Viivi täällä yökyöpelinä! Juttelin äskettäin kaukana asuvan kaverin kanssa messengerissä. Uus aluevaltaus mulle, mut olen jo fani. Älyttömän mukava tapa pysyä yhteyksissä!
Ärsyynnyin tänää ihan kympillä: kirjotin iltapäivällä pitkän viestin tänne ja kerrankin oikein ajan ja ajatuksen kanssa. Painoin ´lähetä´ ja seuraava tapahtuma oli: palvelinta ei löydy, sivua ei voi näyttää´ Voi !=#)¤(%! En silloin heti kyennyt uusimaan kirjoitusta, yritetään nyt kun oon taas haudannut sotakirveeni. Yritän muistella mitä oli mielessä...
Pikkutiikerin kanssa mulla on täysin samanlaiset menkat! Hassua, en oo koskaan ajatellu että tollanen juttukin voisi olla ´normaalia´. Siis kipuja ekana päivänä, vuodon (3-4 pvää) jälkeen yks kuiva päivä, sit tuhrua. Mä olin myös järkeilly asian mielessäni saman kaavan mukaan kuin Pikkutiikeri, vaikkei mitään tieteellistä pohjaa ajatukselle olekaan. Sovitaan siis, että meillä on laiskat kohdut, ja Pp:llä myös. =)
Pp: hienoa, että sait gradun rutistettua valmiiksi ja jätettyä! Mitäs nyt sitten? Onko mitään työkuvioita tiedossa?
Riikka: toivotaan että saat pian sun työn takasin ja ilman mitään korjausvaatimuksia! bd
Lohtuhaleja kaikille niille, joiden luo täti on änkenyt kylään kielloista huolimatta! *kurtistelee kulmiaan tädille ja heristää uhkaavana nyrkkiään*
Samoin halit ja tsempitykset kaikille niille, joiden luo täti ei ymmärrä tulla kutsusta huolimatta. -Täti taitaa olla vähän sekaisin...
Uusille teretulemast porukkaan! Listahan alkaa jo olla aika näyttävä! =)
Kiva oli kuulla Tyrnistä! Pistäydyhän useamminkin! =)
Ovistikku- ja lämpöjenmittauskeskusteluun: Mä olen vielä toistaiseksi luottanut kropan omiin merkkeihin. Luulen tunnistavani oviksen, joskaan aina se ei ihan vakuuta... Lämpöjen mittaamiseen mulla ei varmaankaan riittäis pitkäjänteisyyttä. Aloitan aina jonkun jutun innolla, mutta se hiipuu sitten pikkuhiljaa... Lisäksi mä olen niin aamu-uninen, ettei kovasti houkuttele...
Tää "vauvaprojekti" itsessään ei kyllä kuulu noihin asioihin, jotka hiipuvat!!! Oman vauvan kaipuu ihan-aivan mieletön! Olis niiiii-iiiin ihanaa kasvattaa mahaa, sekä nähdä ja kokea minkälainen pieni ihminen siitä syntyisi kun mun ja miehen geenit sekoitettaisi rakkaudella. Ja kokea kuinka ihanalta ja kamalalta (huolineen yms) tuntuu olla äiti. *huokauksen huokaus* Eihän tässä, hemmetti, muu auta kuin olla kärsivällinen.
Onko kellään muulla käyny niin, että seksi menee välillä vähän väkisin vääntämiseksi? Meillä niin kävi eilen ensimmäisen kerran. Tultiin vasta puolen yön aikoihin kotiin kavereilta ja mä hoksasin siinä sitten, että nythän olis seksin paikka... (mies lähti tänään viikonlopuksi huvittelemaan poikien kanssa ja ovis on näinä päivinä) Mukavaahan se kyllä oli, vaikkei ihan puhtaasti fiilispohjalta puuhaan ryhdyttykään. Miestä sai alkuun vähän patistella, kun olis halunnu jo nukkua...
Ihanaa kuulla Henan ultrasta! Pitääkin käydä tuolla odottajien puolella pitkästä aikaa, jos kerran olette saaneet ketjuun vähän elämää sielläkin!
Kp 14/ 26-27
Öitä ja rentouttavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! =)