Meillä unohtui heinä-elokuun vaihteessa pillerilevy kotiin reissuun lähdettäessä ja tietoisesti raskaaksi tulemisen riskin tuolloin mieheni kanssa otettiin. Aloitin uuden levyn kotiin päästyämme, niukkojen menkkojen (kaksi niukkaa vuotopäivää) aikana ja jatkoin suoraan seuraavalle levylliselle.
Nyt olen viimeisen reilun viikon aikana voinut todella epänormaalisti. Ensimmäisenä ilmaantui iltapahoinvointia, jonka perään muutamana yönä voimakas alavatsakipu, joka helpotti vasta vessassa istumisen jälkeen. Aamulla ja päivällä olo kuitenkin oli täysin normaali. Tähän väliin tein apteekin testin, joka näytti negaa. Viimeiset neljä päivää olen kärsinyt vaihtelevista alavatsakivuista, jotka lähinnä painottuvat aamuun ja iltaan. Eilen illalla juoksulenkin jälkeen tuli todella voimakas kipu juurikin tuohon alavatsan seudulle ja koko maha pömpötti. Sama pömppis on jatkunut koko tämän päivän
Edellispäivänä päätettiin miehen kanssa jättää pillerilevy toistaiseksi syrjään, kunnes saadaan asialle varmuus. Alavatsakipuilua mulla on ollut kyllä ennenkin kuukautisten alkamisen yhteydessä (+/- pari päivää), mutta ei koskaan näin pitkiä aikoja.
Nyt odotellaan ens viikon lopulle ja katotaan, muuttuuko elämä meidänkin perheessä