Wish A Baby 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeps. I'm back. Varasin äsken gynelle ajan, mutta se on vasta kuukauden päästä. Siis kuukauden! Miten mä jaksan odottaa niin kauan... Ja se on kaiken lisäksi miespuoliselle gynelle, kun eka naisgynen aika olis ollut vasta marraskuun lopulla. Onpas vaikeeta. Pitäis mennä yksityiselle, mutta kun ei oo rahaa... :/ Voi elämä.

Heisan pitkästä aikaa!
Ja anteeksi kun olen laiminlyönyt teitä, rakkaat WABilaiset. =) Olin viime viikon reissussa, ja viikonloppuna ei toiminut tämä perhanan sivusto, joten nyt vasta pääsin kirjoittelemaan kuulumisia.

ONNEA ONNEA Peppi! Uskomaton juttu! Onkohan ihan ennätysainesta tämä kolme plussaa/viikko??? Tavataan toisella puollella!

Uuusia ketjulaisia, kiva! Tervetuloa Tikris joukkoon, tämä on kuule sellainen onnen-ketju. että täällä kun plussaa sellaisetkin jotka on jo toivonsa menettäneet... *osoittaa sormella itseään* =D

Mut ihan pikaisesti ajattelin tulla käväisemään. Ei mitään uutta omaan napaan, tissivarustus kasvanut melkein kuppikoolla, ja on kuulkaa niin kipeät ettei mahallaan kykene nukkumaan ja öisinkin täytyy pitää urheiluliivejä jotta olo jotenkin siedettävä. Muuten ei oikeastaan mitään oireita. Hmm... Välillä tuleekin sellainen olo, että ollaankohan tässä ollenkaan raskaana. Mutta ennen plussaa oli paljon enemmän kaikenlaista, joten tässä hiukan listaa haaveileville, jospa noista olis jotain apua kierron loppupäivien piinailussa... Eli mieletöntä hikoilua, välillä palelua, ei ällötystä, mutta heikotusta (samanlaista kuin krapulassa) ja samalaista oloa kun verensokerin laskiessa ihan pohjiin jos ei syönyt parin tunnin välein, vieläkin nukun aika levottomasti yöt ja sit tietty ne menkkamaiset kivut. Mulla noi kivut ei eronnut menkkakivuista kyllä mitenkään ja ne oli kovimmillaan just silloin kun menkkojen piti tulla. Nyt ihan satunnaisesti tulee samanmoisia. Ns. repäisykipuja tai vihlontoja en oo ainakaan huomannut, joten toivottavasti antaa toiveita haaveilijoille; oireet taitaa kaikilla olla kovin yksilölliset. :)

Mutta ihmeissämme ollaan vielä miehen kanssa, pitäis alkaa suunnittelemaan ensi kevään käytännön asioita ihan urakalla. Siis opiskeluita ja työntekoa. Ja sit tulee vielä se hauva-vauva reilun parin kuukauden päästä! Mut olen siitä kyllä todella onnellinen, ollaan koiraakin haluttu niin kovasti ja pitkään.

Jaahas, jospa menen kurkkimaan tuonne "rajan toiselle puolelle" ja ilmoittautumaan, etteivät ihmettele siellä mihin oon hävinnyt... Palailemisiin!

Huomenta kaikille!:)

Jes, mahtava homma, kun nää sivut toimii taas! Mullakin oli jo vieroitusoireita, pakko myöntää...

Kävin äsken kypsyysnäytteessä. Tuntui aika oudolta vastata omaa tekelettään koskevaan kysymykseen. Mut eiköhän se läpi mee... Oishan se aika huolestuttavaa, jos ei oman gradunsa sisältöä osaisi;) Mulla gradun teko sujui muutenkin hyvin eikä ollut mitään tuollaista hammasten kiristystä, mistä Tikris esimerkiksi puhui. Musta tutkimuksen teko oli hauskaa ja gradu oli yksi kiinnostavimmista jutuista koko opiskeluaikana:) Aloitin omani tammikuussa 2006 ja sain sen valmiiksi elokuussa. Mulla vähän kangastelee mielessä väikkärin teko, mut veikkaanpa, et se on ajankohtaista ehkä joskus vuosien päästä. Haluan tässä vaiheessa tehdä ihan "oikeita töitä" eli päästä opettamaan:)

Voi Keiju-raasu, onpa tosi kurja homma, kun sun keho elää ihan omaa elämäänsä. :( Toivottavasti ne tuhrut jäis vaan tuhruiksi eikä kehittyis oikeiksi menkoiksi. Harmi, kun sun pitää odottaa sitä gyneäkin niin kauan. No, onneksi sait sentään ajan tän vuoden puolelle:) Me koitetaan tsempata sua täällä, et jaksat odottaa sen kuukauden. Tuo Riikan antama gradu-vinkki on muuten varmasti toimiva: sovitusta deadlinesta ei kehtaa kovin usein myöhästyä:) Ja kannattaa aina palkita itsensä jotenkin, kun on urakoinut gradun parissa. Itse tein niin, että heräsin aamulla jo ennen seitsemää ja tein gradua tuonne puolillepäivin. Sen jälkeen suljin suosiolla ne tiedostot ja surffasin hyvällä omallatunnolla näillä ja muillakin vauvasivustoilla jne. ;) Ja ostin itselleni esim. vaatteita tietyn tavoitteen saavuttamisen jälkeen tai pidimme leffaillan miehen kanssa, kun olin saanut sen ja sen jutun tehtyä:)

Riikka, tiiätkö et mullakin on taas sellanen roihuava vauvakuume. Nyt kun työtkin on loppu, niin roikun vaan kotona ja selaan päivästä toiseen vauvasivuja... Haluan kans vauvan!!!! Mut tuo oli Riikka hyvä mitä sanoit, että kyllä se minunkin vuoro tulee vielä. Ei auta kuin uskoa, että niin käy. Mikäs tilanne teillä Riikka on? Onko mies puhunut/ suostunut yrityksen ajankohdasta sopimiseen tms.?

Pikkutiikerihän kuulostaa olevan tukevasti raskaana:) Onnittelut vielä kerran! Ja kiva, kun käyt meitä haaveilijoita moikkaamassa aina välillä:)

ON: Mun ovistikutukset meni aika oudosti. Toivottavasti joku jaksaa lukea ja kommentoida: eli sain vahvan haamun kp15 AAMUNA. Tarkoitus oli testata myös kp16 aamuna, mutta se jotenkin unohtui aivan täysin (sinä päivänä oli yllättävä työkeikka). No testasin sitten kp16 ILTANA ja odotin saavani lopulta kaksi viivaa... Mutta mitä... tikkuun pamahti vain yksi viiva eikä merkkiäkään haamusta!!!! Eli kertokaapas ystävät hyvät mistä on kysymys? Oliko mulla ovis kenties kp16 aamuna ja sen jälkeen hormonitaso romahti? Vai sekoileeko nuo tikut ihan omiaan? HELP!

Nyt kp 19 menossa, eilen taas pupuiltiin jo ilman kumia;)

Mukavaa päivää kaikille, tulkaahan joukoin linjoille kirjoittelemaan! :)

Heipähei taas!

Uusi viikko pyörähtänyt käyntiin.
Heti omia kuulumisia tähän alkuun :) elikkäs kun en tikutellut ovista sitten kuitenkaan tässäkään kierrossa, mutta epäilen vahvasti että se oli kp14 eli viime sunnuntaina (limoista päätellen). tosin eilen maanantaina kp15 oli sitten sellainen vihlaisu vasemman munasarjan kohdalla, mutta muuten sitten olikin taas kuivaa kuin saharassa :/ en tiedä sitten, mutta enihau, ihmisen siemeniä on kylvetty kovasti molempina päivinä, ja pitänee vielä muutama päivä jatkaa, ihan varuiksi vain :)

Aloin tuossa eilen illalla miettimään ja muistelemaan, että eikös tässä ketjussa kokeiltu sitä sokeri lakkoa raskauden´edesauttamiseksi? Siitä tosin on jo kulunut aikaa, mutta kun laiskakun olen, en jaksa selata vanhoja ketjuja läpi, niin ajattelin kysäistä ihan vain, että huomattiinko siitä olevan apua?
Mietin tuossa eilen kun syön itse aika paljon kaikkea makeaa :D että haittaakohan se kovasti hedelmöittymistä... eli olenkohan liian emäksinen... sitäköhän se tarkoittaa?

Mitenkäs teidän viikonloppu sujui?

Tämä alkaa nyt tekemään taas töitä, käyn varmaan vähän illempana vielä kuikkimassa täällä :)

Moikkismoi!!

Jess! Vihdoin ja viimein nää sivut taas toimivat! :) Eli vieroitusoireita oli tälläkin tytöllä. Miten kolme päivää voikin tuntua niiin pitkältä, kun ei kuule kamuista?! :) Kauhean alhaalla meidän ketju kyllä oli tuossa etusivulla, niin että mitäs jos vähän ryhdistäydyttäisi?! ;)

Pahoittelut Keijulle kropan "huonosta käytöksestä"! Mutta hyvä kun varasit gynen, ei kuukausi loppujen lopuksi niin kovin pitkä aika ole. Toivotaan, että saat sieltä sitten heti apua! *tsemppaa kamua jaksamaan ja houkuttelee vähän hymyilemäänkin*

Ihanalta kuulosti toi Pikkutiikerin viesti! *niisk* Ensin hauva-vauva ja sitten vielä jonkin ajan päästä ihan oikea, oma vauvakin! Olen onnellinen teidän puolesta! :)

Jotain pitää, hei tytöt, kyllä tehdä nyt sen asian eteen, että joku hoitaisi ne perjantaitanssit kun Syysmarja jätti sen pestin!!! Kuka vois olla niin reipas, rohkea ja ihana, että astuisi Syysmarjan tyhjiksi jättämiin (suuriin) saappaisiin?!?!? Mä en oikein voi, kun yleensä pääsen koneelle vasta työpäivän jälkeen ja sitten iso osa porukasta on jo siirtynyt viikonlopun viettoon... Vapaaehtoiset, ottakaa yksi askel eteenpäin!! ;c)

Jaahas, jaahas: vauvakuume roihuaa täysillä itse kullakin ja ovistakin muutamat ovat innostuneet tikuttamaan! Niitä tikkuja olen vähän miettinyt itekin, niin tietäis sitten (ehkä) että ovuloinko ja missä vaiheessa...
Mulla on kuitenkin edelleen aika rauhallinen olo (mitä nyt vähän väliä kuvittelen ja haaveilen, että josko olisin raskaana ja millasta elämä olis kun olis se vauva perheessä jnejne.!). Lietson itseäni lukemalla aiheeseen sopivia kirjoja, toissa iltana sain taas yhden luettua loppuun... Onko järkee vai ei!?!! -Noup.
Vähän olen kyllä oireita kuulostellut (-tissit just sillälailla kipeet kuin Syysmarjalla plussan aikoihin...siis sivuilta, ja välillä nipistelee alavatsaa ja valkkaria tulee lorauksia ajoittain...) Hmmm...Ei siis mitään selkeää. No, asiahan on varmastikin niin, että jos olisin kirjannut ylös edellisten kiertojen tuntemuksia, niin samat jutut löytyis varmasti aika monestakin kierrosta! Yritän pitää jäitä hatussa siis!

Ihanaa, mulla on 4-päiväinen työviikko: perjantaina pidän ylityövapaan ja lähden naapurimaahan siskon luo shoppailemaan ja herkuttelemaan! Meinas kyllä vähän alkaa stressata, kun meille ei töihin meinannut löytyä ketään sijaista, eli sit mun olis pitänyt olla ainakin aamupäivä töissä olis tullut kiire. Mut onneks tänään hyvä sijainen löytyi ja voin lähteä reissuun hyvällä omallatunnolla ja mielellä! :)

Kun ei ole moneen päivään päässyt tänne, niin juttua riitäis kai vaikka kuinka, mutta annetaan nyt välillä tilaa muillekin. Täällä meilläpäin aurinko paistaa kivasti tänäänkin, niinpä lähden ulkoiluttamaan "perseläskejä" ja sauvoja radion tahdissa! *hihittelee omille hölmöille jutuilleen väsyneenä* Oon ollut monta päivää tosi väsynyt, vaikka oon nukkunut 7-9 tuntia/yö... Pitäis kai käydä aiemmin nukkumaan, mutta kun ei ehdi.

Viivi :)

Kp 22/26-30 (joo, nyt mä olen sen laskenut, kun piti saada tietää tuleeko täti just nyt reissuviikonlopuksi! Pöllyttelyt on ollu HYVIN vähissä tässä kierrossa, niin että haaveet on varmasti turhia.)

Heipsan tytöt! Oikeestaan oli varmaan ihan hyväkin juttu toisaalta, että oli vähän aikaa tiltissä nää sivut.. :) Kun kerkiin niin hiton huonosti täällä surffaamaan.. töissä ei oo taas juuri ehtinyt kun pikasesti lukemaan teidän jutut, ja illalla on sit nää toiset kuviot kotona.

Hyvä Keiju, että sait ajan varattua. Kannattaa ehdottomasti selvittää tilanne, eikä turhaa jäädä odottelemaan, että asia itekseen korjautuis, niin ku mä vähän tein.. Ja nyt siis perjantaina menossa sinne yksityisgynelle. Ja toiveita on kyllä ladattu sen käynnin suhteen, eli pettymys tulee olemaan melkoinen, jos sieltä sama "tuomio" tulee kuin tk:n gyneltä. No, se nähdään perjantaina.

Viivi hei, tissit kipeet, väsymystä... ??! Hmm, peukkuja! Ja hauskaa matkaa! Mullakin on perjantaina muutakin odotettavaa kuin se gyne; pidetään tyttöjen kanssa saunailta. Jotain kivaa tiedossa mullekin.

PP, entäs jos sun ovis olikin kp 14 ja kun kp 15 aamuna testasit vahvan haamun, ja seuraavan nollan, niin..? Huokaus, itellä menossa kp 21 ja ovis melko tasan vasta tänään. Eilen oli tutut kipuilut ja tänään ei sit juur mitään. Puputeltu ollaan aika kiitettävästi, kp:t 12,14,16,18,20.. ja josko tänään vielä sit sais miehen ylipuhuttua. Hih, eilen oikein nauratti, kun mies valitti että ei jaksa, haluaa nukkua, ja mä vaan painoin päälle! Sai maistaa omaa lääkettään ;) kun mua välillä "ahdistelee" vaikka en millään jaksais. Mutta että siis, ei varmaan taas paljoo mee pieleen, kun sanon, että kierron pituus on tässäkin kuussa 29-30 pv ja menkat alkaa siis ens to tai pe.

Joku kyseli oliko Keiju, jotain muuttojuttuja? Mä oon asunut siis ööö...äkkiseltään 9 eri asunnossa. Helsingissä olen syntynyt ja asunut suurimman osan vuosistani, ja nyt siis täällä Uudellamaalla, eli en kauas ole päässyt. Rakennettiin talo itse ja ollaan asuttu nyt reilut 4 vuotta tässä. Ja uutta tekis jo mieli! Meillä on sikäli erikoiset asumisjärjestelyt, että (asutaan siis paritalossa) viereisessä asunnossa asuu appivanhempani. Kyllä kuulkaa olin aluksi vastaan tätä ratkaisua, mutta siis heistä on ollut aivan mielettömästi apua ja hyötyä esim. pojan hoidon suhteen. Toki välillä v*tuttaa katella niitä koko ajan, mutta antavat kyllä olla omissa oloissamme.

Tämmöttist. Itsekeskeistä jaaritusta :/ Yritetään nyt kuitenkin pitää ketju etusivulla! Ja jos sovitaan, että pääasia, että joku tanssii aina perjantaisin, se kuka ekaks ehtii :) Muut yhtykööt!

Tervepä taas!

Kiitos kaunis kun tsemppaatte mua sen gyneajan odottelussa! Kuukausi vaan tuntuu niin pitkältä ajalta, mutta ehkä sen kestää teidän avulla paremmin :) *yrittää jopa hymyillä hiukan*. Sitten kyllä laitan sen lääkärin lujille, saa todellakin tutkia kunnolla eikä vain todeta että "odotellaan nyt vielä näiden kiertojen tasaantumista" tms. Piste.

Mun on nyt pakko vielä vähän tilittää tästä asiasta, joten jos joku ei kestä kuunnella, niin nyt on aika skipata tämä kappale. Siis, musta tuntuu, että mun toinen munasarja ovuloi, mutta toinen ei. Viime kierrossa tunsin aika varmasti oviksen vasemmalla puolella, ja limat+lämmön nousu sopi siihen. Edellinen kierto puolestaan muistutti paljon tätä nyt meneillään olevaa, eli tuhrut alkoi tosi aikaisin, ja kierto oli vain 26pv. Silloin luulin, että ovis vain oli tosi aikaisin, mutta nyt luulisin etten ovuloinut silloin lainkaan. Tätä edellinen kierto taas oli pitkä, 33pv. Eli vuorotellen pitkä ja lyhyt kierto; lyhyessä ei luultavasti ovulaatiota ja pitkässä ovis, mutta ongelmana lyhyehkö luteaalivaihe. Eli jotain häikkää keltarauhashormonissa ehkä? Tosi rasittavaa, sillä tähän vauvayrityksen alkuun asti mun kierrot oli pillereiden jälkeen suht. säännölliset 27-29pv! Ja nyt kun jotain sais tapahtua, niin elimistö alkaa oikuttelemaan. Todella turhauttavaa!! Ehkä siinä tosiaan on jotain perää, että heti pilsujen lopettamisen jälkeen oliskin helpompi tulla raskaaksi. Kauheeta tämä itsensä diagnosointi, mutta jotenkin helpottaa, kun edes yrittää ymmärtää kroppansa toimintaa.

Huh, nyt edellisen kappaleen skipanneetkin uskaltaa taas lukea ;)
PP oli ainakin jotain bongannut ovistikkuun, hyvä hyvä! Jos kp 15 aamuna oli vahva haamu, niin oliskohan se ollut vahva viiva sinä iltana tai viim. kp 16 aamuna? Ja mites se sitten menee, onko ovis n. 12-24 h sen viivan jälkeen vai miten? Eli sulla olis ollut ovis sitten kp 16 tienoilla. Tai sitten jo kp 14 illalla, niinkun Omppu ehdotti. Sorry, en oikein osaa paremmin auttaa kun en ole itse testaillut *levittelee onnettomana käsiään*. Mutta tarkkailitko samaan aikaan limoja? tai mahan nipistyksiä? Luulisi kuitenkin, että ovulaatio on ollut, jos sait vahvan haamun. Täytyyhän sen haamunkin jotain kertoa...

Viivi sai kp:t siis laskettua, ja mitäsmitäs, loppukierto se siellä häämöttää! Jänskää on! Hyvä silti, jos olet saanut oman mielen pidettyä suht. rauhallisena. Mutta oireitakin on, joten pidetääs peukut pystyssä! Kiva päästä taas jännäämään jotain, kun viime jännäykset päättyi niin hyvin :)

Ihana kuulla, että Pikkutiikeri voi hyvin ja edelleen paksusti :) Ehkäpä uskaltaudun joku päivä lukemaan plussaketjun kuulumisia, kun siellä on nyt enemmän tuttuja mukana. Onnellista odotusta!!

Mitäs muuta, hmmm... Meirami kyseli jotain sokerilakon vaikutusta raskautumiseen. Muistan täällä joskus gynen sanoneen, että sokerilakko editäisi raskautumista. Jotenkin se sokeri näkyi munasarjoissa (?). Ääh, en muista. Joku paremmin asiasta tietävä saa kertoa lisää!

Eipä tässä kai muuta.. Mukavia illanjatkoja!!

Heippa pitkästä aikaa!
Olen taustaillut jonkin aikaa...nyt vihdoin tervehtynyt olo, jouduin käydä noista poskionteloista yksityisellä ja vasta sitten helpotti...ihanaa kun on terve olo! Huomenna alan taas kuntoilla...

Keijulle harmittelut tuhruista! Inhottavaa tosiaan kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu....itsellänikin kun viime kierrossa alkoi noi toiset menkat kp 12 tai 13...ei ollut kiva juttu, sitten olinkin ihan sekasin et milloin sit ovis ja millon sitten taas seuraavat menkat...mutta hyvä juttu että sait ajan gynelle!! kuukausi menee nopsaan!! :)

Pikkutiikeri, ihanaa kuulla sinusta!!

PP: olen käsittänyt että haamut noissa ovistikuissa olisi kans niinku negoja....onkohan käsitykseni ihan väärä...ihan kuin olisin noista mammaksin testien ohjeista näin lukenut....en oo varma..mutta sitte taas jos miettii niin miksi sitten siihen tikkuun tulisi edes haamu, onhan siellä sitten oltava hormoneja tai jotain...??

Täällä on ollut galluppeja...oliko joku kotieläingalluppikin jossain vaiheessa?? mennyt ohi....jos oli niin meillä on kaksi kisulia...:)
Niin ja olen asunut 4 eri asunnossa, tämä on se neljäs ja paras noista!

sitten omaa napaa....).(: nyt olisi kp 23 meneillään ja menkat pitäisi alkaa sunnuntaina-keskiviikkona....oviksen bongaisin kp20-21 eli toivon että tulisi nyt pitkä kierto, jotta tuo luteaalivaihe(tai mikä se nyt olikaan) olisi tarpeeksi pitkä, jos siis menkat ovat tullakseen (hope not!!)
Minulla ei erity ovisaikaan kovin paljon mitää limaa...huono merkki? Kuitenkin sen verran että huomaan oviksen, tosin olen nyt taas tikuttanutkin vaikka ei tässä kierrossa pitänyt...:)

Minulla on ollut rauhallisempi vaihe nyt kuumeilun kanssa, ei ole niin nyt ollut sellaista intoa kun tuossa ekassa yrityskierrossa....vauvaa haluan tietysti kovasti mutta ehkä nyt tämä sairastelu ym väsymys on vienyt ajatuksia muualle ja sitten tietty se ekan kierron pettymys....petyin viime kierrossa kovasti menkoista niinkuin oletinkin....minä kun olen sellainen kaikki pitäisi tapahtua HETI-tyyppi....ja sitten kun tuntuu että kehossa jotain vikaa ym...on tullut ajatuksia että ei tää kuitenkaan ikinä onnistu, mikä on tosi hölmöä ajatellen että olemme vasta tokassa yrityskierrossa....no jooh...olipa taas valitusta...

Viivi, meillä onkin kierto melkein samoissa, jännäillään samoihin aikoihin!! Plussatuulia kaikille!!++++++++++++

niin ja tikris, tere tulemast!! :) illan jatkoja!!

Moikkis!
Hei tuli melkein tippa linssiin kun kaikki on niin ihania ja kannustavia täällä... =) Ja vaikka olenkin äärettömän onnellinen olotilastani, on hiukan haikea fiilis kun en enää kuulu WAB-porukkaan... Täällä on NIIN hyvä henki! Siis aivan loistava!

PP, mitkä ovistikut sulla olikaan käytössä? Mähän en saanut ihan täydellistä plussaa ovistikkuun tässä plussa-kierrossa, ja käytössä oli mammaksin tikut. Eli tuli sellainen melkein yhtä vahva viiva, ja seuraavana päivänä nega. Muistelisin että monella on ollut juurikin noista mammaksin tikuista samanlaisia kokemuksia. Eli jos oot saanut kp15 vahvan haamun/melkein plussan, ovis on todennäköisesti tapahtunut siitä about vuorokauden sisällä, ja seuraavan päivän iltana hormonitaso on jo tosiaan laskenut. Mut suosittelen niitä clearbluen ovistestejä, sit kun teidän yritys varsinaisesti alkaa, jos ei halua arpoa testin tulosta...

Viivi, plussatuulia täältäkin suunnasta! Oireet kuullostaa oikein lupaavilta, ja mitään maailmaamullistavia oireita ei kannata odottaakaan. Mulla oli ihan samanlainen olo kuin aina ennen menkkoja, poikkeuksena kummalliset hikoilukohtaukset ja katkonainen yöuni. Mut se on NIIN yksilöllistä;)

Keiju, voi hyvinkin olla että sun toinen munasarja on laiskempaa sorttia. Ja loppujen lopuksi se on aika yksinkertaista selvittää, eli meet kahdessa perättäisessä kierrossa viikko oletetun oviksen jälkeen verikokeeseen jossa katsotaan se progesteroni-arvo. Arvon pitää olla yli 25 jota ovis on tapahtunut. Mut ei stressiä, aikakin saattaa korjata asioita.

Tikru, tiedän tasan miltä tuntuu se ensimmäinen pettymys, kun on salaa haaveillut että tärppäisi heti ekasta yrityksestä. Enkä voi väittää että pettymys olisi lievempi seuraavissakaan kierroissa, mut ehkä siihen jotenkin turtuu. Mut sen voin luvata, että sitten KUN sen plussan saa, unohtaa kertaheitolla kaikki yritykseen liittyneet pettymykset, itkut ja stressin. Tilalle saa sit ihan uuden kavalkaadin stressinaiheita ja jännitystä... ;)

Täällä vaan hörpitään teetä, kun nyt ekaa kertaa sellainen olo ettei alas mee mitään muuta. Hedelmät ja jugurtit on olleet viime päivinä aika pop. Mut valita en, todellakaan. Jatkakaahan leidit ahkerasti kirjoittelua, ihan automaattisesti tarkistan aina kuitenkin teidän kuulumiset... Ihanaa päivänjatkoa!