaa menkat, mutta näin myöhaäinen ovis, vai onko myöhäinen?onko muilla ollut myöhään tikkujen perusteella ovis?Itse en kyllä oikeen oireita tunnista, vatsaan kyllä vähän nippaa, mutta limoista ei tietoakaan ollut aikoihin....joskus kun ei ollu vielä vauvahommat mielessä niin ihmettelinkin niitä outoja limoja, en tienny ovisjutuista mitään, eli silloin mulla oli muttei enää....mihin ne on kadonnut..... :whistle:
Niin ja sitä vielä kun laskureiden mukaan viime to olisi olut hedelmällisin päivä, niin eihän me sillon pupuiltu, eli kumpaakohan nytten uskoa, kai tänään täytyy varoiksi pöllytellä =)

Tuizu todennäkösesti sulla kierto venähtää sit vähän pidemmäks, jos ovis on vast nyt. Hommiin vaan! ;) Niin mäkin luulin, et ovis ois ollu mulla kp13 tai kp14, mut tikku näytti vasta kp14 et ovis ois tulossa. Joten mullakin kierto on sit 28-29, kai!

Katjuska-81........kp2/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp12/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp15/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp17/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp21/26-27................yk5......2.toiveissa
sanelma.............kp33/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp50/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM

Mikäs on Sanelman tilanne? Heti raportoimaan... :D
Ja Violallakin varmaan kp:t on muuttunu?! Rv:ks tai uudeks kierroks..

Mulla naama vaan kukkii ja menkkajomotuksia tuntu. Tosi outoa, et näin aikasin. Ehkä menkatki alkaa ennen aikojaan. :snotty: Viikon päästä pitäs aikasintaan alkaa, et saas nähä.
Eipä se tänäänkään oo viel satanu vaik kovasti lupailivat. Hyvä niin, että päästiin ton kiukku-Iitan kans pihalle. Sille on tulossa kulmahammas, joten kiukkua tiedossa taas. Pari kuukautta on tehny poskihampaita (4kpl) ja on ollu niiiin kiukkunen, että alkaa mammaki olee aika loppu... :'( Ja sit me hullut yritetään saada toista lasta... :eek: :whistle:

Hyvää huomenta naiset!

Aattelin tulla kysäsemään teiltä kokemuksii=)
Oon nyt aatellu että tilaan lähipäivinä ovis testäjä ja rupean testailemaan tässä kierrossa, jos vaikka auttais. Mitä testejä suosittelisitte?

Tääl on aika hiljasta..kenelläkään ei oo kai tärkeitä päivii meneillään.
no Rinkinki taitaa olla seuraava jolla jännät päivät eessä.

Katjuska-81........kp3/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp13/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp16/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp18/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp18/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp22/26-27................yk5......2.toiveissa
sanelma.............kp34/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp51/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM

Huomenta! Mie olen tilannut mammaksilta ovistestejä ja ihan hyvin ne on näyttäneet pelaavan.
Voiko mielialan heittelyt liittyä lähestyvään oviskeen? Ihan melkein alko itteäki eilen hävettämään ku joka asia suututti ja itketti. Tai sitte mulla on jotain kevät/kesä masennusta :saint: ....

Hei meillähän on muuten yli 1000 viestiä kasassa!!!

miinaliina, kuullosti noi sun limat iha justiinsa ovislimoilta!!! Onnea, ovuloit ainaski =)

Tsemppiä kaikille, puhuriiii taas :whistle: !!

Mulla tänää tuli kuudes viikko täyteen ja seiskaa lähtee. Tiistaina meen äippäpolille ultraan, ku toi selkä temppuilee välillä, tarkistaavat vauvan sijainnin yms, mut uskosin vaa kasvukivuiks tmv, anakin toivon!!

nelli rv6+0

:wave: :wave: :wave:

minäkin täällä "taas" ;)

oon hiljais eloa pitänyt. kiirettä on ollut vaikka muille jakaa, hyvä että oon kerennyt käymään lukemassa teidän kuulumia ees.
ONNEA plussanneille!!! Mahtavaa!!! nyt vaan loput perässä.. :heart: :heart:

ja omaan napaan.. ;)
te ootte tainnut jo täällä jännäilläkkin mun kuulumisia ;) ihan turhaan ootte.
eli lauantaina hmm. olikohan se sillon kp 29 tein rfsu:n testin (vaikka en tykkää niistä ku viivan paikan näytti mulle reilu ½ vuotta sitten jonka heti tulkitsin haamuksi.. =( ) mut se oli ihan selkeä nega. lauantai-iltana päästiin sit isännän kans piiitkästä aikaa kahestaan viihteelle. eli laatu aikaa parisuhteelle.. olin varma että menkat alkaa varmasti viikonloppuna, mutta eipäs alkanut ja ei oo alkanut vieläkään.
mitään tuntemuksia ei oo oikeastaan mihinkään suuntaan, tai sit kumpaankiin suuntaan. eli välillä juilii mahaa menkka maisesti, mielialan vaihteluita yms. mutta toisaaltaan oon ollut joka ilta ihan jäässä, peitto pitää kiskoa korviin ja silti palelee ja väsyttää koko ajan.. mut se taitaa johtua siitä, että en ees muista millon oisin nukkunut kokonaisen yön kertaakaan heräämättä tai ees yhden kerran heräten. nytkin väsyttää armottomasti.
valkovuotoa tulee aika reippaasti ja paksua, eilen olin näkeväni tuhrua paperissa, mutta ei se oikein tuhruakaan ollut eikä valkovuotoakaan.. jännää.. toisaaltaan oon 120% varma, että viimestään viikonloppuna menkat alkaa, mut toisaaltaan.. entä jos..
parina päivänä oli maha muuten kauhean kipeä ja sekasin. siis tuntu melkeen ku ois supistanut mahaa tai jotai. ihan kauhean tuntunen ja vessassa sai ravata. meihelle sanoinkin, että jos oisin raskaana, ni oisin kyl tosi huolissanio.. mitä lie sit ollut.

että tämmöstä täällä. =)

ilmottelen heti ku on taas jotai ilmotettavaa.

Hellurei!
Sanelma kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! =) Toivotaan nyt parasta, että menkat jättää tulematta! Peukut pystyssä!!! bd
Katjuska mä ostin Prismasta ovis testejä ja ainakin sain siihen viivat sillon. Ens viikolla sit selviää kuinka hyvin pitää paikkaansa. Torstaina tai perjantaina odottelen menkkoja saapuvaks. :/
Naama se vaan kukkii ja kauheet määrät tulee valkkaria. Ihan semmosta ovisliman olosta. :x Ja muutenki sellanen tunne, et menkat alkaa ihan kohta. :eek: Välillä tuntuu jomotuksia jo! Ja oikeelle puolelle alavatsaan sattuu välillä. Ihme juttuja, kai nää kaikki on jotain uusia menkkaoireita. :headwall:
Eipähän tänne sen ihmeempiä. Likka on päikkäreillä ja kaverit kävi kahvilla. Vettä sataa!

Hyvä tietää millaisii kokemuksii teillä on ovistesteistä.

Kiva Sanelma että säkin tulit pitkästä aikaa kertomaan meille missä mennää. Sulla kyllä kuulostaa jännältä tuo olotila. Tule sitte heti kertoo tosiaan meille miten sun käy, me halutaan jännätä sun kans=)
Nyt vaan plussa puhureita paljon :heart: :heart: :heart:

Nelli tsemppiä sulle odotukseen.

rinkinki mullahan oli just viikko oviksesta ne ihme limajutut yms ja oliki kiinnittymistä. Ja mua sillo vihlo vasemmalle puolelle, ei molemmille..ja eevallaki tais vihloo vasempaan siinä kierrossa, mistä tärppäs. Ja se sit jatku mulla vaihtelevasti se nippailu sieltä ja valkakria tuli oikein lorahtamalla pari kertaa, siis limojen jälkeen..Että jospa sulla oiski nyt käyny tuuri. Peukut pystyssä!!!!!!!!! Tissit mul ei sillo ollu nii kipeet, ku normi kierros, oikeestaa vaa nyt alkaa olee tosissaa tonnin kannut :eek: , ja kipeet sellaset!
Sanelmalla kuullostaa tosi hyvälle!! Puhuriiiii :whistle: .

Katjuska-81........kp4/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp14/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp17/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp19/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp23/26-27................yk5......2.toiveissa
sanelma.............kp35/30-35..............yk13.....2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM

Huomenta! Nyt se olis se vkl jolloin oviksen pitäis olla tulossa. Tänään tai huomenna. Ukolle jo piti alkuviikosta tehdä selväksi että nyt on sitte kotiviikonloppu ja keskenämmä sen vietämme , sen kummempia paineita yrittämättä kasata :D ...

Postin Vio-lan listalta kun hänestä ei ole kuulunut mitään aikoihin. Jos kuitenki vielä Vio-la olet täällä kanssamme niin laita viestiä ja lisätään sinut takas tuonne!

Perjantaita!!! Se on viikonloppu jo onneksi ovella :D

Koskas Sanelma meinaat testata? Katsoin että päivät on jo aika hyvällä mallilla =)

Omasta navasta sen verran, että tiistaina tosiaan sain ne kaks viivaa siihen tikkuun ja aika paljon ollaan puputeltu. Itseasiassa ma, ti, ke mut eilen iski kisaväsy eikä jaksanut enää. Mut eikös se luultavimmin ollut jo sit se ovis jos kerran ti sain ne kaks viivaa?

Sitä niin kovin toivoo, ni alkaa tulla jo epätoivo että jos toi eilinen nyt olikin ratkaseva kerta. Tänäänkään kun ei pysty, mies kun ei o kotona =(
No joo, taitaa olla turhaa pohtia moisia, säilyyhän ne nyt pari päivää hengissäkin joten keskiviikkoset saattaa vielä hyvinkin olla hollilla :LOL: :LOL: :LOL:

On tää tällästä. Nyt kun vaan malttais nää dpo päivät olla ressailematta. Kertokaas taas että MITEN IHMEESSÄ SE ONNISTUU =) ?

Katjuska:mä tilasin kanssa mammaksi-sivuilta testejäja oviksen se näytti. Niitä ei voi käyttää aamupissasta ja pitää pissata purkkiin, ne on miinusta.
Napsuneiti: Meillä oli ovis samaan aikaan!!Tiistaina sain viivan, mutta en voi raskautua tässä kierrossa koska tiistaina illalla miehellä alkoi vetää suonta, jolloin hommat jäi siihen ja keskiviikkona mies ei jaksanut!!!!Voi että mua otti päähän!!! :headwall: tää on niin tätä.... |O mutta toivottelen muille plussia!!! =)

Nanna naatiskelkaahan oikeen kunnolla koko viikonloppu! :p
napsuneiti eiköhän ne tiistain simpat oo hoitanu hommansa! ;) Kovasti mäkin elättelen toiveita, vaikka mä sain testiin viivat keskiviikko aamuna ja tiistai-iltana oltiin viimeks hommailtu ja seuraavaks vasta perjantaina (viikko sit). Kyllähän ne simpat hyvällä tsägällä vois elääkkin niin pitkään. :ashamed:
Tuizu :hug:

Mulla naama helottaa! Mut eikös ne lämmöt yleensä ookki oviksesta menkkojen alkuun korkeemmalla?
Nelli jos käyt lueskelemassa: Mikä kp sulla muuttu napukka kovaks? Oliko heti oviksen jälkeen vai lähempänä oletettuja menkkoja?

Taistelin tytsyn kans tänään puoltoista tuntia, että sain sen päikkäreille... Meinas jo hermo mennä, ku missään ei ollu hyvä olla. |O

minä taas.. ;)

työläppärillä kirjottelen,joka on vähä juoni vehe, saattaa jäähä välit pois tai nakkaa kirjotuksen mihin haluaa.. koitan kirjottaa selvästi jakoittakaa ottaa selvää..

juups. ei mitään uutta. ei menkkoja kuulu,eikä kyl oireitakaan, mut ei kyl ees raskausireita.. tai musta tuntuu, että mun nenä haistaa paremmin.. heh. joudun käyttämään töissä semmosta muovista essua ja tässä yks päivä otin uuden essun käyttöön ni se haisi ihan karmealle, siis en oo ikinä huomannut että ne haisee nuin pahalle.. :LOL: :LOL:
ja valkkaria valahtelee välillä. tänäänkin oon ollut monesti varma, että nyt hyökkäs menkat ja juoksu jalkaa vessaan ryntään, ni eipäsookkan menkat hyökännyt. hah!

en uskokuitenkaan, että oisin raskaana, oon vaan varmaan hiukan "sressaantunut" pojalle puskee hampaita urakalla, viikon päästä käyään laitattamassa putketkin toiselle korviin ja työ rintamalla näyttäs siltä, että saattas olla vaki paikka ehkä joskus tiiossa.. mut entä jos oon raskaana? oon pari kuukautta töissä ja sanon, ett heippa mäjään äippälomalle... hih! ei varmaan pomo tykkäin,ku oon viel semmosella alalla, että tuuraajia ei kasva puissa. ;)
mutta eipäs murehdita taas etu käteen...

plussa puhureita kaikille!

ai niin.. joku kyseli millon testaan.. en tiä yhtään. varmaan juhannuksena, että uskallanko juua. ;)
ei pitääse varmaan aikasemin jo, että tiiän uskallanko syyä mikreenilääkkeitä, ku tuntuu pää reistaavaan harva se päivä..

mut palaillaan! :wave: :wave:

rinkinki:Voisin kans vastata sun kysymykseen, minkä nellille tarkoitit.
Mulla oli kp15 ovis, ja siitä 2 päivää oli vielä pehmee ja auki.
kp21 oltiin edelleen korkealla puolikovana ja kova kp23 ja siitä eteenpäin.
Siellä korkeella napukka köllötteli ja vajaa viikon kuluttua plussa olikin tikussa..
Eli napukka muuttu kovaks minulla noin viikko oviksen jälkeen ja viikkoa ennen oletettujen menkkojen saapumista. =)

papana ja tättärä 15+6 (16+1)

rinkinki se napukka tais mennä kovaks, tai mä sen huomasin parii päivää enne menkkojen alkua. Tai sillä menkkaviikolla, piti siis perjantaina sillo alkaa. Ku aikasemminki räpläilin, koska siitä aina ties, millo menkat alkaa.
Plussaonnea sulle kovasti!!!

nelli 6+1

Onnea annnas oikein kovasti! :flower: :heart:
Ja kiitos nelli ja papana infosta! =) Luulen kyllä, että menkat alkaa ens viikolla. Mutta täytyy tutkailla taas tota napukkaa... :whistle: Ainakaan vielä se ei oo mitenkään kova. Sellanen "tavallinen". :(
Sanelmalle plussa puhuria! :whistle: (puhallan)

heippa..
nyt terolutit aloitettu.. saas nähä vaikuttaako jo tässä kierrossa--
mulla on eilisestä ollu vihlontaa tuolla alapäässä-- en tajuu mitä se on... ja huono olo ja väsy.. johtuukohan hormooneista, raskaudesta ei tässä vaiheessa kun tulisi vielä mitään oireita, justhan mulla ne limatki oli.. ja epäilen, että neki oli jotain muuta ku ovislimaa.. :'(
ei olla taaskaan heilutettu peittoja kuin sen yhden kerran... mulla vaan on jotenki niin vä'syny olo.. ja stressaan ihan sikana ton tytön laittamista hoitoon.. ei tunnu hyvältä,, se kun on niin pieni.. ainakin mun mielestä...sekava olo...

Oikein paljon onnea annas, kyllä mäkin sut muistan :) .

Mitenkäs on rouvien viikonloppu sujunut? Meillä ihan mukavasti, mies oli pe viihteellä ja eilen oltiin yhdessä juhlimassa kaverin 30-v synttäreitä. Tänään on vasta koira lenkitetty ja harkitsen jussi-siivon tekemistä. Piti se tiistaina tehdä, mut josko tänään kuitenkin. Hmph. Olis sitten alta pois :)

Omasta navasta. Hyvin oon jaksanut olla hermoilematta tähän saakka. Ihan selvillä en o ees kiertopäivästä, mut oiskohan jotain 21 tai 22. Menkkoja odottelen jussin jälkeen tiistaina. Lämmöt ei niin kamalasti ole koholla, toissapäivänä oli 36.7 ja eilen 36.4, eli voikohan olla että munasolu ei perkele soikoon ole edes irronnut? Normi lämpö kun mulla on siinä 36.5 tienoilla. Argh.

No ei se auta kun ajatella jotain muuta ja odottaa ajan kulua sinne jussin jälkeiseen aikaan. Näinhän se on.

miinaliina, mä en oo noihin teroluteihin koskaan sen kummemin tutustunut. Vaikuttaako ne kierron pituuteen eli lyhentää sitä ja sitäkautta voivat sit auttaa raskautumisessa vai miten se on?

Yhteistyössä