helmikuusta asti jännäilleet =)

Napsuneiti, oliko se millainen prosessi tuo miehen simppatestin teko? Mulla alkaa hiipimää omaan mieleenikin pelo että mitä jos onki jottai vikaa?

Mut on ultrattu kolmesti eikä mitään ihmeempää näkynyt, joten mitä jos jotain vikaa onkin toisessa? :eek: Mekin kun ollaan kuitenki jo jokunen kerta yritetty...
:ashamed:

Nuo sun oireesi kuulostaa kyllä tosi lupaavilta, pidämmä peukkuja kovasti! :whistle:

Mulla tänään kp 25, eikä minkäänlaisia oireita, joten uskon että syteen meni tämäkin yk.

nanna testi on ostettu ja kaveri (kätilö) äsken soitteli ja yllytti kans tekemään sen. Mut en mä iltapisusta, josko huomenna aamulla... Oli muuten kaveri kattonut sen mun progesteroniarvon ja se oli 22.. eli ovulaatio on tosiaan tapahtunut, arvon ollessa yli 8 se tarkottaa sitä. Multa toi koe otettiin kp23 ja arvo oli sen 22... ja äsken mittasin lämmöt, oli vielä 37.1 eli jos ed. merkit paikkansa pitää ei täti ole vielä huomenna tulossa. Eli kierto olis sitten ainakin yli sen 31 jos niikseen olisi..

Annie se miehen näytteenanto oli ihan "helppo homma". Sain sieltä gynenpolilta miehelle mukaan "purkin" ja ohjeet. Eli simpan piti olla 3-5 päivää vanhaa ja max 2h "toimituksesta" perillä labrassa. Mies sitten hoiti hommelin aamulla klo 6. Otin purkin laukkuun ja oli vähän hömppä olo kun se laukussa matkasin aamujunalla Helsinkiin. Jätin auton työpaikan pihalle =) Vein sen labraan ja kelakorvauksen jälkeen mulle jäi maksettavaa n. 50 eur. Tietty miehelle vähän kurja homma kun "kelloon katsoen" piti toimia, mutta kun labrakin aukes vasta 7.30 ja täältä meiltä kaikkinensa meni siihen matkaan reilu tunti, ni klo 6 oli sopiva "toimitusaika" =) Jännitin kyllä että miten onnaa tollanen "tilaustoimitus", mutta hyvin meni.

Yleensä näytteeseen kuulemma saadaan 2-6ml, ja se riittääpi hyvin tutkimuksiin. Ja sehän voi olla että meidänkin tuloksissa on vielä jotain häikkää siinä simppojen muodossa. Siitä kun en vielä tiedä mitään, mut luulis nyt että jos kaikki muut arvot oli hyviä, ettei ne kaikki vois olla epämuodostuneita...?

Nyt pakko lähtee viemään koiruutta lenkille, vaikka onkin ihan super zzz...zzz...zzz... olo.. noh, illalla taas ajoissa nukkumaan ja onneks huomenna on PERJANTAI!!!!!!!!!

Kyllä Napsuneiti huomenna on perjantai ja me aamusta odotellaan innoissaan tuloksii. Mä olen aika varma että sulle kyllä plussa napsahtaa tässä kierrossa :heart:
Napsuneidille napsahtaa...ainakin näin kovasti toivotaan!!!
Taidan olla vähän hulluttelu tuulella =)

Tuizulle iso iso :hug: ja tsemppiä eteenpäin. Tule purkamaan jos tukea haluat :heart:

PERJANTAI 24.8

Telma..................kp3/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp8/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp18/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp20/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp21/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp24/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp25/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp26/32-35................yk7.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp34/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp59/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Testattu on ja tulos oli aivan täysin puhdas NEGA :'( :'( :'(

Ja kaiken lisäksi oon kipeenä, kuumetta 37,6 oli aamusta ja olokin on sen mukainen. Mulla harvoin kun on kuumetta ni vetää olon melko heti aika kurjaks.

Mä tietty aamulla kun heräsin ajattelin, että tää olotila ei voi johtua muusta kun siitä että olisin raskaana ja menin innoissani pisutteleen tikkuun. Ja katin villat, vissiin tavis-flunssa tulossa höystettynä ihan karmeen kipeillä tisseillä ja alamasukivuilla (vihloo aina välistä).

Sniif... sniif... sniif...

Eikä! Ja minä olin jo ihan varma! Mutta jospa se ei vielä kuiten näkyskään. Odottele muutama päivä ja jos ei tätiä näy niin sitte uutta testiä! Voihan se olla että näkyy vasta myöhemmin. Paranemisia flunssasta! :hug: ...

Kiitos paljon kaikille!!

Alkaa olee parempi mieli, mutta kyllä vielä on surullinen olo, tottakai. Eilen olin Jorvissa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, kunhan tästä vuodosta pääsee niin kyllä se yrityskin heti alkaa!!
Eevarouva sinä tulit niin mieleen kun mulle kävi nain, ja itse asiassa mähän kirjoitin silloinkin jo kun sulla meni kesken että mulla sama tunne, on se jännä juttu miten sen tuntee. Kaikki ihmetteli miksi mä nain tunnen ja sanoivat että kaikki on hyvin, mutta en vaan uskonut.....vaikka mulla olikin oireita, on se kumma.....mä voisin jossain vaiheessa kirjoittaa enemmän, on varmasti juteltavaa, mutta nyt täytyy mennä syömään aamupalaa, on näköjään se oire vieläkin että jos ei syö alkaa etomaan......mutta palaillaan!! :wave:

Huomenna on tasan 2v kun testasin esikoisesta plussan! Vai olikohan se niin, että huomenna testasin, mutta sain sen plussan vasta 5 päivää myöhemmin? Jossain näillä main mulla piti alkaa silloin menkat! Ja napsuneidille lohduksi, että esikoisesta tosiaan tein monta testiä, muutamaan en saanut mitään viivaa ja johonkin sain haamujen haamun, mutta sitten vasta 5 päivän päästä sain kunnolla plussan! Ja mulla oli myös kuumetta silloin ihan kunnolla ja otin jopa töistä saikkua 2 päivää sen takia ja mietin, ollako vain kipeä vai raskaana myös?

Tuizu Kyllä se siitä! Pitää toisaalta olla onnellinen, että tulee raskaaksi ja ajatella, että km kuuluu jokanaisen elämään jossain vaiheessa! Kenenkään on turha luulla, että pääsee elämässä helpolla ja lapsia vain tulee kun tilataan ja tuntea paremmuudentunteita km:n kohtaan. Koska jokaisen ihmisen kohdalle sattuu pahoja asioita erilaisessa muodossa. Minua on nimittäin ärsyttänyt muutamat kaverit, jotka selvästi suhtautuvat ylenkatsovasti meidän keskenmenoon sillä tavalla, että "me ainakin ollaan saatu lapset helposti alulle, meidän elämä sujuu juuri kuten on suunniteltu!"

Sateinen perjantai Helsingissä! Illalla Nosturiin katsomaan Ari Koivusta :ashamed:

Huomenta vaan =)
Mä menin päiväunille tossa ennen 10 ja heräsin 13.30... ei todella mun tapasta kipeenä nukkua "koko päivää". En mä vielä kirvestä kaivoon heitäkkään, voihan se vaan olla ettei se vielä näkyis testissä.. juu-u..

Niin kauan kun ei tosiaan menkkoja näy, on vielä toivetta.

Olo on kyl ihan kaamee, kuumetta enää 37.4 mut JOKA paikkaa särkee. Auts. Mut eiköhän tää tästä ja huomenna on jo varmasti parempi olo =)

Moro,

joku aika sitten tuntui märältä pöksyissä (eikä tosiaan ollut mitään seksijuttuja mielessä) ;) . Kävin sit veskissä ja paperiin tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista...taitaa sitten menkat olla alkamassa, mitä mulla on nyt reilu 3 viikkoa km:stä! Joten aika oikeaan aikaan alkaisi, vähän etuajassa jos nyt siis alkaisi. Toisaalta ainahan sitä voi toivoa kiinnittymisvuotoja tms. kun viikko sitten olin tuntevinani oviksentapaista jomottelua, mutta eiköhän nuo hanat tässä päivän kuluessa aukea...v.ttu. :kieh:

napsuneidille :hug: negasta! Mutta tottakai toivoa on vielä! =)
Eevis toiv. ei menkat ala sulla vaan pääsisit takas odottajiin! :hug:
Tuizulle vielä iso :hug: Muuta en osaa sanoa... :snotty:

Kyllä mulla taitaa ne menkat tehä tuloaan, ku mä oon ihan sekopää. Eilenki vitutti niin paljo, mut en tiiä mikä. :D Ja yhtäkkii alkokin naurattaan. Hyvä etten alkanu hirnuun kaupassa, yksin, ilman mitään syytä. :eek: Voi näitä hormooneja! Ja hirvee mässäys-himo on taas valloillaan.
Napukka on aika pehmee, että siitä päätellen myös ei oo tärpänny.

MAANANTAI 27.8

napsuneiti..........kp1/29-32.............yk12......1.toiveissa
Telma..................kp6/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp11/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp21/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp23/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp24/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp27/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp28/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp29/32-35................yk7.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp37/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp62/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huomenta! Verikokeista oli tullu jotain vastauksia mutta joudun käymään uudestaan ku olivat unohtaneet ottaa yhden näytteen :kieh: . Eli ei nyt ainakaan seuraavassa kierrossa mitään apuja käytössä... Saapa nähdä mihin asti venyy...

Nanna, tosi kurja homma!!! Mut onneks kuitenkin asia on menossa nyt eteenpäin. Harmi vaan jos se yhden näytteen puuttuminen siirtää kaikkee kuukaudella... Onko se sit niin tärkee näyte, minkä ne unohti ottaa?

(.) Olo on jo vähän parempi. Eilinen menikin ihan nukkuessa. Nukuin yli 4h päivällä ja vielä viime yönäkin 9.5h =) Ja mä kun pelkäsin että päiväunet vie yöunet. Nyt aamulla ei lämpöä ollut kun 36.8 ja mikä ihmeellisintä. Tisut ei o enää niin kipeet... SIIS HÄH???????? Ne on mulla aina ollu kipeet siihen saakka että menkat on alkaneet, vielä pari ekaa päivääkin. On ne vielä vähän arat, mut oikeesti ton eron tosiaan huomaa.

Niin ja mikä tärkeintä, täti ei tullut yöllä kylään =) Hukkuva roikkuu viimeisessä oljenkorressa ja elää toivossa että nega voi muuttua plussaks :D

Lh:n unohtivat ottaa :D . En kyllä tiiä onko se nyt näin oikein ku otetaan nyt kierron loppuvaiheessa, mutta en valita. Ehkäpä lääkäri tietää paremmin ku minä :D .
Napsuneiti: Toivoa on niin kauan ku sitä tätiä ei tule! Eikös sulla ala nyt olemaan jo yli sen 14vrk oviksesta? Eli olisko sen pitäny jo tulla kyläilemään jos ois tulossa?

Nanna, kun mä en tässäkään kierrossa tikutellut sitä ovista. Mut sillon 8.8 kun kävin lääkärissä oli se rakkula 15mm kokoinen ja mun mielestä sillon viikonlopun aikana eli kiertopäivillä 18-20 oli sit se ovis.. eli pitää vielä jännäillä tovi. Jos ovis tosiaan oli vasta sillon 13.8 niin, moneskos dpo tässä nyt olis meneillään... 12 pv, eli maanantainakos niiden sit pitäis viimestään alkaa? Jännäily jatkuu...

Onko LH sit sama kun se progesteroni arvo? Mulla se otettiin kp23 ja joku tiesi kertoa että jos arvo on yli 8 ni ovis on tapahtunut.. mä en näihin niin perehtynyt vielä o kun on vasta eka kierto näitä "tutkimuksia" menossa. Alkukierrosta mullakin otetaan sit lisää kokeita jos sinne asti päästään. Ja tehdään sit se munatorvien huuhtelu.. jaiks.

Napsuneiti: Se on se lutenisoiva hormoni(taas tuli varmaan 100% oikein kirjotetuksi). Mutta minun mielestä eikö se ole se mikä nousee kun on ovis tulossa???? Ihan ymmällään nyt näistä. Mutta käynpäs näytteen antamassa ja sitte pääseeki jo parin kuukauden päästä polille jos ei tärppää siihen mennessä...

Nanna, niin tietty.. mä sekotin sen siihen Progesteroniin, joka taas ilmottelee että se ovis tosiaan ON tapahtunut. Sorry.

Mulla ei tänään o ollut kun 37 lämpöä ja kurkku on ed. vähän kipee. Kaipa tää tauti oli siis vaan päivän kestävä. Parempi niin. Koiraa en kyl jaksa lenkittämään lähtee, on meinaan tosi väsynyt olo edelleen.

Ajattelin saunan kuitenkin tänään lämmittää ja ottaa lasin viintä =)

Menkkaoireita ei ole vieläkään, ei tuhrun tuhrua.. yleensä mullakin alkaa sillä et päivää ennen vähän tuhruttaa. Eli vielä pidän iteselleni peukkuja..

On tää, tuntuu niin hassulle ja tavallaan hölmölle näitä oireita niin tutkailla ja pähkäillä ja sit taas alkaa kaikki alusta jos menkat alkaakin. Sitä jälkikäteen tuntuu aina nää "höpötykset" niin turhilta. Hankalasti selitetty, mut toivottavasti ymmärsitte =)

Harmi ettei Miss Eagle pääse kertoileen vielä tuloksia. eiks hänkin eilen testaillut =)

Nyt alkaa taas jänskättää se maanantain lääkäri... yleilääkärin mukaan ei ollut mitään vikaa mutta mistä sitä tietää... mutta kyllä sekin mietityttää että entäs jos tosissaan miehessä on se vika!! joskus siitäkin keskusteltiin, ja mietittiin vaihtoehtoja, mutta ei niistä mikään korvaa sitä yheistä lasta...

täällä sataa vettä ihan hurjana!!! ja minä oon vielä yksin kotona, ei oo mukavaa. mies on reissussa ja tulee vasta joskus huomen iltana... huomenna taas aikaseen töihin.. ..oi voi..

Miss Eagle ja Napsuneiti joko on uutisia?? Jännittää niin kovin puolestanne, josko tällä kierrolla olisi tärpännyt =)

Itsellä myös alkaa tätsyn kyläilyaika lähestymään, mutta mitäpä jos ihmeiden aika olisi tässä kuussa ja se pysyisi meidän kaikkien luota pois. Mahdollisimman kaukana!! HUS HUS !!! :whistle: :whistle: :wave:

ei ole vielä vampyyripäivät alkaneet. Mutta olo on sellanen että kyl ne varmaan tänään / huomenissa alkaa. Masua vähän juilii siihen malliin ja lisäksi lämpökin on laskenut taas sinne normaaliin. Joten kyllä se nega taisi olla nega ja kierrosta tuli vaan vähän pidempi tällä kertaa.

Ens kierrossa on sitten se huuhtelu, ja päätin että käytän niitä ovistikkuja. Sit ainakin tiedän mikä päivä odotella niitä menkkoja.

Harmittaa kyllä.. mut ei se auta. Nythän meillä alkaa sitten yk12, jos tosiaan ei ihmettä tapahdu. Mur!!!!! Mutta mitenhän on Miss Eaglen laita =)

Mä tuun vielä ilmotteleen miten tilanne tästä kehkeytyy...

onpas täällä ollut hiljasta tänään.

Mulla näyttää pahasti siltä että on huomenna kp1.. voihan sonta.

Noh, sit ei muuta kun soitteleen labra-aikaa.. kattovat kilpirauhaskokeen ja mitähän muuta, en ees muista. Noh, ei vielä ihan tuskasesti harmita, mut PMS kiukku on jo melkoinen. Onneks mies on ulkohommissa :LOL: :LOL:

Sauna lämpenee (kunhan ensin 15min taistelun jälkeen sain sen syttymään, MUR) ja aattelin sit sen päälle keitellä kupposen teetä. Ja huomenna LUPAAN jatkaa taas laihista. Nyt on ollut 4päivän luova tauko. Mut huomenna taas ruotuun, ja koitan ennen seuraavaa piinapäivää (jonka nyt meinaan varmistaa ovistikuilla) saada ainakin 2kg pois. Aiemmin taisin puhua neljästä, mut se saattaapi mulle olla liikaa neljässä viikossa. Ihan tappotahti sais olla että lähtis kilo viikossa, eiköhän se 500g olis ihan hyvä saavutus sekin. Huoh...

näihin kuviin ja näihin tunnelmiin päättääpi Napsuneiti su-raporttinsa =)

Toivottavasti Miss Eagle tuo huomenna ilosia uutisia!!!!!!!!

Voi napsuneiti :( :hug: Paska homma, muuta en osaa sanoa!

Mulla on tänään ollu tosi väsypäivä ja lämpöäkin ollu, korkeimmillaan 37,6. Viimeks ku mittasin, ni oli 37,3. Toivottavasti huomenna on parempi olo, et jaksaa likan kanssa touhuta koko päivän. :/

Yhteistyössä