Jess! Vihdoin ja viimein nää sivut taas toimivat!

Eli vieroitusoireita oli tälläkin tytöllä. Miten kolme päivää voikin tuntua niiin pitkältä, kun ei kuule kamuista?!

Kauhean alhaalla meidän ketju kyllä oli tuossa etusivulla, niin että mitäs jos vähän ryhdistäydyttäisi?!
Pahoittelut Keijulle kropan "huonosta käytöksestä"! Mutta hyvä kun varasit gynen, ei kuukausi loppujen lopuksi niin kovin pitkä aika ole. Toivotaan, että saat sieltä sitten heti apua! *tsemppaa kamua jaksamaan ja houkuttelee vähän hymyilemäänkin*
Ihanalta kuulosti toi Pikkutiikerin viesti! *niisk* Ensin hauva-vauva ja sitten vielä jonkin ajan päästä ihan oikea, oma vauvakin! Olen onnellinen teidän puolesta!
Jotain pitää, hei tytöt, kyllä tehdä nyt sen asian eteen, että joku hoitaisi ne perjantaitanssit kun Syysmarja jätti sen pestin!!! Kuka vois olla niin reipas, rohkea ja ihana, että astuisi Syysmarjan tyhjiksi jättämiin (suuriin) saappaisiin?!?!? Mä en oikein voi, kun yleensä pääsen koneelle vasta työpäivän jälkeen ja sitten iso osa porukasta on jo siirtynyt viikonlopun viettoon... Vapaaehtoiset, ottakaa yksi askel eteenpäin!! ;c)
Jaahas, jaahas: vauvakuume roihuaa täysillä itse kullakin ja ovistakin muutamat ovat innostuneet tikuttamaan! Niitä tikkuja olen vähän miettinyt itekin, niin tietäis sitten (ehkä) että ovuloinko ja missä vaiheessa...
Mulla on kuitenkin edelleen aika rauhallinen olo (mitä nyt vähän väliä kuvittelen ja haaveilen, että josko olisin raskaana ja millasta elämä olis kun olis se vauva perheessä jnejne.!). Lietson itseäni lukemalla aiheeseen sopivia kirjoja, toissa iltana sain taas yhden luettua loppuun... Onko järkee vai ei!?!! -Noup.
Vähän olen kyllä oireita kuulostellut (-tissit just sillälailla kipeet kuin Syysmarjalla plussan aikoihin...siis sivuilta, ja välillä nipistelee alavatsaa ja valkkaria tulee lorauksia ajoittain...) Hmmm...Ei siis mitään selkeää. No, asiahan on varmastikin niin, että jos olisin kirjannut ylös edellisten kiertojen tuntemuksia, niin samat jutut löytyis varmasti aika monestakin kierrosta! Yritän pitää jäitä hatussa siis!
Ihanaa, mulla on 4-päiväinen työviikko: perjantaina pidän ylityövapaan ja lähden naapurimaahan siskon luo shoppailemaan ja herkuttelemaan! Meinas kyllä vähän alkaa stressata, kun meille ei töihin meinannut löytyä ketään sijaista, eli sit mun olis pitänyt olla ainakin aamupäivä töissä olis tullut kiire. Mut onneks tänään hyvä sijainen löytyi ja voin lähteä reissuun hyvällä omallatunnolla ja mielellä!
Kun ei ole moneen päivään päässyt tänne, niin juttua riitäis kai vaikka kuinka, mutta annetaan nyt välillä tilaa muillekin. Täällä meilläpäin aurinko paistaa kivasti tänäänkin, niinpä lähden ulkoiluttamaan "perseläskejä" ja sauvoja radion tahdissa! *hihittelee omille hölmöille jutuilleen väsyneenä* Oon ollut monta päivää tosi väsynyt, vaikka oon nukkunut 7-9 tuntia/yö... Pitäis kai käydä aiemmin nukkumaan, mutta kun ei ehdi.
Viivi
Kp 22/26-30 (joo, nyt mä olen sen laskenut, kun piti saada tietää tuleeko täti just nyt reissuviikonlopuksi! Pöllyttelyt on ollu HYVIN vähissä tässä kierrossa, niin että haaveet on varmasti turhia.)