Haaveena vauva 2025

Cb earlyn ylälaitaan ilmestyi ohuen ohut viiva, ei todellakaan koko ikkunan läpi kulkeva, muutaman mm ylälaidasta alas kuleva. Onestep puhdas nega. En ole ikinä saanut edes viivanpaikkoja mihinkään testiin paitsi esikoisen, kemiallisen ja km aikaan ja olisin siihenkin osannut suhtautua spektisesti mutta mikä tuo ei puolikaskaan viivan haivein on https://aijaa.com/J8eFlh
Mulla kävi sama että Clearbluen varhaiset kaks kpl näytti viivanpaikkaa testiajan jälkeen mutta muilla testeillä oli täysnega. Mulla tuli vielä selkeämmät viivat noihin kahteen väärin näyttäneeseen testiin. Kuvatkin niistä on muistaakseni aiemmin syksyllä laitettu tänne viestiketjuun. Eli valitettavasti oon aika varma että tuokin on nega. 😩

Mä päätin etten enää koskaan testaa Clearbluella, sen verran karua oli se ku hetken jo luulin tärpänneen.

Minut voi @jauhopeukalo poistaa sekä kierto- että piinalistalta. Vuoto on alkamassa. Jään joksikin aikaa taustalle, mutta lueskelen silti ketjua ja ehkäpä päivittelen välillä listaa 🤭 Mutta paljon tsemppiä kaikille vauvahaaveen parissa ja toivon paljon lisää plussia tähän vuosiketjuun ❤ Tämä ei ole aina niin ihanaa ja helppoa, joskus aivan kaikkea muuta, mutta silti toivoa on ❤

Yhteistyössä