**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Wintiö, muutin nimesi myös listaan...

Mulle kuuluu aika outoa. Eilen tein negatiivisen raskaustestin. Illalla tuli täti tai sitten joku hänen sukulaisena. Pyyhkiessä tulee verta, mutta niin vähän, että siteeseen asti sitä ei ole vieläkään tullut. Tänä aamuna oli edelleen lämmöt koholla. Vatsaa kouristelee siihen tyyliin, että olisi tulva tulossa ja joka kerta, kun menen vessaan, niin eipä ole pöksyssä mitään, pelkästään veskipaperissa. Tosin sehän voi johtua ihan siitäkin, että siellä vessassa on tullut rampattua tavallista tiuhempaan tahtiin ja veri ei yksinkertaisesti ehdi valahtaa pöksyyn... :LOL:
 
Olen entinen kirsi,jouduin vaihtamaan gitte nimelle.
Oma napa:kp11/28 ja vahva plussa tuli ovistestiin mulla ja laitamme simpat liikkeelle tänään.Miten teillä muilla on mennyt?
Peukkuja teille kaikille todella kovasti!
 
Moi kaikki!

Kyllä tuntuu oudolta tämä uudistus. No pakottipa se nyt sitten rekisteröitymään, vaikka sitä olen vastustellut... Kaiken lisäksi huomasin, että tuolla jossain oli toinen "meri". Kun "mun" viestit olivatkin nyt nähtävissä yhdessä pinossa, huomasin, et esimerkiksi eilen joku "meri" oli tilittänyt lapsettomuuspuolella jotain. Enkä se ollut minä! Eli nyt olen siis merilintu.

Voitko Hannele muuttaa tietoni etusivulle? Kiitos!

Lentelen tästä nyt kauppaan yms. Kivaa torstain jatkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele-74:
Mulle kuuluu aika outoa.

..ihan vaan sitä rupesin tässä ihmettelemään, että mikäs "tule varmasti raskaaksi" -konsti se tämä pinon päivittäjän pesti oikein on. Kun nuo Hannelen 'oudot' tuntemukset kuulostavat minun loppukiertoisiin korviini oikein positiivisilta.. Ja kuinkas Danalle viimeksi kävikään?? :flower:

Niin että Apus! Minä voin päivittää listaa seuraavaksi! :D


Tiila~Wintiö

ps. G: kerran olen joukkopapassa käynyt, toiste ei ole kutsuttukaan!
 
No, eipä tärpännyt toisessa inssissä... Molempiin valmistauduin clomeilla ja pregnyl-piikillä. Nyt kahteen seuraavaan inssiin piikitän kuutena päivänä menopuria, hui, kaipa siihen tottuu... Käydään Taysissa hoidoissa ja ollaan nyt valmiiksi koeputki-jonossa. Lääkärit ja hoitajat ovat olleet todella mukavia! Ja työnantaja on ollut (luojan kiitos) hirmu joustava, vaikka tulen ja menen miten sattuu klinikalla ramppaamisen vuoksi.

Katselin alussa tuota nimilistaa ja suurin osa kuumeilijoista on aloittanut yrittämisen viime vuonna. Itseni lisäksi taisi olla yksi 2005 aloittaja ja yksi jopa 2003 aloittaja. Tsemppiä meille kaikille!

 
Tiilalle onnitteluista. Nyt on sitten yhtä pitkästi matkaa kakskymppiseksi kuin viiskymppiseksi. Hurjaa! Kun se kakskymppiä tuli vasta täyteen... Mutta sitten kun alkaa miettimään mitä kaikkea on viimeiseen viiteentoista vuoteen mahtunut niin huhhuh! En haluais aloittaa alusta. Mutta toisaalta en kyllä vaihtais päivääkään pois.

Plussarikasta kesäkuuta meille kaikille! Olisko Hannele ensimmäinen?
 
Tässä uudessa versiossa on kiva, kun näkee tuossa yläpuolella viestit joihin vastaa...

Miinamaria -- paljon onnea myös täältä sinne!!!

Soraya -- kurja, että toisessa inssissäkään ei tärpännyt. :hug: Jospa se olisi se seuraava kierros. Paljon toivoa ja plussatuulia teille!!!

Täällä on vähän sekavat fiilikset. Kai sitä tämänkin päivän katselee, minkä verran sitä verta oikein alkaa tulemaan. Koska sitä kuitenkin tulee vähän, on jotenkin vaikea uskoa olevansa raskaana. Illalla oli semmoiset kouristukset, että toppasin pöksyt paksusti nukkumaan mennessä ja otin Panacodin... Mitään ei siteeseen asti kuitenkaan yönkään aikana tullut. (Mulla on yleensä runsaat ja kivuliaat vuodot). Huomaan, että kynnys tehdä raskaustesti on korkealla, koska mähän tein jo kaksi negatiivista testiä, kun lyhyt kierto venähti pitkäksi (ke&to). Huomenna tosin tulee kaksi viikkoa täyteen ovulaatiosta. Ehkä sitä maanantaina voisi tehdä testin, kun tiistaina on se gyne, jos ei kunnon vuoto ala. Kai sitä sitten peruisi sen, jos plussa pärähtäisikin testiin...

Ai niin, papasta. Kolmekymppiä kun tuli täyteen, niin tuli kutsu papakokeeseen. Sitten se on usein otettu myös gynellä käydessä.
 
Se siitä raskaudesta taas. Nyt alkoi kunnon vuoto (paksua, klimmpistä verta). Tuota tihkutusta oli kahtena päivänä -- ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Väkisinkin miettii, että näinköhän meni kesken raskaus. Näin pitkää kiertoa ei myöskään ole ollut. Joten... uusi yritys taas päälle. Tiistaina onneksi gynelle. Tosin se taitaa jäädä pelkäksi jutteluksi, sillä tiistai on lienee vika vuoto päivä sitten. Mä taidan nyt vetäytyä hetkeksi tältä palstalta. Tulee ihan neuroottinen olo, kun jatkuvasti käyn kurkkimassa mitä täällä tapahtuu. Jos koittaisi vähäksi aikaa rauhoittaa elämänsä tältä osin...
 
Voihan hitsi :( sulle :hug:

mulla on menossa kp5, ja ensi viikolla piti tikutella, mutta hitsi kun olen alkuviikon äidän kanssa mökillä, niin ei auta vaikka oviksen bongaisinkin...täytyy miehen kanssa touhuta sunnuntaina, niin on sit varastossa jos jotenkin alkuviikoista ovis olisikin...mutta ke kyllä tikutan, jos ovis on vielä edessä, niin kuin varmaan onkin!

Hyvää viikonloppua kaikille, ihana sää on meillä!! B) , me lähetään ny mökille, heippa :wave:
 
Hannele-74 gyne voi tehdä ihan hyvin sisätutkimuksen vaikka olisikin vielä vuotoa. Ja jos gynellä on käytössään ultra, niin pystyy varmistamaan ettei ole mitään kystiä tai myoomia, ja ainakin oman kokemuksen mukaan näkyy myös mahdolliset follit. Siinä kierron puolen välin paikkeilla kun käy gynellä niin näkyy follit ja niiden koko paremmin.

kati231 Joko sulla on irrotuspistos takana ja armoton pupuilu päällä? Tsemppiä ja plussia hurjasti.

Soraya Harmi ettei toinenkaan inssi tärpännyt, älä kuitenkaan luovuta vielä, ei sitä koskaan tiedä jos seuraava kerta toisi toivotun tuloksen :hug:

miinamaria myöhästyneet synttärionnittelut myös multa. Perässä tulen, ollaan ilmeisesti samaa vuosikertaa :D

Tiila (eli ent.wintiö) Tervetuloa takaisin, mulla ehti jo vähän olla ikäväkin sun höpinöitä.

Ja kaikille muillekkin hurjasti plussatuulia. Voi kun teillä kaikilla jo tärppäisi.
 
Moikka pitkästä aikaa!

Taisin luvata joskus talvella, että tulen ilmoittelemaan, jos jotain tapahtuu. Sain eilen ja tänään haamut r-testiin ja samanlaisia oireita alkaa tuntua, kuin 1. raskaudessa. Nyt vaan ei uskalla tehdä suunnilleen yhtään mitään eikä sen enempää tuulettaa 10 viikkoon, kun tuo viime vuotinen km on vielä tuoreessa muistissa... Jippii, loma alkoi tänään, huomenna reissuun!
Aurinkoista kesänalkua kaikille, supertsemppi kuumeilijoille ja terkut "vanhoille tutuille odottajille"! :flower:
 
Heippa teille kaikille!
Oma napa:kp12/28 ja eilen laitettiin simpat liikkeelle.Nyt vaan sitten jännäillään,että saammeko helmivauvan alulle.
Mä olen käynyt pari kertaa joukkopapassa,kun on tullut kutsuja ilmaiseen joukkopapa seulontaan ja kannatan kyllä papassa käyntiä ja mua ei ole sattunut ollenkaan papan ottaminen.
Miten teillä muilla on mennyt?
Voimahaleja kaikille tädin yllättämille :hug:
Peukkuja kaikille piinassa eläville ja oviksen tikuttajille!
Kuinka moni teistä tikuttaa ovista?
Hyvää kesän alkua teille kaikille B)
 
Onpas täällä tapahtunut paljon sitten eilisen käyntini.
Ensiksi: HARMIN PAIKKA Soraya ja Hannele. Jaksamista ja :hug:
Toiseksi: Valtavan mahtavaa, Kummi! Nyt kaikkea hyvää sinulle ja alkaneelle raskaudellesi!:heart:
Kolmanneksi: Mullakin oli jo sua ikävä, Wintiö - ei kun Tiila =)

Lisäksi onnittelut minunkin puolesta miinamarialle ja kivoja päiviä Katille ja Kirsille!

Ja okei, myönnetään: on nämä uudet sivut ihan kivat. ;) Enpä olis kaikille muistanut kommentoida nytkään ilman tota uudistusta.

Pötkylälle ja muille muuten vaan moi ja aurinkoisia alkukesän päiviä!
Ainakin Tuizulle vielä makoisia mökkipäiviä! Oi kun olen vähän kade. Pääsispä nyt rantasaunaan...

Ja galluppiin: 2 joukkopapaa takana: 25 ja 30 v.
:wave:
 
Mulla alkoi kesäloma!!!!
Eli ensi viikon olen reissussa ja sen jälkeen, jos täti nyt suvaitsee saapua...niin alkaa yritys.
Tänään jo odottelin tätiä, mutta ei näy :(
Silloin kun saisi tulla niin ei tule ajallaan, rasittavaa....Nyt kun tulis niin mun puolesta saisi sitten olla tulemattakin =) Kun kerta alkaa yritys tämän vierailun jälkeen!!!
Voimia Hannelelle ja Sorayalle!
Mukavaa viikonvaihdetta muille ja plussaisia kesäpäiviä!
Galluppiin: Olin joukkopapassa vuosi sitten...
 
Heippa vaan minunkin puolestani, hetken aikaa meni ennenkuin tajusin että rekisteröityä pitää, jos tänne vielä meinaa kirjoitella... =)
Miinamarialle onnittelut! =)
Hannele, tsemppiä, kyllä se toivottu tulos sieltä vielä tulee :hug:
Itselläni ei mitään uutta, kiertopäivä 8 meneillään, kohta pääsen testaamaan niitä uudenuutukaisia ovistikkuja...Melkoisen hiljaiseloa kuitenkin tällä haavaa...
Mutta onneksi alkaa tämä viikonloppu! =)
 
... vaikka mitä, kun on ollut täältä pois muutaman päivän! Hyvä niin! Mitenhän sitä muistaa jatkossa kaikkien "vanhojen" uudet nimimerkit... ;)

Hannelelle, :hug: Tätähän tää on koko ajan - yhtä vuoristorataa, sanoisin. Mä en enää usko mihinkään sellaiseen, että jos kierron pituus vaihtelee normaalista, että sitä olisi oikeasti raskaana. Ainahan se täti sieltä tuntuu kuitenkin tulevan (mikä tilitys!).

Soraya, kuten ehkä olet lukenutkin kirjoituksistani, olen itse tosiaan ekan kerran nyt tässä kierrossa piikitellyt Puregonia 9 pv ajan. Luulin kans ekaks, että se olisi hankalaa/sattuisi yms., mutta onkin ollut tosi vaivatonta. Mulla se ainakin auttoi ja saatiin yksi munarakkula kasvamaan odotetusti. Jee!!! =)

Pötkylä, Merilintu ja muut, omaan tilanteeseeni kuuluu sellaista, että tänään pistin irrotuspiikki Pregnylin ja oviksen pitäisi siten keinotekoisesti tapahtua huomenna. Hassu tunne, kun kerrankin voi tietää tarkalleen, koska ovis tapahtuu. Täytyy vaan ahkerasti pupuilla jo tänään, huomenna ja sunnuntaina. Toivottavasti ajoitus menisi nappiin. Jotenkin aika lohdutonta kuitenkin ajatella, että vaikka kaikki asiat olisikin kunnossa, on siitä huolimatta vain noin 15-20 % mahikset raskautua. Kova tsemppi kuitenkin päällä!

Kummi, onnittelut sinulle haamusta! :flower:

Galluppiin vastailen vielä minäkin, että yksi joukkopapa on takana muistaakseni 30 v. tarkastukselta.

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja hyviä mökkisäitä! B)
 
....Kaikille onnitteluista siis. On niin 35-olo kuin olla saattaa =)

Kummi onnittelut haamusta.

Hannele :hug: tädin saapumisesta...

Heksulle, Tuizulle ja muille lomalaitumille ponnistaville hedelmällistä loma-aikaa!

Mulla on lomaan aikaa vielä kolme viikkoa, mutta ne taitaa mennä hujauksessa. Ja sitten onkin jo juhannus ja loma, aaaahhhh! Tässä tuli just mieleen, että ellei syksyllä olis sitä km:a tullut, mulla olis tänään ollut viimeinen työpäivä. Huomisesta olis alkanut äippäloma. Mutta nyt ei ole niin, vaan nyt ollaan vielä piiiitkäääään töissä ja sekin tuntuu nyt olevan ok. Muistan, että jossain vaiheessa talvea täällä oli sellainen galluppi aiheesta "ottaako työt päähän", silloin otti, mutta nyt tuntuu siis kivalle.

Mutta nyt pitää jatkaa imurointia. Huomenna tulee sukulaisia juomaan synttärikahveita.
 
Onnea Kummille! Täytyypä siirtää sut plussanneiden puolelle...

Mulla tuli kierronpituudeksi 29, mikä on aika paljon enemmän kuin olettamani 23-25. Toisaalta se pidempi kierto on ollut 27-28, joten siitä ei tullut suurta poikkeamaa. Iltapäivällä oli aika tuskalliset kivut, mutta iltaa myöten tilanne rauhoittui. Ottaessani tamponin pois, sen naruun oli takertunut sellainen solukkoklöntti (pituus noin sentin), jonka keskellä oli oli musta täplä... Se ei ollut verta tai limaa vaan todellakin jotain solukkoa. Olisiko sitten tullut todellakin keskenmeno? :'(

Huomaan, että tunteeni asian suhteen ovat aika tyynet. Varmuudella en voi tietää, joten suurta surua siihen ei liity. Toisaalta ajatus siitä, että olisi edes tullut raskaaksi jotenkin lohduttaa. Ehkä se asukki seuraavan kerran voisi vaikka jäädäkin sinne yhdeksäksi kuukaudeksi... Sitä kuitenkin on pyöritellyt niin paljon mielessään, että jos ei ollenkaan voisi edes tulla raskaaksi.

Mulle on tehty ultratutkimus gynellä viimeksi marraskuussa ja hyvältä silloin näytti kohtu ja munasarjat. Luulisin, että mulla on paikat kunnossa, mutta hyvähän ne on aina tarkastaa. Erityisesti haluaisin, että hormoniarvoni selvitettäisiin. Saas nähdä, että otetaanko mua tosissaan tiistaina. Se vähän jännittää.

Viikonlopusta on tulossa kaunis! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Lähdenpä lomalle viikoksi ratsastelemaan....joten en ole koneen äärellä!
Mutta plussatuulia kaikille ja voimia jännääjille.
Oma napa: täti tuli tänään eli kp 1 ja leirin jälkeen alkaan armoton puputtelu...
Kierto oli 25 pv, joten normaali mulla ollut viimeisen vuoden tuollainen...toivottavasti oviksen bongaan...heti en aio tikkuihin turvautua.
Onnea Kummi!
Mutta nyt katsomaan viime yönä syntynyttä vauvaa!!!!!!
B)
Aurinkoista viikkoa kaikille!!! Toivottavasti täällä on hyviä uutisia kun palaan takaisin! :hug:
Hannele: koita jaksaa!!!! Ja uutta yritystä vaan, kyllä se vielä tärppää!!!!
 
Onpa täällä hiljaista, taitaa palstauudistus ja alkava lomakausi viedä väkeä muihin puuhiin.

Täällä vähän outoja tuntemuksia - eilen (kp 21) tuli ihan sellainen ovulaatio-olo ja tein huvikseni testin, siihen tuli melkein yhtä tumma viiva kuin "oikeaan" ovisaikaan viikko sitten. Tänäänkin testi näyttää vielä haamua. Oletteko testailleet ovista näin kierron loppuvaiheessa, onko näkynyt viivoja testissä? Joskushan noissa testeissä voi kai näkyä raskauskin, mutta ehkä nyt on kuitenkin kyse jostain muusta... Jospa se ovis olisi syystä tai toisesta vaikka viivästynyt tässä kierrossa, selvää plussaahan ei ole testeissä näkynyt. Nyt on kyllä maha niin turvoksissa ja kipeä, että ovis saa mennä ohi ihan ilman toimenpiteitä jos siitä on kyse.

Pahoittelut Hannelelle - toisaalta, jos se oli keskenmeno, niin ainakin teillä on todistettavasti mahdollisuus saada lapsi alulle, se on sentään pieni lohtu?

Onnittelut Kummille, tsemppiä kaikille yleisesti ja mukavaa alkukesää!
 
Viljaliina -- jospa olet raskaana... Toinen vaihtoehto olisi se, että sulla jostakin syystä kypsyi toinen munasolu eri aikaan. Olen kuullut, että semmoinenkin on mahdollista. Voi kuulemma saada kaksosetkin, jotka ovat saaneet alkunsa eri aikaan. Joku joskus kertoi luokalla olleista kaksosista, joilla oli eri sukunimi -- heillä oli eri isät... Totta vai legendaa... sitä en tiedä...

Hiljaista on, mutta eiköhän ihana viikonloppu ole vienyt väen mökeille ja luonnonhelmaan... Näin ainakin meillä oli.
 

Yhteistyössä