helmikuusta asti jännäilleet =)

rinkinki..............kp8/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp12/26-29..............yk6......1.toiveissa
Miinaliina............kp22/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp25/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp27/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32...............yk9.......1.toiveissa
kälättäjä ...........kp35/30.....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM

Päivitystä, toivottavasti meni oikeen! =)
Nyt on taas harjotukset alettu uudelle kierrolle. Varmaan käytän noi loput 4 ovistikkua tässä kierrossa. Ihan sillä, että haluun nähä onko tässäkin kierrossa yhtä lyhyt aika oviksesta menkkoihin. Ehkä kp10 tai 11 teen ekan.
Juhannusta ollaan vietetty ihan kotosalla. Mun ystävä sai vauvan torstaina, niin sitä oon käyny ihailemassa! :heart: Ja vauvakuume senku kasvaa vaan... :snotty:

No niin jussi meni, oikein mukavaa oli ystävien mökillä!
Mulla ei ole alkanut vieläkään menkat!!En ymmärrä!! Mitään saumaa ei ole voinut raskautua, mutta luulen että kun oviskin mulla oli nyt myöhään, niin menkatkin alkaa myöhemmin, mutta ei ole koskaan näin pitkää kiertoa ollut! Aattelin että jos huomenna ei täti tuu niin testaan vaikka olen 99% varma negasta. raskausoireitakaan ei ole minkäänlaisia, mutta eipä pahemmin menkkaoireitakaan, välillä vatsaan sattuu. Mä ilmottelen kyllä huomenna, mutta älkää innostuko.....

Tuizu.................kp1/24-29................yk6........1.toiveissa
rinkinki..............kp10/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp14/26-29..............yk6......1.toiveissa
caeza.................kp24/34...................yk5.......3.toiveissa
Miinaliina............kp24/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp27/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32...............yk9.......1.toiveissa
kälättäjä ...........kp37/30.....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM

Huomenta kaikille ja tervetuloa Caeza!
Täällä ei kuulu mitään uutta! Ei mitään oireitakaan edes ole. Yleensähän on nuo rinnat kipeytyneet yleensä aina heti oviksesta alkaen, mutta nyt ei edes sitä! Luultavsti en sitten ovuloiunu ollenkaan tässä kierrossa mutta saahan sitä aina toivoa että johtuis muusta...

Mites Tuizu? Joko testi on tehtynä??

En mä testiä ole tehnyt, kun odottelin niitä menkkoja... =) ja tänään onkin jotain vuotoa tullut, eli en todellakaan ole surullinen koska olin satavarma että menkat alkaa!! Ihmettelin vaan että vielä puolen vuoden jälkeen ei ole kierrot tasoittunut, tai itse asiassa mulla on koko ajan ollut 24, mutta nyt näinkin pitkä. Mulle siis voi laittaa 1/24-29.

huh mikä juhannus!!!!!!!!!!!
mulla ei oo näin railakasta jussia ollu varmaa koskaan... siksi oikeesti toivonki etten olisi nyt raskaana... tuli tuota alkoholia nautittua koko vuoden edestä... :x :snotty:
tein nega testin ennen juhlimaan lähtöä.. tosin negaahan se varmasti tässävaiheessa näyttäski.. mutta eipä me olla oikee yritettykää täs kierrossa.. yhden kerran ja seki oli sillo kp 10.. eli jos ovis ois ollu sillo, ni mun menkkojen pitäs alkaa tänään??? joopa joo.. no ainakin sain kaikki stressit heitettyy hetkex pois ja kauas!!!!
mites teidän jussi meni??

jussit on joo tosiaan vietetty. Mulla oli sitten päinvastoin ku Miinaliinalla, elikkäs rauhallisempi kun normaalisti. Tuli otettua alkoholia kyllä, mutta aika sivistyneesti.
Eilen vasta rupesin tikuttelemaan sitä ovista, sen mukaan ei vielä ovista olis.

Tervetuloa joukkoon Caeza. Kiva että tulee uusiakin kun tää nykyinen porukka käy vähiin koko ajan =)

Napsuneiti mikäs olotila sulla on? kattelin sun päiviä, että olis jännät ajat käsillä...nyt iso plussa puhuri sulle :heart: ja tietty kaikille muille myös!!!!

Kiitos kysymästä Katjuska =), olo on ihan normi.. nyt on tosiaan se 14 pvää ovistikun kahdesta viivasta. joten kyllä ne ke mennessä varmaan alkaa. Ihan tavalliset PMS oireetkin oli, ei yhtään ole raskautunut olo. Ainoa poikkeus oli se, että normaalin kiukkupäivän sijasta oli kyllä kokonainen kiukkuviikko. Mieskin jo kysy että mikä oikein vaivaa kun ei vaimo tee muuta kun itkee ja kiukuttelee =) .

No nyt on onneks jo parempi mieli =)
Vielä ei o lämmöt laskeneet, joten ei ne varmaan huomenna vielä ala...

jännäilen siis vielä muutaman päivän ennen testin tekoa. Ihmeellistä kyllä, vielä en ole yhtään testiä tehnyt.

rinkinki..............kp11/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp15/26-29..............yk6......1.toiveissa
caeza.................kp25/34...................yk5.......3.toiveissa
Miinaliina............kp25/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp28/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32...............yk9.......1.toiveissa
kälättäjä ...........kp38/30.....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu

Kävin vakoilemassa että Tuizulle oliski käyny ihan toisella tavalla ku ensin luuli =)! Onnea :heart: !

Mutta mut voi siirtää plussanneisiin!! Mä en toellakaan itse usko!! Ei ne menkat oikeen alkanut ja tein testin eilen, ja siihen tuli haamu, mutta en siltikään vielä uskonut. Tänään tein taas testin ja nyt vahvempi viiva!! Mutta en vieläkään usko!! Kun ei ole minkäänlaisia selviä oireita ja kun ei edes pupuiltu oviksen aikaan!! Mä ostan tänään vielä herkän testin. Voiko herkässä testissä olla vahvempi viiva? Siis kyllähän mä tossa testissä näen viivan, mutta....onko jollain kokemuksia mammaksi testeistä?

OIKEIN PALJON TUIZU, aivan mahtavaa!! Taas yksi plussannut lisää tähän ketjuun. Lista senkun kasvaa, toivottavasti me loputkin päästään kohta siihen listaan.

omasta navasta sen verran, että aamulla tuli veskireisulla vähän hennon vaaleanpunasta pyyhkiessä, itseni tuntien tarkoittaa sitä että menkat alkaa joko tänään tai huomenna. Että näin.. siitä sitä sit alkaa yk10.. jep jep.

Tässä tulevassa kierrossa en kyllä pissi tikkuun enkä pahemmin laske päiviä. Annan olla ja odottelen mitä ne lekurit sanoo sit ajallansa. Ei meillä ole näköjään ne tikut kuitenkaan auttaneet, vaikka niitä ollaan jo se puolisenvuotta käytetty.

Lämmöt ei kyllä vielä ole laskeneet ihan normaaliin, yleensä ne on 36.5 mut vielä tänä aamuna oli kuitenkin 36.8. Yleensä laskee pvää ennen menkkoja.

Nyt siivouspuuhiin. Mikä sen mukavampaa näin sateisena lomapäivänä =)

Paljon paljon onnea Tuizu :hug: Niin se taitaa mennä, että kun plussaa vähiten odottaa, niin sillon se tulee! =)
Tervetuloa caezalle :flower:
napsuneiti voi toivottavasti menkat ei ala! :hug:

Itellä ei oo mitään kerrottavaa... Ovis vissiin tulossa. Limaa tulee ja napukka on aika auki. Kahtena aamuna oon tehny ovistestin ja kaks ois viel jäljellä. Saas nähä koska oviksen bongaan.
Juhannus meni meillä rauhallisesti kotona.
Plussa tuulia kaikille! :whistle:

Onnea Tuizu. Hieno juttu!! näköjään kannattais lopettaa laskemiset ja kaikki turhat höyryilyt kun se kerran tulee silloin sitä tosiaan vähiten odottaa :heart:

Mä alotin sunnuntaina tosiaan tikuttelemaan ovista ja sain sellasen vähän haaleamman viivan tikkuun, mut ei kuitenkaan yhtä vahva ku kontrolli viiva. Eilen sitten sain enää sellasen aika haalean viivan. Joten tulkitkaa mun kanssa. Oliko ovis jo ennen sunnuntaita vai enkö ovuloinu ollenkaan?

Napsuneiti toivottavasti ei kuitenkaan menkat alkais vaikka vaaleenpunasta tuleekin.

Kiitos kaikille toivotuksista!
Juu, en osannut yhtään odottaa tätä ja kaikenl isäksi ajattelin että kun työt alkaa elokuussa, vuoden pesti, niin otan rauhallisesti tän vauvajutun takia, ja nyt sitte!! Eli lopettakaa ajatteleminen :LOL:

Katjuska, sehän on joillain tosi lyhyt se LH-huippu, eli voihan olla että jos se vahva viiva olis sitten tullutkin niiden tikuttelukertojen välissä tms? Tai sitten tosiaan jo ennen sunnuntaita, sittenkinhän se sopisi siihen sun lyhimpään kiertoon, jos se olis ollut kp 12 niin sun kierto olis sen 12 + 14 eli just sen 26... toivotaan ainakin että ovis kuitenkin on tapahtunut =)
Ja onhan niitä kuullut tarinoita että on raskautunut vaikka ei sitä kahta viivaa olekkaan saanut.

(.) Mulla ei sit vielä ole menkat alkaneet.. hmph. Mut huomenissa mä niitä olen tosissani odotellutkin, eli katsotaan kuin akan käy =) Viime yönä jouduin heräämään pisulle ja heti aamullakin oli hätä. Se on mulle aika poikkeuksellista. Plus että päivällä olen joutunut n2-3h välein käymään pisulla, joka sekin on mulle melko harvinaista. Ja ihan normaalisti olen juonut, en yhtään tavallista enempää.

Vielä siis takaraivossa on pieni jännitys kytemässä, että josko sittenkin. En vaan uskalla liikoja toivoa. Enkä testata.

Miinaliina............kp1/36.....................yk4.......2.toiveissa
rinkinki..............kp12/26-27................yk6......2.toiveissa
Katjuska-81........kp16/26-29..............yk6......1.toiveissa
caeza.................kp26/34...................yk5.......3.toiveissa
nanna81............kp29/29-36...............yk7.......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32...............yk9.......1.toiveissa
kälättäjä ...........kp39/30.....................yk4.........Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM
Tuizu

Huomenta kaikille! Täällä ei ole mitään oireita kumpaankaan suuntaan edelleenkään! Eilen piti hölmönä yksi testi kuluttaa, ja negahan sieltä tuli. Tosin huomasin sen jälkeen että ei ollut se herkempi acon, eikä periaatteessa oviksesta (eli siitä päivästä kun epäilen että on ollu ovis) ollu kuin 8 pv. Joten katellaan nyt vielä miten käy.

Ja napsuneiti pidän peukkuja sulle, että olis myöhänen häälahja nyt tulossa :) !

Kiitti peukuista Nanna, mut pahalta näyttää. Nyt tulee vaaleenpunertavaa jo vähän enemmän. Lämpöjä en kyl tänään o mitannut, mut jotenkin luulen että ei oo nytkään tärpännyt. Lekuriaikahan mulla on sit ens ke.. saa nähdä sanooko / tekeekö tollanen Mehiläisen gyne vielä mitään kun ei ole kuitenkaan se vuos täynnä.

Toivotaan että Nannan nega oli vaan liian aikaisessa testattu ja muuttuupi vielä plussaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä