Wish A Baby 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkutiikeri, ONNEA!!!!!

Samoin mulle tuli haamu (viimeksihän mulle tuli selkeä plussa heti), mutta kerron asiasta enemmän maanantaina, nyt pitää mennä!!!

*Syysmarja onnesta mykkyrällään, vaikka itse vielä epäileekin haamua todeksi*

Heissan ja viikonloppuja!!!

Mitä ihmettä?! Onko täältä kaikki lähdössä kertaheitolla plussajunan kyytiin?? :)

Onnenrutistushali myös Syysmarjalle! Oisko mussa siis meedion vikaa.. *jää miettimään sitä*

-Sirppana, joka vetää aamiaiseksi greippimehua ja multivita plussaa... kp 14/32-

Aivan mahtavaa! Mie tiesin että Pikkutiikeri ja Syysmarja plussaavat! Hurjasti onnea ja tervetuloa tähän autuuteen, ja Syysmarjalle extra-tsemit päälle että tällä kertaa kyytiläinen pysyy palttiarallaa 36viikkoa vielä kyydissä! Ja tietenkin toivon parasta myös Pikkutiikerille ja tietty itselleni,(jolla ei vielä ole todistettavasti havaittu mitään masussa)

Odotuspuolelta tulin kurkkimaan, mikä on pikkutiikerin ja syysmarjan tilanne. Hurjasti onnea teille molemmille ja teretulemast plussapuolelle kirjoittelemaan!! Taustailen wabia ahkerasti jatkossakin :)

Rv 27+6

Jestas, kaksi haamua samana päivänä tähän ketjuun!! Ihan mielettömän ihanaa! Onnea tosi-tosi-tosi-hirveän-mahdottoman paljon Pikkutiikeri ja Syysmarja!! Kyllähän täällä on moneen kertaan todettu, että noilla haamuilla on ollut tapana vahvistua. Joten uskon siis vahvasti, että teilläkin ne tarkoittaa ihka oikeaa PLUSSAA! Onnea vielä kerran ja iso rutistus teille molemmille =)
Tuli jotenkin hirveän hyvä mieli näistä uutisista! :)

Jee jee jee jee! Onnea molemmille plussanneille! Tulkaahan plussaketjuun kun ennätätte! =).

Meillä on tänään rv tasan 12 ja se on juhlimisen arvoista! Nyt aiotaan kertoa tästä uutisesta jo muillekkin.

Onnea vielä!

Minttu ja Pikku-Ihku rv 12 tasan.

Sunnuntai-aamua!

Kiitos kovasti paljon onnitteluista, tuntuu todella hyvältä teidän "kanssaelämisenne". :) Ja tulin nyt kertomaan, että Clearblue sen vahvisti todeksi vielä tänä aamulla, PLUSSA SE ON!!! Mammaksin testi antoi todellakin hyvin hyvin hailukan haamun, mutta Clearbluen testi selkeääkin selkeämmän plussan! Suosittelen, vaikka kallis testi onkin. Mutta kyllä me ollaan todella ihmeissämme, pää ihan pyörällä molemmilla... Mut hyvää kannattaa odottaa ja todellakin vauvaliimaa ja tarrasukkia tarvitaan, vaikka ihan varoiksi. ;) Kohta meillä on siis hauva-vauva ja vauva-vauva. Elämänmuutoksia tiedossa roppakaupalla...

Olin sitten eilen juhlimassa niitä kaverin polttareita, arvatkaa oliko hauskaa olla selvinpäin? Puhumattakaan siitä kikkailusta jota jouduin tekemään, ettei kukaan huomaisi mun juovan alkoholitonta sidua. Jouduin sit tilanteeseen jossa oli "pakko" juoda lasi kuohuviiniä ja yks "oikea" sidu. Mut en ota noista huonoa omaatuntoa, kun alunperin en ollut ajatellut edes testata vielä. Mutta tästä eteenpäin alkaakin sit raitis ja terve elämä. No, ainakin raitis... Mutta huomaa kyllä että on tullut riekuttua eilen baareissa, olo on kuin pahemmassakin krapulassa; pää kipeä ja heikottaa, johtuen varmaan tupakansavusta ja valvomisesta.

Käyn ehkä piipahtamassa tolla WAB+-puolella, mut hiukan pelottaa vielä siirtyä sinne kun siellä ei pahemmin ole "tuttuja", paitsi Syysmarja tietty!!! Melkein unohdin onnitella haamusta!!! Onnea tuhannesti! Kiva saada joku tuttu mukaan tonne toiselle puolelle. Ja kilo vauvaliimaa sun masuasukille, että pysyisi mukana tällä kertaa. Ja varmasti pysyykin! =D

Nyt täytyy mennä juomaan litra vettä, niin kamala on toi hedari. Jatketaan myöhemmin juttua! Ja kiitos vielä kaikille onnitteluista... *on ihan punastunut kaikesta huomiosta*

Terveisin, Pikkutiikeri ja "pentu" 4+1 (tai jotain sinnepäin...)

Hurrrrrjan iso onnitteluhali vielä Pikkutiikerille vahvistuneesta plussasta!!! Nytpä teidän ei tarvitsekaan käyttää sitä saamaanne sairaala-aikaa eikä lähteä hoitoihin. Vitsit kun oon iloinen teidän puolesta!! Iso kasa vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne masuun! Ja Syysmarjalle tietty kannsa :)

Olipas täällä huippu-uutiset odottamassa! Aivan mielettömästi onnea Syysmarjalle ja Pikkutiikerille!! Hyvää esimerkkiä meille muille :) Kaikkea hyvää odotuksiinne!

Nyt on mentävä, palaan myöhemmin...

Voihan nenä! :) Ihan kauhianhirrrmuisenpaljon ONNEA Pikkutiikerille ja Syysmarjalle!!! :) :)
Kk sai sitten teistä seuraa plussajunaan! Ihanaaaaa!!!! Turvallista matkaa ja Peukutukset sille, että kumpaisellakin menee kaikki hyvin! bd
Muistakaa meitä tänne jääviä edes joskus ja käykää kertomassa kuulumisia! (Mä en nimittäin enää viitsi käydä siellä plussapuolella, vetää vaan mieltä matalaksi.) Olen todella iloinen teidän molempien puolesta: Syysmarjalle kunnia siitä, ettet luopunut toivosta km:sta huolimatta ja Pikkutiikerille olikin jo aika pärähtää plussa, niin ette joutuneet tutkimuksiin enää enempää! :)

Hmm... Nyt kun Syysmarja siirtyy plussapuolelle, niin kuinakahan me saadaan tämä ketju pysymään tolkuissaan!? Syysm. on kuitenkin ollut niin olennainen osa tätä ketjua, ainakin koko sen ajan minkä mä olen täällä hengannut! Käythän ainakin silloin tällöin tanssimassa perjantaitanssit meillekin??! :)

).( Eilen oli ankea ilta. Vauvareenit meni pakkopullaksi molempien puolelta ja loppuivat lyhyeen. Seurauksena keskustelua ja kyyneleitä. Olin tosi väsynyt (rankka viikko takana) ja jotenkin taas masensi, kun tuntuu että ympärillä yksi ja toinen on raskaana, mutta meille ei vauvaa vaan kuulu. Mies lohdutti ja tsemppasi ottamaan rennommin. Asiaa mietiskeltyäni päätin yrittää "unohtaa" yrittämisen. Siis tietty edelleen yritetään, mutta pienemmällä paineella toivottavasti... (ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan)
Mietin jo, että jos lopettaisin WABissa käynnitkin joksikin aikaa, mutta en taida kuitenkaan mennä niin pitkälle, te olette kuitenkin korvaamaton vertaistuki! Tunnelma oli edelleen aika ankea aamulla, mutta sain paljon haleja, sympatiaa ja tsemppausta, joilla mieli koheni kummasti. (Lisäksi pöllyteltiin hyvillä mielin.) Mä en tiedä mikä kp nyt on, mutta ovis taisi olla eilen tai tänään. Sinnittelen nyt, enkä laske kp:tä! (Saa nähdä kauanko kestän.)

Että sellasta... Hmm, kuka näistä viikonlopuista on tehnyt näin lyhyitä?? Huomenna taas maanantai. Mrrrr. Väsyttää edelleen, vaikka nukuin viimeyönä kauheasti ja tänään on otettu rennosti. Taidan katsoa BB:n ja sen jälkeen soitan Nukkumatille, että tulee käymään!

Energiaa viikon alkuun, tytsyt! :)

Huomenta ja toivottavasti Viivi piristyt pian. Mä ymmärrän kyllä sun tunteen (kuten varmaan muutkin täällä). Yks päivä tuli jo mieleen, että ovisaika lähestymässä, ja että millä hitolla sitä löytäis taas fiilistä "yritykseen". Ei meinaan sitte olla edellisovisaikojen jälkeen juuri hommailtu... no, eilen kyllä kesken siivoustouhujen mies yllätti. Vaan kauheen laskelmoivaks sitä on tullut; eilenkin oli kp 12 ja sitä vaan mietti, että no tämä nyt ei ainakaan johda mihinkään tuloksiin.. Siis KAUHEETA! jos noin pitää ajatella tästä eteenpäin mahdolliseen plussaukseen asti. Kyl hieman niinku hävettä itsensäkin puolesta jo.. Meinasin kans, et unohtaisin kaikki kiertopäivän laskemiset ja täällä pyörimisen ja keskittyisin elämään. Mut kylhän te tiiätte, ettei se noin vaan onnistu!

Taas olis sit työviikko edessä. Työpari tulossa saikulta takas töihin, että en varmaan hirveesti pysty tässä naputtelemaan tänne. Tälle viikolle on kivasti ohjelmaa tiedossa, palaveria, Ikean reissua (työn puolesta, jee!), kampaaja, lapsen vieminen sirkukseen... Että kyllä tää viikko varmaan menee sen enempiä surkuttelematta, toivottavasti!

Vielä täytyy käydä kurkkimassa Syysmarjan raportti plussaukseen liittyen! Niin ja onnea vielä kerran Pikkutiikerille ja Syysmarjalle :)

Huomenta *haukottelee makoisasti hyvin nukun yön perään*

Masentava maanantain on mulla ainakin muuttumassa mukavaksi maanantaiksi, koska viikonloppuna sen haamun sain =)

Kiitokset kaikille onnittelijoille, itse olen vielä "vähän" epäileväinen, kun on tuo km tuolla taustalla :( mutta teen uuden testin keskiviikko-aamulla -annan kropan tuottaa lisää sitä hcg-hormonia, josko näyttäisi tikku sitten taasen sitä vahvaa plussaa!!!!????

Niin: la-aamulla siis viiiden jälkeen -siis tosiaan, kun olisi saanut nukkua!!!! -heräsin hirrrrveään hätään ja päätin sitten, että kait sitä on pakko se testi sitten tehdä. Menin vessaan ja pissasin purkkiin, tikun törkkäsin siihen -pidin sitä vähän liian vähän aikaa, mutta mutta -ja sitten odottelin sohvalla istuen....kolme minuuttia on muuten AIVAN JÄRKYTTÄVÄN PITKÄ aika, kun oikein odottaa...tikussa oli siis aivan hailakka, hailakka, hailakka punainen "viiru" siinä testiviivan kohdalla. Herätin sitten tietty miehen =) ja oli muuten kiukkuinen!!! No, kun sain hänestä sen verran irti että nyt tarvis mennä tikkua tuijottamaan, se oli että mitähäh!?!?! Tässähän on jotain tuossa testiviivan kohdalla... mäm muikeana vain hymyilin vieressä =)
Mutta tosiaan, keskiviikkoaamulla aion testata uudelleen ja toivotaan, että se tikku näyttäisi vähän tummempaa kuin mitä lauantaina. Itse olen tooooodella iloinen, mutta samalla niin hemmetin peloissani, pelottaa se alkukesän km....mutta kait mun on pakko siitä pelosta päästä irti.

Lauantaiset bileet jäi mun osalta siis kuiviksi, mutta hauskaa oli silti! Sanoin heti bileiden alussa, etten ota mitään enkä antanut mitään syytä, mutta ei kukaan kyllä mitään kysellytkään!!! Kun ne kerta tietää siitä km-kokemuksesta, niin antoivat asian olla. Mä taidan olla koko porukasta ainoa, kuka "pystyy" pitämään hauskaa myös ilman viinaa, joten mulla oli hauskaa!! Taisin nauraa koko porukasta eniten, sekä hauskanpidolle että muille jotka olivat humaltuneet :o)

Pikkutiikerille onnittelut vahvistuneesta plussasta, josko minäkin sitten seuraisin perässä:)

Viiville tsemit, olit aika ankean kuuloinen viestissäsi. *halaa kamua kovaa* Ja kiitokset "harmitteluista", ihan punastuin kun pidät mua niiiiiiin oleellisena osana tätä ketjua *punastelee vieläkin*. En mä teittiä vielä ole jättämässä, ainakin pari viikkoa tällä puolen vielä "hinutan" ja katsotaan sitten, josko uskaltaisin siirtyä tuonne toiselle puolelle.
Päätettiin muuten miehen kanssa silloin km:n jälkeen, että seuraavan raskauden kanssa mennään alkuraskauden ultraan yksityiselle. Eli sinne sitten muutaman viikon päästä. *pelotttaa*

Laskin just kalenterista että nyt olis sitten vissiin rv 4+6. Eikös noi rv:t lasketa siitä ekasta mensupäivästä...*nolona muistelee viime kesäkuista laskentatapaa...*
tai vastavuoroisesti mulla on nyt sitten kp 35/26-38....toi ensimmäinen vaihtoehto olis kyllä paaaaaaljon kivempi =)

Sori, nyt tuli kyllä aika omanapaista, mutta ymmärtänette kuitenkin =)

Tsemppiä kaikille, palataan!

Pikkutiikeri ja syysmarja; ONNEA ja tarrasukkia <3 <3 !!!!! ihanaa..

Voi että haaveilen, että pääsisin mukaan +junaan.. on kp31, mut eipä oireita, eli varmaan se täti tulee. Niin tietäskö vieläkään kukaan, että nouseeko lämpö aina raskautuessa sen 0,5 astetta?? kiitoos jos joku viittii vastata :o)

Ainii ja pikkutiikeri; kivaa, teillekin tulee hauva-vauva :D me saadaan pentu kotiin jo tossa viikolla 40, eli ihan parin viikon päästä! huisia. Tosiaan unohtuu hetkeks vauvanvaatteet ym. ku saa pentukrääsää ja hauvajuttuja miettiä, suosittelen kaikille ;) Luetaan kanssa kasvatuskirjoja ettei mitään riiviötä saada aikaseks..yllättävän tiukkana pitää pysyä. Mut teil on onnelliset ajat edessä kahden vauvan suhteen.. hyvä muuten et ehitte vähän kouluttamaan pentua ennen vauvan tuloa! Onnea kauhiasti vielä :)

Huomenta,

Onnea Pikkutiikerille ja Syysmarjalle!!!! Aivan mahtavaa :o). Minä en meinannut millään uskoa omaa plussaani ja taisin tehdä yhteensä 4 testiä. Niistä tuli huomattua, että viivojen vahvuus voi todellakin vaihdella riippuen testistä.
Taas toistui se, että lääkäriaika oli saatu tutkimuksiin ja sitten tärppäs. Ehkä sillä tosiaan on jotain psykologista vaikutusta.

Onnea vielä kerran!

Huomenta kaikille! :)

Olipas ihanaa tulla tänne kurkkimaan viikonlopun jälkeen ja saada noin ihanat uutiset vastaansa. :) Aivan mieletöntä, että kaksi plussaa pärähtää taas yhtäaikaa uljaaseen ketjuumme! Lämpimät onnittelut kumpaisellekin *halaa onnesta soikeana Syysmarjaa ja Pikkutiikeriä* TOSI mahtava juttu!

Syysmarja, ymmärrän hyvin, että olet vielä varovaisella mielellä etkä turhia uskalla hehkuttaa. Varmasti se km kummittelee mielessä, vaikka yrittäisikin järjen kanssa muistaa, ettei uusi raskaus voi olla kopio edellisestä. Kuulostaa hyvältä idealta se alkuraskauden ultra! Kannattaa varmasti mennä siihen, niin saa karsittua pelkojen aiheet pois heti alkuunsa:)

Pikkutiikeri, onpa tosiaan mahtavaa, että ette tarvitsekaan nyt mitään hoitoja:) On se luontoäiti vain ihmeellinen. Onnea myös koiravauvan kanssa elämiseen! Meillä on tosiaan tuo pian 9kk täyttävä koiraneiti tuossa pyörimässä, joten pentuajat ovat vielä tuoreessa muistissa;) Voisin jo tässä vaiheessa sanoa, että kärsivällisyys on kaikkein paras ja tärkein asia pennun kanssa;)

Voi Viivi, kurjaa kuulla, että olet alakuloinen! *rutistaa ja lohduttaa wab-siskoa parhaansa mukaan* Äläpäs kuvittelekaan, että voisit jättää meidät!! Itsekin olen monesti meinannut liukua takavasemmalle, mutta sitten tää ihana vertaistuki on saanut mut pysymään linjoilla. Asioiden murehtiminen ja märehtiminen yksinään ei ainakaan paranna tilannetta. En minäkään "pysty" käymään tuolla plussaajien puolella, koska siellä tulee niin kumma olo. Tai alan vain tuntemaan itseni entistä enemmän ulkopuoliseksi... Kun välillä tuntuu täälläkin, etten kuulu joukkoon. :/

Kp11 menossa eli kohta pitäis kaivaa ne ovistikut esiin. Ajattelin aloittaa huomenna tikuttelun, kun kierron pituus on vaihdellut 27 ja 30 välillä. Saapa nähdä miten tytön käy;) Mies muuten jatkaa venäläistä rulettia, eilenkin pupuiltiin ilman kumia. Mut seuraavassa pupuilussa on kuulemma taas kumit käytössä;)

Hei, tää menee nyt ihan ohi vauvajuttujen, mutta tatteisin apua kaikilta pääkaupunkiseudulla asuvilta. Elikä MISTÄ KANNATTAA HAKEA VUOKRA-ASUNTOA??? Meillä olis haaveena päästä asumaan Vantaalle (miehen koulu on siellä), mut Pohjois-Helsinki tai Itä-Espoo sopis myös. Hakemuksia ollaan lähetelty jo VVO:lle, YH:lle, Hoas:lle, Satolle, Helsingin vuokra-asuntoihin ja Aberdeenille. Tänään aion soittaa Vantaan vuokra-asunnoista. Me ollaan siis muuttamassa loka-marraskuun vaihteessa, eli vielä ei välttämättä oo paljoakaan tarjolla asuntoja, jotka vapautuu 1.11. Pelottaa, et me saadaan joku kamala murju jostain Hakunilan perukoilta. :( No, ainahan sieltä voi muuttaa pois, jos saattuu saamaan paremman tilalle. Mut siis kaikki vinkit asunnon hakuun on erittäin tervetulleita!!! :)

Onnittelut Pikkutiikerille!!! Tuo sun plussaus antaa toivoa meille muillekin pitempään yrittäneille. Ja kiitos kaikista tietoiskuista, niistä on ollut paljon apua! Itsekin olen seuraavaksi menossa siihen SSG:aan, joten toivotaan, että meillä kävis yhtä hyvä tuuri kun teillä, että muihin tutkimuksiin ei enää tarttis mennäkkään!

Onnittelut myös muille plussanneille!!

Moikka moi, onnittelinkin plussanneita jo tuolla odottajissa, mutta tulin tännekin kurkkaamaan kuulumisia.

Itse asiassa PP:lle on pakko kommentoida. Hakunila ei ole mitenkään kamala paikka, itse asun siellä. Ennemmin välttelisin Korso/Mikkola aluetta, sieltä varmaan ensimmäisenä tarjoavat kaupungin asuntoa. On aika ankeata seutua, etenkin Mikkola. Myöskään Koivukylän radanvarsi alue ja opiskelija-asunnot eivät ole mitenkään houkuttelevia. Taasen Havukoski siinä Koivukylän vieressä on ihan mukavaa seutua. Itse muutin opiskeluaikoina Vantaalle. Ensiksi Koivukylän kamalaan opiskelija-asuntoon, sieltä Korsoon (järkytys), ja sieltä melko nopeasti valmistuttuani Hakunilaan. Tai enemmän se asuntoni on jo Nissaksen puolella. Mutta Hakunila on tosiaan saanut huonon maineensa melko aiheettomasti. Toki ostarin lähettyvillä ja kaupungin asunnoissa on meno välillä levotonta, mutta missäpä ei vastaavissa paikoissa olisi! Alueella asuu paljon lapsiperheitä ja julkiset kulkuyhteydet ovat hyvät. Itse asiassa uusi rivitalommekin valmistuu näille seuduille..
No joo, kaikissa paikoissa pk-seudulla on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa. Oli vaan pakko älähtää, kun Hakunilaa niin usein morkataan..
Vantaan kaupungin ja muitakin vuokra-asuntoja välittää VAV-asunnot. Heillä on todella eri-tasoisia asuntoja, joten kannattaa tehdä toivomuksensa selväksi!

Eipä muuta!

Terkuin
Hena rv 12+5

Heippa Hena!

Suuret kiitokset vinkeistä! :) Juuri tuollaisia paikallisen antamia luonnehdintoja kaipasinkin, koska me pohjoisen ihmiset emme tiedä yhtään mitään Vantaasta;) Sen näkee siinäkin, että Hakunilan maine on kantautunut tänne asti ja ilmeisen aiheettomasti. *pahoittelee morkkaamistaan, mikä perustui huhuihin* Täytin juuri VAV:n lomakkeen enkä laittanut mitään aluerajausta. Tuttuni nimittäin ohjeisti, että ei kannata olla liian ronkeli asuinpaikan suhteen tässä vaiheessa. Oudoltahan se tuntuu, varsinkin kun itse vaadin aika paljon asuinpaikaltani. Mutta minkäs teet, pakko kai se on ottaa se mitä tarjotaan. Mutta laitanpa korvan taakse tuon Mikkolan ja Korson. KIITOS vielä Hena:) Ajatella muuten, että olet jo 13.viikolla. :) Niin se aika rientää:) Nyt voit varmasti olla jo vähän rauhallisemmin mielin, kun ne maagiset 12 viikkoa tulivat täyteen:) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka:) *hali*

Hei vaan kaikki! Onnittelut Syysmarjalle ja Pikkutiikerille. Ja sitten jymyuutinen täältäkin päin: Minäkin plussasin! Kiertopäivänä 31/28 eli tänä aamuna tein testin kun ei kuukautisista näkynyt merkkiäkään ja selkeämpää plussaa ei olisi voinut tulla! Ja seitsemännestä yrityskierrosta onnistuttiin! Toivotaan, että muitakin hyppää vielä tähän junaan =) Ja tietysti että kaikki menee hyvin.

Aivan Mielettömän Isot Onnittelut Pikkutiikerille, Syysmarjalle ja Pepille!!! Todellinen plussa-aalto on vyörynyt täällä. Vielä voisi kaapata muitakin mukaan!

Helmiina rv 10+2

WAUDE! Onnittelut Peppi!!! :) Aivan käsittämättömän hieno juttu, että tää kierto oli otollinen niin monelle! Teillähän tulee lasketut ajatkin tosi lähekkäin:) Varmasti ihanaa, kun on kaksi muuta tuttua ketjulaista ihan samassa vaiheessa. *pomppii innoissaan ja riemuitsee, kun plussajuna on oikein varannut pysäköintipaikan wab-asemalta* IHANAA!