Toka ultra takana...eilen tehtiin ensimmäinen neuvolassa, eikä sykettä saatu näkyviin. Sain sitten lähtetteen keskussairaalaan ja tänä aamuna sitten ihana :heart: syke. Niin ja miksi alunperin ultrattiin, niin su aamuna vuosin aikas reilunlaisesti. Tänään vuodon syykin selvisi, olin odottanut kaksosia, ja toinen oli mennyt kesken. Olo on aika sekava...toisaalta ei tiedä pitäsikö itkeä vai nauraa. Olo on onnellinen, että toinen vauva voi ja kasvaa hyvin, mutta toisaalta surettaa...olis ollut ihanaa saada tuplaylläri
Kerronpa hiukan itsestäni ja perheestäni...niin voi Ninni päivittää listaan
Minulla ja rakkaalla miehelläni on 7. lasta ennestään. Masuvauva on meidän 8. (Jos ei maaliskuista keskenmenoa lasketa mukaan). Meillä on 2 tyttöä ja 5 poikaa. (tyttö 1999, poika 2000, poika 2001, poika 2003, poika 2004, poika 2005, tyttö 2006).
Ikää 32v
La 19.3
synnäri: MKS (olikohan täällä jollakin muulla sama synnäri?)
Juu, tosiaan maaliskuussa perhettämme koetteli keskenmeno. Se oli kauhea kokemus, jota ei soisi kenellekään tapahtuvan. Ajattelin aina enne, että jos se kohtaa meidän perhettä, niin ei muuta kun uutta kehiin. Mutta, kun minulla meni hormonit täysin sekasin ja vuosin 12 vkoa keskenmenosta. Välillä enempi ja välillä vähempi. Ja mieli oli myös aivan riekaleina. Söin sitten kaksi kiertoa terolutia ja tämä raskaus on sitten varmaankin hormoneiden ansiota.
Me ollaan muuten ajateltu, että tehdään 10 lasta. Ei uskonnon vaan ihan tykätään molemmat lapsista vaan ihan älyttömästi. Mulla on krooninen vauvakuume
Meidän eka lapsi on muuten meidän pieni ihme. Mä yritin mun ex-miehen kanssa vauvaa ja käytiin lapsettomuushoidoissa ja poltettiin rahaa älyttömästi. Mä sain sit diagnoosiks ettei meille tuu vauvaa...ei ainakaan ihan perinteisin keinoin. Meille tuli sitten ero...ja tapasin hyvin nopeasti elämäni rakkauden. Sanoin hänelle alussa, niin muuten mä en voi saada vauvoja...ja ei sitten käytetty ehkäisyys. Oltiin tunnettu 5 vkoa, kun raskaustesti näytti plussaa...ja olo oli sanoinkuvaamaton...molemmin puolin. Niin ja toinen ihme meille syntyi viime vuonna (ennustaja joskus sanonut, että 1 tyttö ja loput poikia)...ensin Suomi meni ja voitti euroviisut ja sitten meille syntyi tyttö
Olen muuten seuraillut teidän juttuja tässä taustalla...ja monet ootte tulleet tutuiksi
Ihania mesukuvia. Mulla on sellanen kumpu, että näyttää kun oisin ainakin 5kk raskaana
Tänään uuten lääkäri varoitteli mua painon noususta. Mulle, kun on jäänyt tuota ylimääräistä kertymää ed. raskauksista, niin olisi ihan hyvä jos ei tulisi painoa lisää...mieluummin saisi tippua. Mulla on jossain raskaudessa tippunut 15 kg...että nälkää nähden...mutta vauvan parhaaksi. Mä, kun varmaankin taas narahdan sokereista, niin sitten 1800kcal diettiä pukkaa päälle. Mutta onneksi on syksy/talvi ja jäätelöä ei tee mieli...joulu jo vähän huolestuttaa.
Meidän pitäsi muuten hankkia kakkosauto. Meillä on tällä hetkellä 7 paikkainen ikivanha volvofarmari (vihree
...mutte kun ollaan molemmat keikkatöissä vaan muutamana päivänä ja pari tuntia vkossa...niin mistähän nekin rahat revitään...lottovoittoa tässä odotellessa
Nyt tulee niin paljon teksitä, ettei kohta kukaan jaksa lukea...elikäs moikka
Mamma Muu ja Mulperi 9+5