juupsis! testejä oon kerennyt tekemään kaksin kappalein (niitä rfsu:n
) ja negaa on näyttäneet. ja kyllä se pitää uskoa. nyt on hiukan tiputellut, ku on pyyhkässyt, mut ei siteeseen asti kuitenkaan..
toisaaltaan aikasta sekavin tuntein täällä oottelen menkkoja. toisaaltaan on siis ihan huippu ihanaa että oisin raskaana, mut toisaaltaan ooten, että ne menakt alkas. eli ei siis oo pettynyt jos menkat alkaa, vaan melkeen helpottunut :attn: :/ :headwall:
siis. sen takia toivon, että menkat alkas, ku mulla on toiveita töistä.. siis ihan vakkari paikasta, ni ei tarvis heti jäähä pois tai saattaasin missata koko paikan, ku nykyinen sopimus on lokakuun loppuun , ni mähän oisin jo aika iso täti siinä vaiheessa, jos oisin raskautunut..
no.. nyt sit miehen kans päätettiin, tai siis mähä päätin, että katotaan nyt tää mun työtilanne loppuun, siis kesä hommaillaan kumin kans
ja kattellaan sitten uudestaan.
helkkari! on tää touhua! hirveä vauvakuume, muttei kuitenkaan. pitäkän yrittämisen jälkeen aletaan käyttämämään ehkäisyä, vaikka se ei oo mitenkään varmaa se mun raskautuminen yleensäkkään, mut kuiteski.
vähä mietityttää, että entä jos tai siis kun kesä hommaillaan kumin kans, ni entä sitten ku taas aletaan yrittämään, että kuinka kauan sitä taas saa pettyä ku ei vauvaa kuulukkaan.. se siitä mun haaveesta, että lapset pinellä ikäerolla.. tai se haave on jo romuttunut, ku mulla pitäs saaha vaavi ennen lokakuuta, että lapset syntys 2 vuoden ikäerolla.. mutta. otetaan lapset semmosella ikäerolla ku ne tulee ja sillä selvä, siis jos sitä toista ees enää saahaan. :/
mutta! hauskaa juhannusta kaikille!!!
meijän juhannus menee ihan vituilleen. torstaina käyään pojalle laitattamasssa putket korviin, jännällä ootellaan mitä tulevan pitää.. :/
mut jännäilen täällä teillä kans edelleen. ja koitan kertoilla kuulumisia jos on mitä kertoa, mut vielä ei mua tarvi ihan puottaa..