Olin kaksi viikkoa reissussa (teki muuten ihan hyvää pitää palstailutaukoa) ja nyt olen koittanut päivittää "tietojani" teidän kuulumisista. Aika monta sivua tekstiä oli tullut parissa viikossa, joten varmaan annatte anteeksi, etten kovin henkilökohtaisia kommentteja pysty antamaan..ainakin tuo keskustelu töykeistä kommenteista oli kiinnostava, kun omakohtaisia kokemuksia olen itsekin vastaavasta täällä tilittänyt. Mulla on yhdet sukujuhlat ainakin tiedossa, joihin pitää henkisesti valmistautua nasevilla kommenteilla (vauvauteluihin).
Gitte, olen todella pahoillani! Ehdin ensin jo innostua, kun viestejä järjestyksessä luin. Koita jaksaa. Voima :hug:
Katille myös pahoittelut, ettei vieläkään tärpännyt. Toivottavasti kesä toisi meille monelle onnen...
Mulla oli menkat reissun aikana ja nyt on sitten munatorvetkin tutkittu - auki ovat, jee. Aika kovilta menkkakivuilta toi tutkimus tuntui (suositeltu särkylääke ei ollut varmasti ehtinyt vaikuttaa), mutta neste onneksi virtasi läpi "putkista" niin kuin pitikin. Ja yksi ihan sopivassa vaiheessa oleva munasolukin (olikohan follikkeli 15 mm) siellä näkyi. Valitettava puoli tämän kuun oviksessa on se, että lääkäri arveli ovulaation olevan juuri juhannusviikonloppuna, jolloin olemme ahtautuneena 10 ihmisen kanssa pieneen mökkiin...joten mielikuvitusta saa käyttää, jos aikoo "vauvantekopuuhia" harrastaa.
Höh, vahän harmi, koska nyt kun konkreettisesti näki munasolun, toiveet ovat taas pikkaisen korkeammalla. Viljaliina taisitkin juuri tuosta kiitellä onneasi, että ovis on vasta jussin jälkeen. No, Suomen luonto on tähän aikaan vehreää...
Hauskaa juhannusta kaikille ja kaikkea hyvää siihen tilanteeseen missä itse kukin taas on tässä "projektissa"! Aion koittaa edelleen olla nyt kesällä täällä palstalla harvakseltaan, mutta iloisia uutisia olisi kiva täältä käydessään löytää.
:wave: