helmikuusta asti jännäilleet =)


rinkinki..............kp3/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp7/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp17/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp20/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp22/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32...............yk9.......1.toiveissa
sanelma.............kp38/30-35..............yk13.....2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM




:hug: rinkinkille...
 
Huomenta ja hyvää maanantaita! Saas nyt nähdä miten täällä käy kun kaiken järjen ja oireiden mukaan ovis olis ollu lauantaina, ja lämmötki lähti su nousuun. Mutta taas tänä aamuna olivat romahtaneet jopa alemmas ku ennen oletettua ovis päivää. Voisko se sitte olla tänään? Vai onkohan mulla nyt sitte semmonen ovuloimaton kierto. Tiedä häntä... Nyt on kyllä ahkerasti harjoteltu koko loppuviikko ettei ainakaan siitä pitäs kiinni olla. Ehkäpä sitä kannattaa vielä varmuuden vuoksi jatkaa muutama päivä :D .

Mites rinkinki?? Millon sinä aiot testata?

Sanelmalla näyttää jo hyvälle noi päivät :) .
 
Kiitos listan päivityksestä nanna81. Mulla on ihan sama homma kun sulla. Lämmöt oli alempana kun ennen ovulaatiota jo vissiin perjantaina, ja edelleen oli eilen. Mietin ihan samaa että onkohan käynyt niin että munasolu ei sit oo irronnut kuitenkaan. En usko että ovis itsessään olis mulla noin paljon voinut myöhästyä, kun kuitenkin tiistaina sain ovistikkuun kaks tasavahvaa viivaa. Ne tuli hyödynnettyä, ma, ti ja ke. Sen jälkeen on ollut kisaväsymystä :kieh: .

Mut mut... viikko vielä odottelua..
 
rinkinki :hug: :hug: :hug:

musta tuntuu ettei mun puolesta tartte jännäillä. Ihan samaa kaavaa menee kun aina ennenkin, tisut on kipeytyneet kuten aina. Valkovuoto samanlaista kuten aina ja noi lämmötkin heittelee. Asennoitunut olen siihen että viikon päästä ne alkaa. Jotenkin alkaa oleen jo vähän "toivoton olo" sitä jotenkin automaattisesti ajattelee että kyllä ne alkaa, enemmä ja enemmän kun kiertoja kuluu. Nyt en oo vielä stressaillut ollenkaan noista oireista vaan lähinnä se on sitä menkkojen odottamista. No eipähän ainakaan putoa korkeelta ja kovaa :)

Ehkä osansa tähän "Ihaa-olotilaan" tekee tämä sateinen maanantai. Mut onneks enää 3 herätystä ja sit alkaa L O M A B)

Nyt siis tällä hetkellä jännäillään Sanelmaa. Mitenkäs tuizu? Mikä on olotila =) ?
 
Voi kiva kun mustakin kysellään :) No mulle ei kyllä ihmeellistä kuulu...itse asiassa menee :( , mulla taisi sittenkin olla torstaina ovis kun limaakin tuli, tikku näytti tiistaina ovista. Mutta ei todellakaan mitään pupuiltu, kun mulla meni fiilis niistä tiistain ja keskiviikon yrityksistä.....ei huvittanut ruinailla enää...ehkä oma moka, muttta kun ei, niin ei... eli tässä kierrossa ei mitään saumaa :'(
Viikonloppu meni anopin mökillä, ihan jees oli nähdä. Juhannuksena mennään perinteiseisesti ystävän mökille, jossa ollaan joka jussi oltu, voin kuvitella ihmisten katseet jotka suuntautuu vatsaan....näytän niille kyllä keskisormea :kieh: kuis muiden jussisuunnitelmat?
 
Tuizulle iso iso :hug: .
Jospa kuitenkin jollain ilveellä olis joku simppa säilynyt ovikseen saakka. Toivotaan.. Mut on tossa oviksen tikuttamisessa ainakin se etu, että tietää koska menkkoja odotella.

Meidän jussi menee varmaan ihan kotosalla. Saunomista ja grillaamista jos sää vaan sallii. Ovat melko kurjaa ainakin vielä luvanneet tänne etelä-Suomeen. pöh. Saattaapi olla että läheisellä kirkonkylällä pyörähdetään juhannusjuhlissa. Se tosin edellyttää sitä että mä olisin kuski :kieh: .
Katsotaan siis.

Mulla kanssa ahistaa kun kaveritkin jopa, jotka tietää että me ollaan viime elokuussa jätetty ehkäisy pois kyselee että "noh, koskas teille tulee vauva".. joo-o. kertoisin varmaan kun tietäisin :kieh: . Siinä vaiheessa ei kyllä itku ollut enää kaukana ja viime kierron lopuksi piti tosiaan oikein isot itkut tirauttaakkin :'(

 

rinkinki..............kp4/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp8/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp18/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp21/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp23/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32...............yk9.......1.toiveissa
sanelma.............kp39/30-35..............yk13.....2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM





 
Sanelma joko testaat???? En minä yhtään yritä yllyttää :D ....

Huh vielä 8 päivää siihen että menkat vois alkaa ja vielä monta päälle ennen ku viittii testiä tuhlata, jos on tarvis siis. Toisaalta toivoo, että aika menis nopeesti, mutta taas toisaalta lomaki kuluu samalla joten ristiriitaiset on naikkosen tunteet taas täällä :D !

Niin juu ja torstaina lähdetään viettään juhannusta mökille ja sunnuntaina vasta takas.
 
Kiitos taas nanna päivityksestä =) Tuolta sitä tulee noita omiakin päiviä katseltua.

Mitäs te ootte mieltä siitä että ressaako se jos niitä ovistikkuja käyttää? Mulla on meinaan lapseton kaveri, joka on aika kärkkäästi ilmaissut mielipteensä tästä meidän vauva-projektista. Hän on kuulemma ihan varma että plussa tulis jos niitä tikkuja ei käyttäis eikä yhtään asialla ressattais ja että tikut lisää vaan stressin määrää. Hänen neuvonsa on myös että, ei koittais täsmäseksiä "parhaina päivinä", vaan harrastelis vaan kun itsestä siltä tuntuu. Joo-o. Periaatteessa varmaan tosi hyviä ideoita, mutta mutta.. se on eri asia alkaa niitä toteuttamaan kun on kohta jo vuosi täynnä tätä vauvatoivetta, kiertoja toki vasta se 9kpl. Mutta kuitenkin..

Ja mä väitän että ei ne tikut stressaa, koska kyllä mä ainakin sen oviksen tunnistan niistä limoistakin. Se antaa asialle tavallaan vaan varmistuksen..

Ja jotenkin on olo taas sellanen että viikon päästä ne menkat alkaa, koska oireet on kuten aina ennen menkkoja. Paitsi että nyt oli lämmöt nousseet jo takasin sinne 37,1 pintaan. Eihän se ovulaatio ole voinut olla vasta nyt? Tikkuun tuli pari viivaa vko sitten tasan, ja limatkin oli sillon. Ei niitä enää ole ollut. Voihan sitä, silti olla raskaana vaikka olis ihan normaalit pms-oireet, voihan ???

Sitä nyt taas vaan miettii kaikenlaista =) :ashamed:
 
Napsuneiti: Sehän tietty on kiinni ihan ihmisestä, mutta ei ne tikut ainakaan minua ole stressannu omasta mielestä. Minä myös koen sen vain varmistuksena omille tuntemuksille.
Jokaisellahan on omat tapansa, eikä varmasti ole niitä oikeita tai vääriä keinoja ja luulen kyllä että tuskin kellään ne tikut tai oman kehon tarkkailut on ehkäsynä toimineet :) .

Täälläpä kans kaikenlaiset ajatukset hyörii nyt mielessä kun on aikaa :| . Lämmöt oli taas tänä aamuna nousseet eli ainaki oikeeseen suuntaan menossa :)
 
Taas täällä... :ashamed: Enhän mä voi pois olla! :D
napsuneiti noista ovistikuista. Mä olisin niitten perusteella tosiaan oottanu menkkoja alkavaks vasta kp29-30, mutta alkokin kp24! :eek: Mun mielestä tosi outo juttu. Eikä muakaan mitenkään ressannu ne tikut. Ihan huvikseni aattelin kokeilla, että miten ne toimii. Toiset tietysti ottaa ressin niistä. Se on niin ihmisestä kiinni. Me ollaan aina puuhattu sillon, ku huvittaa. Koska oon aatellu, että kyllä ne simpat siellä elää jonku aikaa.
 
juupsis! testejä oon kerennyt tekemään kaksin kappalein (niitä rfsu:n :LOL: ) ja negaa on näyttäneet. ja kyllä se pitää uskoa. nyt on hiukan tiputellut, ku on pyyhkässyt, mut ei siteeseen asti kuitenkaan..
toisaaltaan aikasta sekavin tuntein täällä oottelen menkkoja. toisaaltaan on siis ihan huippu ihanaa että oisin raskaana, mut toisaaltaan ooten, että ne menakt alkas. eli ei siis oo pettynyt jos menkat alkaa, vaan melkeen helpottunut :attn: :/ :headwall: :eek: siis. sen takia toivon, että menkat alkas, ku mulla on toiveita töistä.. siis ihan vakkari paikasta, ni ei tarvis heti jäähä pois tai saattaasin missata koko paikan, ku nykyinen sopimus on lokakuun loppuun , ni mähän oisin jo aika iso täti siinä vaiheessa, jos oisin raskautunut..
no.. nyt sit miehen kans päätettiin, tai siis mähä päätin, että katotaan nyt tää mun työtilanne loppuun, siis kesä hommaillaan kumin kans :eek: ja kattellaan sitten uudestaan.
helkkari! on tää touhua! hirveä vauvakuume, muttei kuitenkaan. pitäkän yrittämisen jälkeen aletaan käyttämämään ehkäisyä, vaikka se ei oo mitenkään varmaa se mun raskautuminen yleensäkkään, mut kuiteski.
vähä mietityttää, että entä jos tai siis kun kesä hommaillaan kumin kans, ni entä sitten ku taas aletaan yrittämään, että kuinka kauan sitä taas saa pettyä ku ei vauvaa kuulukkaan.. se siitä mun haaveesta, että lapset pinellä ikäerolla.. tai se haave on jo romuttunut, ku mulla pitäs saaha vaavi ennen lokakuuta, että lapset syntys 2 vuoden ikäerolla.. mutta. otetaan lapset semmosella ikäerolla ku ne tulee ja sillä selvä, siis jos sitä toista ees enää saahaan. :/

mutta! hauskaa juhannusta kaikille!!!

meijän juhannus menee ihan vituilleen. torstaina käyään pojalle laitattamasssa putket korviin, jännällä ootellaan mitä tulevan pitää.. :/

mut jännäilen täällä teillä kans edelleen. ja koitan kertoilla kuulumisia jos on mitä kertoa, mut vielä ei mua tarvi ihan puottaa.. ;)
 

rinkinki..............kp5/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp9/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp19/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp22/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp24/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32...............yk9.......1.toiveissa



Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM






:hug: Sanelmalle... Pitää yrittää ottaa neuvosta vaarin ja plussata koko loppu porukka tästä :D! Ilmoitahan jos mieli muuttuu ja listalle haluat takas ;) .
 
VOI V*** :kieh: :kieh: :kieh: . Mulla menee hermot näiden lämpöjen kanssa! Voiko juuri olla näin että tälle kierrolle kun mies kerranki on ihan alusta asti ollu mukana touhuamassa niin ei ole ovuloinu!!!!!!!! Tää menee ihan naurettavaksi koko homma jo :headwall: .
 
Nannalle :hug: ...älä luovuta!!!

Pino senkun pienenee...Käyppäs Sanelma meitä silti moikkaamassa jos täällä vielä kauankin meinataan roikkua. toivottavasti ei tarvis enää kauaa roikkuu!

Mä pääsen testailemaan ovista ihan lähipäivinä kunhan testit tulee.
missä vaiheessa kiertoo te ootte yleensä ruvennu tikuttamaan?

Juhannukseksi meinasin lähtee mökkeilemään. On kai lupaillu ihan hyvää ilmaakin joten mikäs on ollessa!!!

Plussapuhureita =)
 
joo. nyt mut saa puottaa... eli menkat alko ja ei ii ee yhtään epäselvää enää.. vuodan kus eula, onneksi ei käy kipeää.

joo. käyn mä teitä moikkaamassa, mutta toivottavasti täällä ei oo kohta enää ketää. toisin sanoen, mä en suostu tulemaan kovin usein teitä enää moikkailemaan tänne. nyt emännät pois täält'!!!! :LOL: :D

hauskaa juhannusta kaikille!! ja nyt plussia kehiin!!!
 
joo kyllä sitä toivois tosiaan että tää pino kuivais kasaan =)
Katjuska, kyllä sun varmaan kandee kohta alkaa niihin tikkuihin pissimään. Mä oon yleensä saanut sen 2 viivaa just 14-15 pvää ennen menkkoja. Sullakin kuitenkin kierto lyhimmillään on tuon 26 pvää.

).( Hmph... tisulit on kipeet (lue tosi kipeet), mut niin ne on yleensäkin ennen menkkoja. Nyt tuntuu että on kyllä vähän eri tavalla kipeenä, mut näin mä varmaan aattelen joka kk =)
Nyt jos ne menkat alkuviikosta tulee, ni mä en ens kuussa pissaa ovistikkuun, laske päiviä, täsmäpuputtele tai tee yhtään mitään erikoista. Lekuriaika on varattu 4.7, katsotaan mitä siellä sit sanotaan.

Lääh... kun ei jotenkin jaksa uskoa että nyt olis plussannut. pp9 on menossa ja oireet kun aina ennenkin. Lämmötkin oli taas alhaalla, joten liekö sit kuitenkin ovuloimaton kierto kun ne noin pirskatisti heittelehtii.
 
pahoittelut neganneille :heart:

mä lopetin terolut kuurin kesken, mulla tuli niistä, väsymystä, pahoinvointia, päänsärkyä, menkkakipuja.. yms.. et ei kiitos.. koitan kuitenkin lekurin mukaan niitä enskierrossa ja lopetan jos jatkuu tällaset oireet.. tissitki o räjähdyspisteessä.. ei kiva!!!

joo.. no nyt sitte juhannuksen juhlin oikein olan takaa ja suunta ois sitte enskierrossa yrittää seuraavax taas.. mutta kyllä mä koitan silti uskoo tähänki kiertoon, ootetaan niitä menkkoja nyt vaan.
 

rinkinki..............kp6/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp10/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp20/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp23/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp25/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32...............yk9.......1.toiveissa
kälättäjä ...........kp33/30.....................yk4.........Toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM



 
Huomenta! Lisäsin sut takas listoille kälättäjä! Toivotaan, että saat pian olla tuolla alemmassa listassa. Ainaki kun päiviä kattoo =) .
Kävin tänään lekurilla ja pitää oottaa elokuulle ennen ku aletaan mitään tutkimaan :kieh: ! Kyselin siltä noista lämmöistä niin se tuumas että aamulämpöjen mittailu on jo aikaa sitte jätetty pois suosituksista koska ne on niin epävarmoja??? Ainut varma keino kuulemma ovulaation tapahtumisen varmistamiseen on uä. Tottahan mie tuon tiesin mutta olisin nyt ajatellu että niiden lämpöjen mittaamisestaki jotain varmistusta saa ku niitä niin joka paikassa hehkutetaan. Kyllä minä taidan kaikessa hiljaisuudessa sitä kuitenki jatkaa, eipä siiä haittaakaan ole varmasti :whistle: .....
 
Voi viddu! Mun viesti katos... :kieh:
nanna tsemppiä odotteluun, tosi tympeetä. :headwall: :hug:

Mulla menkat loppu. :eek: Viime kierrossakin vuosin vaan 5-6 päivää, ku ennen kesti sen kaheksan päivää. Kiva, että alkaa kroppa palautumaan pikku hiljaa.
 
Eilen tuli sitten postissa ne ovistikut ja ajattelin sunnuntaina viimeistään ruveta tikuttelemaan... viimeistään!!!
Napsuneiti taisi sanoo että voisin jo alottaa mutta mulla tosi harvoin nykyään ollu noita kp 26:sia. Nyt puolen vuoden aikana ollu aika tarkkaan joko kp28 tai 29.

Ai että aamulämpöjen mittaamiset on vanhoja juttuja...no se varmaan riippuu aina välillä lääkäristä, kuka pitää mitäkin keinoa hyvänä tai huonona.

Jep, mutta oikein hyvää juhannusta kaikille ja paljon plussatuulia=)

 

Yhteistyössä