Siirrynpä sitten tännekin ketjuun vertaistuen pariin jos vaikka joku olisi vielä hereillä
Löysin näille palstoille kun on viime aikoina ollut harvinaisen kummallinen olo ja googlailin vähän osviittaa että pitäiskö lääkäriin juosta vai odotella ja katsoa että jos menkat ei tulisikaan :heart:
Jätettiin ehkäisyrengas pois jo joskus helmikuussa mutta haluttiin odotella vielä ekoja luomumenkkoja ennen yrittämistä. Nyt on menossa niiden jälkeen sitten kp25/31-34.
Ovulaatio oli kp17, ja täytyy sanoa että niin menkkaista oloa ei oo ikinä ennen ollu, ja siitä asti on ollut elämä sekasin
.
- oviksesta alkaen alamahassa menkkakipumaista oloa, välillä häviää hetkeksi ja sitten taas voimistuu
- nännejä aristaa
- tavallisesta poikkeavaa väsymystä
- muutama päivä sitten alkanut aivan puskista tullut hiivatulehdus
- vatsa sekaisin, mikä on hyvin harvinaista minulla, yleensä vain vatsatautien yhteydessä jos silloinkaan
- lämpökin on ollu 37,1 tässä muutamana iltana kun on tullu mieleen mittailla näiden keskustelujen lukemisen jälkeen
Muuten olisin kattellu kierron loppuun kaikessa rauhassa kun on pientä flunssaakin ollut, mutta soitin varmuuden vuoksi terveysneuvontaan kun on vatsakivut ollut välillä tosi teräviä ja pääsiäisenä epäiltiin umpparia.
Siellä oli sitten todella tyly täti, joka suhtautui alentuvasti ja suorastaan ilkeästi, ilmoitti että raskaus se ei ainakaan voi olla näin varhain ja mulla on varmaan tulehdus munajohtimessa tai kohdunulkoinen raskaus ja se varmaan johtaa sitten munajohtimen räjähtämiseen mikä on hengenmenoa :'(
Nyt olen sitten itkeskellyt kotona kauhuissani illan ja yritän varmaan varata huomiseksi ajan lääkäriin. Onko kenelläkään plussanneella ollut näin varhain oireita vai onko tää sitten vaan joku mystinen tulehdus?
krhm, tulipas otsikko isolla :O tarkoitus ei ollut dramatisoida