helmikuusta asti jännäilleet =)

Sama vika rahikaisella! :headwall: Eli jotenkin mielessäni toivoo ja salaa ajattelee, että tässä samassa kierrossa kävisi tärppi kuin 2 vuotta sittenkin! Tosin sulla se on todennäköisempää kuin mulla, jonka tulevasta kierrosta ei ole tietoakaan! Siis tuskin mulla ovis on ollut heti pari vkoa km:n jälkeen :ashamed: Mutta kun sitä niin toivoo ja olisihan se aika jännä plussata samasta kierrosta ja odotusaika menisi samoja vuodenaikoja pitkin taas...Yhdellä tutulla on 3 lasta ja 2 ekaa on syntynyt samana päivänä eri vuosina ja kolmaskin heittää vain muutamalla päivällä. Eli niillä on ollut se tietty kierto oikea onnenkierto kun kaikki saanut aina samaan aikaan alkunsa. :D

Miss Eagle, mulla on samat oireet taas kun aina ennenkin. Eli tisut on kipeenä. Kipeyty tossa kp26, eli melko myöhään (muistaakseni ainakin ed. kiertoihin verraten). En mä oikein muista oireista tiiä, välillä oon sitä kohdunnapukkaa koittanut kokeilla. Välillä se on pehmee, välillä kova, eli selkoa ei ota =) Väsyttää kyl joo, mut se lienee ihan normaalia. Veskissä juoksen, koska juon päivän aikana sen reilu pari litraa. No jos nyt jotain oikein hakemalla hakee, ni tänään oli aamupäivästä vähän tukkonen olo, ja muutenkin sellanen fiilis ku olis kipeeks tulossa. Tuntuu että tulee yskänrupi huuleenkin ja muutenkin olo vähän kehnohko. Mut eipä muuta.

Rinkinki, mä oon kans monasti vedonnut tohon, että tilastollisesti pitäis tärpin kohta alkaa käymään kun on menossa yk11 ja nyt vuos siitä ku ehkäsy jätettiin.

Noh, ei se auta kun jatkaa piinailua. Alkaa vaan epätoivon elkeet taas puskeen pintaan. Olo on kovinkin kärsimätön ja varma menkkojen alkamisesta. Ja pettymyksestä ja ja.. ei jaksais taas. Noh, jos nyt ei tärppää ni TOSISSAAN pakko saada se laihkari kunnolla vauhtiin. Ja todella rukoilen että se miehen tulos ei anna aihetta itkuun... se jännittää niin pirusti!

Mä yhdyn edellisiin tuossa ajatuksessa että tilastollisesti vuoden sisällä pitäis raskautua nyt kun on jo näin mones kierto meneillään ni jotenkin sitä toiveet nousee joka kierrolla. Mutta sitten on kyllä se toinen laita tähän samaan aiheeseen, että kun ollaan jo näin pitkään yritetty eikä oo vielä napannu niin onko sitten niin että meissä jotain vikaa olis.
Sekavaa selitystä :LOL:

Kauankos tässä on vielä kun Napsuneiti saatte ne miehen testi tulokset? Jännää =)
Toivotaan ettei niillä testituloksilla olis mitään tarvetta, eli saisit plussan nyt tästä kierrosta. Perjantaina sitten on jännäitävää vai?

Aurinkoista tiistaita kaikille B)

Kiitos halauksista, tuli tarpeeseen! kaveri sai muutama päivä sitten keskenmenon... on pistänyt ihteekin mietityttämään, että kuinka arvaamatonta elämä on... oon yrittäny olla kovasti tukena, mutta onneks hänellä on myös oma kulta ja pystyvät avoimesti puhumaan asiasta. kun ajattelee tuota omalle kohdalle ni en tiiä mitä sitä tekis... kun tuntuu että yksien menkkojenkin alkaminen pistää pään pyörälle, niin entäs vielä keskenmeno... mutta toivotaan parasta!!

nyt on kivat hepeneet hommattuna, että eikun vaan oottamaan miestä töistä ni voi yllättää :whistle:

Katjuska, mä varmaan jännäilen sunnuntaille saakka. kun en tarkalleen tiiä mikä pv ovulaatio oli. Ainakaan kierto ei jää 29 päivän mittaseks kun vielä sillon kp 15 näkyi se 15mm kokoinen munarakkula.. eli odottelua vaan.. ja lehmän hermoja vaaditaan.. jesh.

Niissä tuloksissa pitäis mennä viikosta kahteen, joten ens viikon lopulla niitä odottelen viimestään saapuvaksi. Se oikeesti jännittää ihan hullun paljon, koska jos tavara ei ole priimaa niin hankaloituu tämä homma entisestään. Ja vaatii entistä enemmän hermoja ja laskelmointia ja ja ja... apuva. Eli toivon tosiaan että A) menkat ei nyt vaan ala tai jos alkaa niin B) tavara on kuitenkin priimaa ja meillä on vaan tähän mennessä ollut huono tuuri. Mut alkaahan tää jo vähitellen ahistaan kun seuraava kierto on jo 12... 12 x 14 päivää PIINAAVAA odottelua.

Noh noh, ei edelleenkään vielä olla heittämässä kirvestä kaivoon. Mittasin lämmön nyt illalla ku on ollu vähän "kipeekstuleva-olo" ja se oli 37.1... jeee... sinne saakka edes ei o noussu moneen, MONEEN, kiertoon. joten... no, en elättele turhia toiveita kyllä. Paitsi ihan salaa =)

KESKIVIIKKO 22.8

Kryss..................kp6/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp16/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp18/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp19/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp22/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp23/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp24/32-35................yk7.......1.toiveissa
Telma..................kp26/34-45...............yk7......1.toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp32/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp57/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

Huh kp19 jo! Aika menny yllättävän nopeesti kun ei ole ajatellu koko hommaa ollenkaan. Nyt alkaa jännittään jo millon tulee ne verikoe vastaukset ja saako sieltä sen lopullisen niitin diagnoosille. Toisaalta toivoo että olis näin ja toisaalta ei. Olishan se helpompi lähteä kuitenki korjaamaan tilannetta jos olis jo nyt selvillä mistä kiikastaa.
Jännittää jo napsuneidin puolesta!! Hyvä ettei tarvi kynsiä pureskella :D . Voi olispa tämä nyt teille se viimenen jännäyskierto vähään aikaan! Tai tietty kaikille meille sitä toivoisin =) .

Kiitti Nanna! Tota mäkin todella toivon, meille kaikille!!! Koska niiden tulosten pitäis sulle tulla? Tällä viikolla? Mulla ainakin verikoe varmisti sen että ovulaatio on tapahtunut, ja klamydiaa mulla ei ole =) Nyt jos menkat alkaa taas ni alkukierrosta testataan prolaktiiniko se nyt oli ja kilpirauhasarvot.

Olo on kyl niin samanlainen ku aiemmissakin kierroissa, että menkkoja odottelen.. Mut varmaan tosiaan vasta viikonloppuna. Jännää, jännää, jännää...

Ai niin, Nanna, mitä sitten tehdään jos ja kun verikoe vahvistaa diagnoosin? Tarkotan että miten sitä lähdetään sitten hoitamaan?

Moi kaikille, mä palaan taas tänne....äsken todettiin ekassa ultrassa tuulimuna(rv12+2).... :'( , mä kyllä aavistelin koko ajan että ei mulla ole elämää tuolla, vaikka oireita olikin, oli vaan se tunne. Mä en varmaankaan vielä kauheen aktiivisesti toiveile, kunhan saan huomenna lääkkeet ja keskeytetään ja tulee ekat menkat, ehkä sitten.....mutta mut voi tosiaan pudottaa plussanneista :(

Tsemppiä kaikille hirmuisesti, toivottavasti joku tuo hyviä uutisia ;)

Tuizu

Voi Tuizu mitä uutisia sä tuotkaan.... :'( :hug: En osaa kertoakaan miten kovin pahoillani oon teijän puolesta!!jaksamisia ja uskoa uuteen yritykseen, vaikka nyt voi tuntuakin todella pahalta...

Paljon lohtuhaleja sinne :hug: :hug:

Tuizu ei oo totta! :'( Hirmusesti :hug: :hug:

Jep, mulla siis kp18 tänään ja tuolta kohdunnapukalta on tullut pikkusen jo verta! :eek: Alkaako mulla menkat muka näin aikasin??? |O Ei tuu siis housuihin saakka vaan pyyhkiessä ihan vaaleenpunasta ihan pikkusen. Oikeesti alkaa hajoon pää näitten ihme juttujen kanssa! :headwall:
Tiesin, että ymmärrätte mun pointin aikasemmassa viestissä vaikka sekavasti selitinki. :D Mä oon niiin huono kirjottamaan ajatuksiani selkeesti... :ashamed:
Eevis mun kaverilla on kans kolme lasta ja kaks ekaa niistä on syntyneet kumpikin samassa kuussa eri vuosina. Kolmas onki syntyny sit ihan eri aikaan. Ja samoin mä ja systeri ollaan synnytty samassa kuussa. Et sen takia toivo jotenki elää...

Likka on koheltanu tänään ihan hulluna. Oli tosi lähellä, ettei silmästä tullu entistä, mut onneks haaveri kävi silmän alle. Ja palovammanki ressukka sai sormeensa, ku tunki sen kuumaan puuroon... :( Toivottavasti huomenna on parempi päivä!

Rinkinki, mitä jos se onkin kiinnittymisvuotoa???? Toivottavasti olis näin =)

(.) tisut on kipeet (tosi kipeet) ja eilen ne tuntu ihan kivikovilta... Mieskin sen huomas ja kommentoi kans, ettei ne ikinä noin kovat o olleet.. hmph... No kohtahan se nähdään alkaako ne menkat vaiko eikö.
Väsy kyllä on, eilenkin töiden jälkeen lueskelin vaan kirjaa ja lenkitin koiran. Unessakin olin jo ennen 22.30...

Miss Eagle, mitenkäs sun olotila? Huomennako testaat =) ?

Tuizu en osaa sanoin kuvata kuinka pahoillani olen sun puolesta :'(
Voimia sulle ja iso :hug: !

Mulla tuli kans mieleen sama, että jos se Rinkinkin onkin kiinnitymistä B)
Toivotaan niin!
Ja Napsuneiti kuulostaa hyvältä sun kohdalla. Mä todella toivon että menkat ei alkais ja plussa tulis. Peukut on pystyssä :heart:

Ihanaa ku pääsee nyt taas jännäilemään ku ovis alkaa olemaan ohi. Tosin tässä kierrossa jäi vähän vähälle nää pupuilut mutta toivotaan et ne muutama kerta olis sit vaan tuottanu toivottua tulosta :heart:

Kaikille paljon PLUSSIA

Tuizu olen todella pahoillani sun puolestasi! Isoja :hug: :hug: :hug:

napsuneiti, sullahan kuulostaa oikein todella lupaavalta!! Toivotaan että se plussa sulle vihdoin ja viimein tulisi! :flower: =)

Mulla lämmöt sahaa ylös ja alas, nyt kun olen niitä muutaman päivän seuraillut. Olen nyt siis 99% varma että menkat sieltä tulee. Muuten on kyllä ajoittain mahaa vihlonut, väsyttänyt koko ajan, janottanut, pissattanut ja nämä finnit... Niitä riittää! :whistle:

Nyt mun pitää lähteä kaupungille viemään tätä tietokoneen rotiskoa huoltoon, joten palaan asiaan mahd. maanantaina. Plussa onnea kaikille ja toivottavasti sitten kun palaan, olisi napsuneidillä jo iloisia uutisia!!! =) :wave:

Moikka pitkästä aikaa!

Tuizulle :hug: ja voimia. Tuntuu pahalta sun puolesta...

En oo vähään aikaan kirjotellu ku oon yrittäny vältellä stressiä. Mutta nyt oli pakko tulla ihmetteleen, sillä mulla alko menkat eilen, eli kp25 :eek:

Oon ihan ihmeissäni. Koskaan aiemmin ei oo kierto ollu alle 34 pillereiden jälkeen. Viime kierto oli terojen kanssa 37 ja nyt 24!!! :/ Viimesen terolutin otin eilen ja eilen alko vuotokin. Kipujakaan ei oo ollu ku ihan vähän.

Auttakaa. Pitäiskö olla tyytyväinen että kierto lyhenty vai onkohan mun hormonit ihan sekaisin :attn:

Tuizu :hug: Oon tosi pahoillani, että joudut kokemaan saman kuin minä! Jos haluat kirjoitella yv:nä niin laita viestiä! Siis sullahan meni ihan samalla tavalla kuin mulla. Ja tästä lähtien tiedän ainakin minä, että omia tunteita ja vaistoja pitää uskoa tarkemmin, koska ne ovat usein oikeassa! Vaikka mullekin kaikki sanoivat, ettei kaikki raskaudet ole samanlaisia ja voi olla ihan oireeton niin silti tiesin koko ajan, että jokin on vialla! Voihan surku! Ja mä kirjoittelen nykyään myös tuolla km:n kokeneiden vauvakuumeilijoiden puolella, sieltä saa tosi ihanasti vertaistukea! Tulehan sinne!

Ja rinkinki Kiinnittymisvuotoa, sano mun sanoneen! :D Kyllä teillä nyt on tärpännyt, toivotaan! Oottehan jo riittävän monta kuukautta yrittäneet! Voi kun pääsisi mukaan! :heart:

napsuneiti hyvältä kuulostaa! =) Peukut oikeen hirveesti pystyssä!!! :wave:
telma :hug: menkoista! Jospa se kierto lyhentyis nyt. Tiedä näistä... :headwall:
Miss Eagle sulle myös peukut pystyssä!

Mä en usko mihinkään kiinnittymis vuotoihin... :snotty: Menkat ne tekee tuloaan kumminki. Tänään ei oo tullu verta, mutta alavatsassa oli ihmeellisiä kipuja aamulla ja outo paineen tunne tuolla värkissä. :/ Napukkaa kokeilin ja se on aika kova, mutta enpä mä oo ennenkään siitä mitään osannu ennustaa. Tietystihän toiveet taas nostaa päätään, mutta pakko yrittää pitää pää kylmänä, ettei pettymys olis niin kamala. :(

Huoh huoh ja IHANAA, mies kyseli labrasta niitä tuloksia, mä kun olen niin kärsimätön. Kaikki tulokset ei vielä ole tulleet, eli se kuinka paljon on epämuodostuneita. Mutta muuten vaikutti kuulemma oikein hyvältä. Itku pääsi kun tämän kuulin B)

Eli ehkä meillä ei sitten mitään maailman isointa vikaa ole kuitenkaan.

Ajattelin että jos tänään ajaisin apteekin kautta. Onkohan ihan turhaa huomen aamulla tehdä testi jos kp on sillon 31/30-32, sitä lyhyempi ei nyt kierto vaan yksinkertaisesti voi olla.

Toivottavasti en putoa korkeelta ja kovaa.. koska jos nyt tulee taas nega, ni totisesti niin käy. Jotenkin on niin ajatellut että NYT on SE kierto.

Rinkinki, usko nyt vaan =) Eikös toi paineen tunne ja masukivut vaikuta kans ihan hyviltä.. tosiaan pidän sulle peukkuja bdbdbdbdbd.

TORSTAI 23.8

Telma..................kp2/24-45...............yk8......1.toiveissa
Kryss..................kp7/28....................yk9........1.Toiveissa
Katjuska-81..........kp17/26-29..............yk8.......1.toiveissa
rinkinki................kp19/25-27..............yk8.......2.toiveissa
nanna81.............kp20/29-37...............yk9......1.Toiveissa
caeza..................kp23/34....................yk7......3.toiveissa
EevaRouva ........kp24/?.......................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp25/32-35................yk7.......1.toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32.............yk11......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp33/25-33.............yk7........1.toiveissa
Miinaliina.............kp58/36.....................yk4.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

[/quote]

Napsuneiti: Onnea hyvistä uutisista! Nyt minä oon kyllä ihan varma että teillä on tärpänny ku noita oireita lukee! Tee se testi jo huomenna! Kyllähän siinä voi jo näkyäkki plussa! (En minä yllytä en :whistle: )...

Rinkinki: Toivottavsti se oli sitä kiinnittymisvuotoa! Ainaki päivät osuis kohilleen aika hyvin ja kun ei kerta kestänykkään pidempään??

Telma: Kierron pituudesta en kyllä muuten osaa sanoa, mutta onhan se nyt parempi että on tuon verran lyhempi kuin niitä 40 päivän kiertoja?? Laitoinko oikein sinulle noi päivät tuonne? Varmaan kannattaa soitella sille gynelle vielä jos tuntuu että alkaa kierrot liian lyhyiksi menemään...

Ei vieläkään tullut niitä labravastauksia. Huomenna kyllä soitan ja kysyn jo. Ihmeen rauhallinen olo on vieläki. Tuntuu että kyllä se nyt on meidänki vuoro kun vain nuo hormoniasiat saadaan kuntoon. Ehkä jo ens kierrossa =) .

Nanna81: Muuten laitoit oikein, mutta nyt oli kierto tuon 24 koska eilen oli kp25 ja menkat alkoi silloin. kiitos päivityksestä :heart:

Niinhän minä itsekin mietin että parempi kun alkais lyhenemään kierto, mutta ihmetyttää vaan kun se noin radikaalisti muuttu. En mielestäni edes ovuloinut tässä kierrossa :/ No...täytyy vain toivoa että olis jotkossakin kierrot tätä luokkaa =)

Yhteistyössä