helmikuusta asti jännäilleet =)

Miinaliina............kp6/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp9/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp11/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp11/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp15/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp24/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp27/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp44/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM


 
ONNEA NELLI!!!!! :flower: :flower: :heart:

Täällä mä yritän ovista bongailla, mutta kun ei noista ovistesteistä oikeen selvää saa....mun mielestä oli eilen niin haalea viiva, tuskin siis ovista.Tänään kokeilen uudestaan.
Niin ja mä luulen että mäkin pysyn täällä vielä pitkään kirjoittelemassa.....mutta toivotaan kaikille plussia!!
 
rinkinki :hug: höh!
Mä huomasin tossa omassa ukossa, että sitä ahdisti se lapsenteko..siis ku yhes vaihees oviksen aikaa painostin vaiks muute ei ois mieli tehny. Tossa vika kierros en puhunu kertaakaan sille mitää, en enne plussaa. Vikittelin ku oviksen luulin olevan, pidin omana tietonani..oliki seksikin kyllä parempaa. MUTTA ymmärrän, ei ne lapset pyhästä hengestä tule! Ja tollanen ärsyttää. Mut JOS mulla on ollu ovis sillo ku laskurit väittää, ni meillä kans varmaa kolemkin päivää sit edellisestä kerrasta..JOten ei toivoa iha kannata heittää.

Plussatuuuuulia :whistle: :heart:
 
LAUANTAI 09.06.2007

Miinaliina............kp8/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp11/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp13/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp17/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp26/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp29/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp46/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM


Sori mun tunkeilu tänne päivitteleen listaa :ashamed: . Tässä surffailen ja tuli teitin kuulumisia katteleen, ni huomasin, että lista oli torstaissa menos, joten tossapa ajantasalla oleva =) .

Pitäs varmaa taas puitoon kohta kammeta..sais ton isännän matkaan, nukkuu viel. Se ei tunnu oikeen tajuavan tätä vauvahommaa viel, mut lienee normaalia, varmaa sit ultrassa vimestään, on muute 31.7. Mut sinne on aikaa, toivotaan, että pysyy tyyppi kyydis :)

Oikeen ihanaa kesäpäivää ja todella todella paljon onnenpuhureita teille sisko-rakkaat :heart: :heart: :heart:

Heii..katjuskalla toooosi jännät päivät käsillä! Mitkäs on fiilarit? Oloja mihkä suuntaan? + :whistle: sulle!!!!
 
Kiitokset teille kaikille sympatioista! :hug: Ootte ihania! =)
Mitenköhän ne ovistestit oikeen vörkkii? Ku keskiviikko aamuna sain siihen vahvan viivan, ni eikö se meinaa sitä et ovis ois ollu sitte torstaina? Kun musta tuntuu, et ovis ois ollu jo sillon keskiviikkona. Ainaki toi napukka oli ihan levällään. Mitä luulette?
Katjuskalle nyt kovasti peukut pystyssä, että menkat ei ala ja saat plussan testiin! =)
Hauskaa viikonloppua kaikille! Onkin taas ihan hirmunen helle! Huhhuh!
 
rinkinki voihan se olla että se ovis onkin ollut jo keskiviikkona. Ja jos olisit testannut vaikka ti illalla ni olis voinut tulla se kaks vahvaa viivaa siihen testiin. Pidetään peukkuja että on tuottanut tulosta =)

Aivan ihana ilma B) . oon ollut pihalla melkein koko päivän. Koiraa kävin kävelyttämässä, mut eipä se pitkälle jaksanut enneko käänty takas kotiin. Tuolla se makaa nyt terassilla varjossa. Oon ollut sille pitämässä seuraa, kera Kotiopettajattaren Romaanin :) . Leppoinen lauantai siis. Mies tosin on saunanrakennuspuuhissa. Olis luksusta saada sekin valmiiksi.

Meillä on nyt vissiin 5kk kun on noi ovistikut käytössä. Tänään tuli jo melko selvästi havaittava viiva, mut ei kuitenkaan vielä tarpeeks vahva. Joten odotellaan. Varmistukset on kyllä jo alotettu ja niitä jatketaan tässä kierrossa tasaisesti ja pitkälle. Ei mitenkään jaksais enää pettyä vaan haluais jussin kunniaks sit tehdä positiivisen testin. NIIN!!!!!!!!!!! Siitä alkaa sitten kesälomakin :D .

Ajatuksena on että jos ei vielä tästäkään, ni sit ainakin seuraavasta. Lomalla on aikaa puputella ja muutenkin ehkä vähän stressittömämpää elämää. Ja sinne lääkäriin en haluais mennä, vaikka aika onkin varattu elokuulle. Jospa ei tarttis.

Ja Nelhm, on tosi kiva että käyt meitä vielä morjenstamassa! Pidä seuraa siihen asti vaan että tästäkin pinosta on kaikki plussanneet =)

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Moikka kaverit!

Mä taidan pyöriä täällä teidän kanssa kun ei mulla paljoa ole odotus-puolella juteltavaa koska olen siellä porukassa ainoa, jolla ei ole oireitakaan. Sen vuoksi en oikein osaa edes ajatella olevani raskaana, joten ehkäpä mä pyörinkin vain teidän kanssa täällä... :hug:

Ja napsuneidille
piti sanoa, että meillähän tuo esikoinen sai heti loman lopussa alkunsa kun oltiin kk rentouduttu ja unohdettu kaikki työmurheet- ja stressit! B) Että tsemppiä, mä ainakin uskon, että kesäaikaan, jos on kesäihminen, on helpompi relata vauvahommissakin ja raskautua stressittä! :flower:
 
mä olen vietellyt koko viikonlopun mökillä rentoutuen ja nauttien aivan ihanista ilmoista!
joo eli menkat pitäis alkaa varmaan huomenna mutta mitään fiiliksii ei oo oikee kumpaakaan suuntaan eli että alkaa vai ei. valkkaria tulee kyllä tuolta kun sormella koittaa. ja viimeset 2 kiertoo on menny niin että tuhruttelu on alkanu jo pari päivää ennen varsinaista vuotopäivää mut nyt ei oo sitäkään tullu....hyvältä sen kannalta näyttää mut huomenna kaikki voi olla toisin. mitään raskauteen viittaavia oireita mulle ei kyllä oo!!!!!
infoon teitä kyllä heti ku tiedän miten käy...jännäää =)
 
MAANANTAI 11.06.2007

Miinaliina............kp10/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp13/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp15/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp19/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp28/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp31/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp48/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Nyt on työreissut takana päin ja ovis ajat kohta käsillä! Toivottavasti katjuskalla pysyy menkat kuitenki poissa...
 
Katjuska nyt peukut pystyssä, että menkat ei kuitenkaan ala!!! :hug:
napsuneidille ja nannalle hauskoja ovishetkiä! :D ;) Toivottavasti tuottaa tulosta.
Omassa olossa ei oo mitään kerrottavaa. Ihmeellisiä kipuiluja tuntuu alavatsan sivuilla aina sillon tällön. Mutta oletetusta oviksesta ei oo vielä edes viikkoa, joten tuskin merkkaavat yhtään mitään. Valkkaria tulee edelleen aika paljon.

Onneks noi helteet helpotti pikkasen. Alko jo ahistamaan oikeen kunnolla. Niin tuskasen kuuma, että tyttönenki oli ihan hikipäässä kokoajan.
Lauantaina käytiin häissä ja eilen EevaRouvan luona kylässä. =)
Ei meille sen kummempia kuulukkaan! :wave:
 
No nyt iltapäivällä alko sitten vähän tuhruttelemaan joten taitaa olla peli menetetty tässä kierrossa! Onneks pääsen tänää kampaajalle, joten saa taas vähän lohdutusta tähän. ärsyttävää :(
no en tästä kierrosta ihmeitä edes odottanu kun jäi ne pupuilutkin vähiin...en kuussa sitten sattuu ovis aika lailla juhannukselle joten jos vaikka siitä sitten tärppäis!!!

hauskaa maanantaita kaikille
 
höh katjuska :hug: . No jussina teltta rytkyämään :LOL: , jospa se sieltä tärppäis. maaliskuu onki vissii ruuhka-aikaa synnäreillä.

Mulla on kauheet noi alaselkäkivut taas välillä. Iha samanlaista ku menkkojenki aikaa teille valittelin. Tuttava lääkäri joka tietää mun taustat, epäilis kasvukivuiksi ja kohdun supisteluiks ne selkään, ku sinne muullonki koskenu..tai jokin tulehdus voi myös olla mahdollinen. Toivottavasti ei vakavaa!!! Neuvolasta laittovat tänää lähettee ultraan, että pian saatas varmuus kohdun tilanteesta ja että vauva kasvaa oikeassa paikassa!! Sitä ootellessa sit..Pitäs olla stressaamatta, ku se pahentaa vaan. Mut ehkä se on vaa sitä, ku kohtu kasvaa rytinällä, ni mulla se julii vaa tonne selkää.
Muute nää pahat olot vaa jatkuu, väsyttääääää |O ja muutenki sellanen aika ankee olo. Mahaa turvottaa, että joku vois jo luulla sen perusteella, et oon raskaana. Mut tuol odottajien puolella ainaski sellaset joilla pari/useempi synnytys takana, ni valittelee turvotusta mahassa.

Haleja paljon kaikille ja plussatuulia!!

nelli 5+4
 
Katjuska :hug:
Nelli mulla oli esikon raskausaikana, just alkuraskaudessa, kovia "menkkakipuja" selässä. Mulla oikeetkin menkkakivut tuntuu aina selässä ja supistukset kans tuntu selässä eniten. Eiköhän ne kuulu asiaan! =) Tsemppiä!
Mulla kukkii naama jo nyt! |O Yleensä alkaa kukkimaan vasta vähän ennen menkkoja. Ärsyttävää! :kieh:
 
Tänää aukes sitten hanat ihan kunnolla...voi däm :(
no olihan se jo eilisen perustella arvattavissa mut kyl sitä kuitenkin viimiseen asti haluis elätellä toivoo että ei ne menkat alkais.
No nyt sitten tosiaan seuraavassa kierrossa enemmän yritystä peliin ja juhannuksena urakalla touhuilemaan =)
joo maaliskuu on kyl varmaan synnäreillä kiireistä aikaa...itekkin olen maaliskuussa syntyny =)

Plussia teille muille oikein urakalla :heart:
jännä juttu että mua ei oikeestaan tänää niin kauheesti ota ees päähän tää menkkojen alkaminen!
 
pahoittelut katjuska... :heart: niin kuten nelli sanoi, niin juhannuksena me suomalaiset tullaan raskaaksi eniten.. =) elikkäs!!!! :p
pakko oli tulla heti tänne kertoon et vaik kp:t o vasta tässä vaiheessa ni ekaa kertaa elämässäni mulla tuli eilen aivan tajuttomat LIMAT!!!!!!!!! panettanu ihan himmeesti viimeset 2 päivää... en tajua.. peitot heilu eilen pitkään ja kiivaasti :LOL:
eiku oikeesti.. te jotka noista limoist ajotain tajuatte ni kertokaas millaset o ovis limat??
mulla oli oikein sellasta kirkasta ja venyvää... aika paksua...ja veny ihan mielettömästi!!! MITÄHÄN TÄÄ NYT ON????
ottas nyt näsitä jotain selvää sitte.. avartaaakahan pientä nyt näissä limajutuissa!!
 
Katjuska-81 :hug: :hug: :hug:

Mä en omasta olosta pääse selvyyteen. Ovisoireet olis ihan selkeet, tai siis oli pari pvää sitten. Eilen ei niinkään. Mut enpä ole saanut tasavahvoja viivoja. Onkohan tää sit sellanen ovuloimaton kierto. Jep jep.. no, ehkä se on sieltä vielä tuloillaan. Odottelin sitä viimeistään torstaille, mut tosiaan limat oli ja meni jo, ilman niitä tasavahvoja viivoja.

Toivottavasti kuitenkin on niin, etten vaan saanut sitä tikutettua ja tärppi kävis. En jaksaisi enää piinailla kymmenettä kiertoa. Puuh.

Satelee pitkästä aikaa. Luonto ainakin tykkää :)
 
TIISTAI 12.06.2007

Katjuska-81........kp1/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp11/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp14/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp16/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp20/26-27................yk5......2.toiveissa
sanelma.............kp32/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp49/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM



:hug: katjuskalle. Laitoinko tuon kp:n oikein? Täällä ei oikein mitään tuntemuksia ole. Huomiselta ajattelin alottaa tikuttelemaan ovista.
 
Nanna on ihan oikein toi kp.
Se olis sitten puol vuotta jo takana tätä yrittämistä mut en sano mitään ku kattelen esim. napsuneidin yk:ta.
Sanelmasta ei oo aikoihin kuulunu mitään, mitenköhän on hänen tilanne?

Tärppisiä ovishetkiä kaikille=)
 

Yhteistyössä