Heippa kaikille! Olen uusi käyttäjä täällä ja ajattelin aloittaa tältä palstalta, jonne tunnen kuuluvani
Jospas minäkin kertoisin omista oireistani vähän. Tällä hetkellä on menossa kp27/29-34 ja oireita piisaa. Edellisissä kierroissa on ollut myös jos jonkinmoisia oireita ja aina on menkat alkaneet joskus ajoissa ja joskus myöhässä. Nyt oon kuitenkin huomannut muutamia erilaisia oireitakin.
- muutama päivä ovulaation jälkeen oli elohiiri muutaman kerran alavatsassa, muunlaista kiinnittymiskipua en ole ollut huomaavinani.
- kp 19 paikkeilla oikean jalan pohkeessa oli älytön kramppi koko päivän. Ei pystynyt menemään kyykkyyn ollenkaan kun otti niin kipeää ja pakotti sen jälkeen kovasti jalkaa. Seuraavana päivänä niin kuin ei ois mitään ollutkaan. Jalkakramppeja ei ole koskaan ennen ollut ja sen takia ihmettelin
- kp 21 alkaen alkoi väsymys. Tuntuu että joka toinen päivä oon ihan poikki ja joka toinen päivä jaksaa vähän paremmin.
- Iltaisin turvottaa, muuten ei ole tuntunut kovin kipuja mahassa, ainoastaan ummetuksen oloilen painon tunne.
- Välillä ei maistu kahvi eikä makeat ollenkaan, suolasta tekee kyllä mieli. Jos jossain on tarjolla sipsiä, iskee älytön himo...
- kp 23 olin huomaavinani rusehtavaa valkkaria, jota lirahti kun esim. sain naurukohtauksen... =)
- kp 24 alkoi kuin salaman iskusta flunssa. Kova kurkkukipu aluksi ja edelleen
nuha. Yleensä en sairasta kuin kerran vuodessa ja sekin yleensä talvella. Tänä vuonna jo toinen flunssa...
- Selkää on jomottanut ovulaatiosta asti, varsinkin aamuisin on todella kankea olo.
- Lämmöt ovat pysyneet 36,5 molemmin puolin, mutta vilu iskee välillä ihan tyhjästä ja kaikkoaa yhtä äkisti. Ainoastaan sormet ja varpaat pysyvät 24/7 jääkylminä, mitä ihmettelen näin kesäsäällä...
Eniten näistä oireista oon ihmetellyt väsymystä ja flunssaa sekä sitä kovaa jalkakramppia. Muuten oireet ovat olleet aikas lailla samanlaisia kuin kuvitellut aiemmat oireet.
Täytyy jännittää vielä loppuviikolle, ennen kuin alan testailemaan. Oon niin monesti jo pettynyt kun ei olekaan tärpännyt! +++ tuulia kaikille +++ :wave: