Huomenta *haukottelee makoisasti hyvin nukun yön perään*
Masentava maanantain on mulla ainakin muuttumassa mukavaksi maanantaiksi, koska viikonloppuna sen haamun sain =)
Kiitokset kaikille onnittelijoille, itse olen vielä "vähän" epäileväinen, kun on tuo km tuolla taustalla

mutta teen uuden testin keskiviikko-aamulla -annan kropan tuottaa lisää sitä hcg-hormonia, josko näyttäisi tikku sitten taasen sitä vahvaa plussaa!!!!????
Niin: la-aamulla siis viiiden jälkeen -siis tosiaan, kun olisi saanut nukkua!!!! -heräsin hirrrrveään hätään ja päätin sitten, että kait sitä on pakko se testi sitten tehdä. Menin vessaan ja pissasin purkkiin, tikun törkkäsin siihen -pidin sitä vähän liian vähän aikaa, mutta mutta -ja sitten odottelin sohvalla istuen....kolme minuuttia on muuten AIVAN JÄRKYTTÄVÄN PITKÄ aika, kun oikein odottaa...tikussa oli siis aivan hailakka, hailakka, hailakka punainen "viiru" siinä testiviivan kohdalla. Herätin sitten tietty miehen =) ja oli muuten kiukkuinen!!! No, kun sain hänestä sen verran irti että nyt tarvis mennä tikkua tuijottamaan, se oli että mitähäh!?!?! Tässähän on jotain tuossa testiviivan kohdalla... mäm muikeana vain hymyilin vieressä =)
Mutta tosiaan, keskiviikkoaamulla aion testata uudelleen ja toivotaan, että se tikku näyttäisi vähän tummempaa kuin mitä lauantaina. Itse olen tooooodella iloinen, mutta samalla niin hemmetin peloissani, pelottaa se alkukesän km....mutta kait mun on pakko siitä pelosta päästä irti.
Lauantaiset bileet jäi mun osalta siis kuiviksi, mutta hauskaa oli silti! Sanoin heti bileiden alussa, etten ota mitään enkä antanut mitään syytä, mutta ei kukaan kyllä mitään kysellytkään!!! Kun ne kerta tietää siitä km-kokemuksesta, niin antoivat asian olla. Mä taidan olla koko porukasta ainoa, kuka "pystyy" pitämään hauskaa myös ilman viinaa, joten mulla oli hauskaa!! Taisin nauraa koko porukasta eniten, sekä hauskanpidolle että muille jotka olivat humaltuneet

)
Pikkutiikerille onnittelut vahvistuneesta plussasta, josko minäkin sitten seuraisin perässä
Viiville tsemit, olit aika ankean kuuloinen viestissäsi. *halaa kamua kovaa* Ja kiitokset "harmitteluista", ihan punastuin kun pidät mua niiiiiiin oleellisena osana tätä ketjua *punastelee vieläkin*. En mä teittiä vielä ole jättämässä, ainakin pari viikkoa tällä puolen vielä "hinutan" ja katsotaan sitten, josko uskaltaisin siirtyä tuonne toiselle puolelle.
Päätettiin muuten miehen kanssa silloin km:n jälkeen, että seuraavan raskauden kanssa mennään alkuraskauden ultraan yksityiselle. Eli sinne sitten muutaman viikon päästä. *pelotttaa*
Laskin just kalenterista että nyt olis sitten vissiin rv 4+6. Eikös noi rv:t lasketa siitä ekasta mensupäivästä...*nolona muistelee viime kesäkuista laskentatapaa...*
tai vastavuoroisesti mulla on nyt sitten kp 35/26-38....toi ensimmäinen vaihtoehto olis kyllä paaaaaaljon kivempi =)
Sori, nyt tuli kyllä aika omanapaista, mutta ymmärtänette kuitenkin =)
Tsemppiä kaikille, palataan!