Haaveena vauva 2025

Cb earlyn ylälaitaan ilmestyi ohuen ohut viiva, ei todellakaan koko ikkunan läpi kulkeva, muutaman mm ylälaidasta alas kuleva. Onestep puhdas nega. En ole ikinä saanut edes viivanpaikkoja mihinkään testiin paitsi esikoisen, kemiallisen ja km aikaan ja olisin siihenkin osannut suhtautua spektisesti mutta mikä tuo ei puolikaskaan viivan haivein on https://aijaa.com/J8eFlh
Mulla kävi sama että Clearbluen varhaiset kaks kpl näytti viivanpaikkaa testiajan jälkeen mutta muilla testeillä oli täysnega. Mulla tuli vielä selkeämmät viivat noihin kahteen väärin näyttäneeseen testiin. Kuvatkin niistä on muistaakseni aiemmin syksyllä laitettu tänne viestiketjuun. Eli valitettavasti oon aika varma että tuokin on nega. 😩

Mä päätin etten enää koskaan testaa Clearbluella, sen verran karua oli se ku hetken jo luulin tärpänneen.

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Täällä tehty myös nega testi tänään. Tänään huomasin olevani herkästi syttyvä joka ei osannut pitää suutaan kiinni ennen kun syyttömät saivat kuulla kunniansa Munasarjojen. kohdalla tuntunut vesijumpan aikana painetta tai jokin epämääräistä tunnetta kuitenkin. En tiedä taas onko se keltarauhanen joka kipuilee vai olisiko siellä kysta. Toisaalta positiivista että vuoto on nyt pysynyt poissa, ei edes tiputtele. Viime kierrossa taisi vuotaa jo tähän aikaan. Mietin että en testaisi ennen kun vasta alkuviikosta seuraavan kerran jos vuoto ei ala ennen sitä mutta toisaalta nyt kun testejä on reilummin voisin hyvin käyttää ne pois ja seuraavat kierrot jättää testit tilaamatta ja tehdä vasta kun vuoto oikeasti olisi myöhässä. Toisaalta kiinnostaisi myös milloin positiivinen testi olisi mahdollista nähdä mutta taidan kuitenkin säästää rahani muuhun
Mäkin jahkailen tässä testien tekemisen kanssa. Mulla oli dpo 4-6 munasarjojen kohdalla tuntemuksia ja dpo 6 illalla se muuttui paineen tunteeksi kohdun kohdalla, sitä jatkui eilis iltaan asti, mutta tänään en oo ehkä tuntenut mitään, tai sit olen vaan keskittynyt kaikkeen muuhun. Mietin teenkö testin huomenna aamulla, mulla nyt kp22/25-26 vai maltanko vielä odottaa.

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
No niin, aamulla ovulaatiotestin tulosviiva selvästi kontrolliviivaa vahvempi ja paksumpi, ei ainakaan jäänyt epäselväksi onko testi positiivinen vai ei. 🫶

Haluaisin ajatella että tänään DPO 0 mutta pitääkö nyt kuitenkin laskea DPO-1 (miten te piinailjat laskette?). Esim. menkkasovellus kyllä kysyy onko testattu ja laskee sitten että pos testipäivä DPO 0. 🤔

Ei muuten niin väliä mutta tänään jo kp 14/?? 24-26?? niin joko pitäisi tapahtua ihmeitä ja kierto
pidentyä tai sitten onnistua lyhyestä lutaalivaiheesta huolimatta. No toisaalta en halunnutkaan heinäkuista 😂 (siis tottakai haluan jos nyt onnistaa ☺)

• Tykkää
Reactions: ToiveikasToivoton

Yhteistyössä