K
Keiju
Vieras
Heips leidit! Ihanaa päästä taas koneelle! Tää muutaman päivä ilman nettiä tekee musta nykyään ihan sekopään kun oon niin koukussa tähän palstaan ja teidän juttuihin 
Voi harmi Pikkutiikeri, että sieltä tulikin täti kylään. Paljon lohdutushaleja sulle ja tsemppiä vaan uudelle kierrokselle! Kyllä se vielä tärppää!
Judylle tosiaan "onnea" menkoista! Täällä tulee aika harvoin onnitella menkoista, tuntuu hassulta
Nyt ainakin pääsette taas aloittamaan puhtaalta pöydältä ja toivottavasti se kierto siitä normalisoituu.
Mä ilmoittaudun myös "laiska kohtu" -seuraan! En muista kuka sen termin keksi, mutta diagnoosi kuulostaa uskottavalta
On kyllä kiva kuulla, että muillakin on samanlaisia ongelmia ja oireita, kun ei tällaisista tule aina kavereiden kanssa puhuttua. Samoin voin liittyä "kukkiva naama" -kerhoon, sillä täälläkin on finnit alkaneet kukoistaa pillereiden lopetuksen jälkeen enemmän kuin ikinä teinivuosina. Mietin kans tota lääkekuuriasiaa, mutta en lääkärille puhunut mitään kun ajattelin ettei sovi raskausyrityksen kanssa samaan aikaan. Mutta nyt alkoi kiinnostaa, joten Pikkutiikeri, mitä lääkkeitä sait, kauanko niitä pitää syödä ja tiesikö lääkärisi vauvasuunnitelmista?
Ja Sirppanakin alkaa jo muuttua kärsimättömäksi
Tervetuloa vaan tänne hermoilemaan! En kyllä ihmettele yhtään, sillä kukapa pystyisi kylmän rauhallisesti odottelemaan loppukiertoa ja sitä ilmestyykö täti kylään vai ei. Varmasti siinä alkaa itse kullakin ajatukset pyörimään vauva-aiheissa ja mieli kehittämään kaikenlaisia oireita.
SEmmoista kysyisin vielä sulta Sirppana kun olet noita lämpöjä mittaillut, että oliko sulla alkukierrosta ihan sama aina se lämpö? Ja ootko miten samaan aikaan aina sen muistanut mitata? Kun mä oon yrittänyt niitä nyt seurata, mutta tulokset on heitelleet yli puoli astetta. Ja ihan alkukierrossa, eli ei voinut vielä olla ovisaika. Ehkä oon elänyt niin epäsäännöllistä elämää nyt kun työvuorotkin on heitelleet illasta aamuun ja miten sattuu. Tuntuu vaan, että pitäis saada varmistus siitä että ovulaatio ylipäätään tapahtuu. Ettei ensin yritetä "turhaan" kuukausikaupalla. (Sanoo Keiju, jonka piti kanssa aloittaa yritys "tulee kun on tullakseen" -asenteella...)
Olis kyllä ihanaa päästä jo siihen odotusaikaan... Vaikka sitten voinkin olla jo toista mieltä, jos on koko ajan pahoinvointia ja väsymystä
Mulla on yks kaveri raskaana ja se on niin onnessaan ja voi hyvin, että sitä katsellessa vauvakuume aina kasvaa...
Mutta nyt pitää siirtyä muihin töihin, palaillaan!
Ai niin, kp on 14 joten romantiikkaa on yritetty pitää yllä, vaikka mitään erityisiä ovistuntemuksia ei olekaan ollut. Peitot pöllyämään vaan =)
Voi harmi Pikkutiikeri, että sieltä tulikin täti kylään. Paljon lohdutushaleja sulle ja tsemppiä vaan uudelle kierrokselle! Kyllä se vielä tärppää!
Judylle tosiaan "onnea" menkoista! Täällä tulee aika harvoin onnitella menkoista, tuntuu hassulta
Mä ilmoittaudun myös "laiska kohtu" -seuraan! En muista kuka sen termin keksi, mutta diagnoosi kuulostaa uskottavalta
Ja Sirppanakin alkaa jo muuttua kärsimättömäksi
SEmmoista kysyisin vielä sulta Sirppana kun olet noita lämpöjä mittaillut, että oliko sulla alkukierrosta ihan sama aina se lämpö? Ja ootko miten samaan aikaan aina sen muistanut mitata? Kun mä oon yrittänyt niitä nyt seurata, mutta tulokset on heitelleet yli puoli astetta. Ja ihan alkukierrossa, eli ei voinut vielä olla ovisaika. Ehkä oon elänyt niin epäsäännöllistä elämää nyt kun työvuorotkin on heitelleet illasta aamuun ja miten sattuu. Tuntuu vaan, että pitäis saada varmistus siitä että ovulaatio ylipäätään tapahtuu. Ettei ensin yritetä "turhaan" kuukausikaupalla. (Sanoo Keiju, jonka piti kanssa aloittaa yritys "tulee kun on tullakseen" -asenteella...)
Olis kyllä ihanaa päästä jo siihen odotusaikaan... Vaikka sitten voinkin olla jo toista mieltä, jos on koko ajan pahoinvointia ja väsymystä
Mutta nyt pitää siirtyä muihin töihin, palaillaan!
Ai niin, kp on 14 joten romantiikkaa on yritetty pitää yllä, vaikka mitään erityisiä ovistuntemuksia ei olekaan ollut. Peitot pöllyämään vaan =)