Heissan kaikille!
Onpa kuuma - täällä pk-seudulla lähes 30 astetta! B) No, ei sovi valittaa.
Pötkylä, ihana tosiaankin kuulla, että kaikki on hyvin! Todella jees, että näitä onnistumistarinoitakin välillä löytyy. Kukahan olis seuraava...
Mariska ja Pötkylä, kiitokset tsemppauksesta! Olen tosiaan piikitellyt Puregonia viime viikon ja nyt alkuviikon. Olin utrassa ma ja silloin löytyi yksi 14 mm munarakkula, joten vielä huomiseen asti kasvatellaan sitä ennen Pregnyliä. Mehän ei olla inssiä tekemässä, vaan meneillään on ainoastaan näin aluksi tämä ovulaation induktio hoito Puregonilla + irrotus Pregnylillä + ajoitettu yhdyntä. Vaikka tuota hormonia onkin jo jonkin verran kehoon pumpannut, ei mulla oikeastaan ole ollut mitään oireita.
Mariska, vatsa ei siis ole ollut "potkupallona", vaikka niin luulinkin. Pistäminenkin on ollut yllättävän helppoa, jos sitä nyt helpoksi voi sanoa. Jännäilen itse tosiaan huomisen ke ultraan ja toivon, että tää yksi munarakkula olisi saavuttanut vaaditun 18-20 mm koon. Sitten vaan pupuilemaan...
Ovistesteistä sen verran kommentteja, että itse en ainakaan voisi pidemmän päälle käyttää tuota digitaalista ovistestiä - tulisi meinaan henkilökohtainen konkurssi.
Muutenkin tikkuja menee epäsäännöllisen kierron takia lähes 7 kpl per kierto. Olen käyttänyt viime aikoina Mammaksin ja Advanced -merkkisiä testejä. Ovat sinänsä toimineet ihan ok, tosin nyt mulla on ollut tätä häikkää enemmänkin oviksen suhteen, joten en oo saanut tikuteltua edes haamuja. Olen kyllä onnistunut saamaan ko. testeillä ovisplussan. Joitakin kiertoja tosin on ollut, ettei haamu ole koskaan vahvistunut plussaksi asti. Silloin tietysti jää epätietoisuus, onko vikaa testissä vaiko siinä, etteikö ovis olisi edes tapahtunut. Tutkimusten myötä taidan itse kallistua tuohon jälkimmäiseen.
Helteisiä päiviä koko porukalle!