Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

Liialei, lämpimät onnittelut :flower: :heart: Terveisiä TYKS:n äippäpolilta :wave: Vastassa oli mukava kätilö ja kuiva ylilääkäri sekä opiskelija ihan pihalla eli ok vastaanotto ;) Maksa-arvot ok, ei kontrolloida polil enää ellei vastaamattomat sappihapot oo sit koholla. Ultras...
  2. U

Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

Rosinante juu ei lapsiveden meno synnytyksestä kuivaa tee :D Menee ne vedet sitten kotona tai synnärillä, VAUVA on liukas jotta tulee sujuvammin ulos =) Ei siis liity tuo liukkaus mitenkään vesiin... Oletteko muut huomanneet, että tää loppuraskaus on samanlaista vessapaperin kyttäämistä ku...
  3. U

Vaaleansiniset, vauvantuoksuiset onnittelut Tintulle ja perheelle :flower: :hug: Tahtoo kans!!!!! :kieh: Mä oon ihan ähkypuhku!! Masu jotenkin pullahtanut viikon sisällä ja maha ihan kiree... ja äippä myös :kieh: ja laskettuun aikaanki viel 5 viikkoo, saatika synnytykseen :/ ääh...
  4. U

Ei tuo Kärpän ajatus hajusteellisesta pesuaineesta ihan vouhotusta oo, olen kuullut saman, mun mielest siit oli joku tutkimuskin? Ja allergian aiheuttaja herkälle vauvan iholle. Ekan koneellisen vauvanvaatteita tosin pesin hajustetulla kunnes sisko huomautti asiasta. En sit pessy enää niitä...
  5. U

Onnea matkaan Niiskunenä :wave: :hug: Yhyy, sinne lähti mun hepatoositukihenkilö ;) No, yritän pärjäillä :) Aika äippäpolille tuli, on ens ke. Sitä ennen verikokeil uusiks. Kolasin pihan eikä tunnu missään :kieh: tahtoo edistystä ettei menis taas paukkumalla yliaikaseks!! Mahakin on...
  6. U

tatuka juu siis mulla on kutinaa kaikkialla muualla paitsi kämmenis ja jalkapohjis! Aloin itseki vast epäillä Niiskunenän oireiden perusteella... ja sit luin netistä ett jollain oli ollu kutinat just käsivarsis ja mahas missä mullakin eniten. Siksi pyysin kokeille. Itse kans tuudittauduin ett...
  7. U

Oijoijoijoijoi, vauvoja tulee :heart: Lämpimät onnittelut myös siniraidalle ja perheelle!! Kuulostipa ihanteelliselta synnytykseltä =) Niin ja taasen: TERVETULOA KAIKILLE UUSILLE joukkoomme jakamaan tuntoja :hug:
  8. U

jaana25 ja perhe: sydämelliset onnittelut koko perheelle :hug: :flower: Limatulppa mulla irtos ku esikoisen synnytys käynnistyi. Mulla sitä limaa tuli ja tuli ja tuntui ettei lopu vaiks miten pyyhki... Aluks oli ihan kirkasta ja sit ilmesty joukkoon vaaleanpunaista (eli hieman verta)...
  9. U

Tutin otan sairaalaan mukaan. Joillakin vauvoilla on heti kova imemisen tarve... Mun mielest noi "imetyksen vaarantumispuheet" on vähän tollasta löpinää ku pitäis vaan toimii niin täydellisesti kirjojen mukaan! Mä meen maalaisjärjellä ja jos mun mielest vauva hyötyy tutista ja sen huolii, niin...
  10. U

Huomenta! Täällä surkeasti nukuttu yö takana...ei muuten, mutta vaivaa mieltä niin nuo kohonneet maksa-arvot etten saanut juurikaan nukuttua :ashamed: Soittaisivat pian äippäpolilta ja antaisivat ajan viimeistään huomiselle!! Sairaalakassiin suunnittelin muutamat liivinsuojat, yhet...
  11. U

Kyllä tää palsta osoittautui taas kultaakin arvokkaammaksi :heart: enpä olis varmaan ilman palstaa alkanu epäillä moia maksa-arvojani... Niiskunenä-78 kertoi kutinasta ympäri kroppaa ja kohonneista maksa-arvoista. Siitä aloin miettiä ett mullahan ihan samat oireet! Kävin tutkiis netissä ja...
  12. U

Lämpimät onnittelut tyypin äipän perhelle poikavauvasta :heart: :flower: Hui kauhia, täällä mä taas pillitän ilosta ja myötäelämisestä :xmas: Tuli itku heti ku luin "tyypin äipän mies tässä ilmoittaa"!! Ihanan herkkää! Mies vaivautui tulemaan ilmoittamaan meille ja oli tyypin äipällekin...
  13. U

Heh, tuo facebook-ryhmä onkin hauska idea =) JeJa näköjään joo :D tuo yhteinen "kaveri" on kyllä lähinnä mun miehen kaveri...
  14. U

Liityin facebookin Helmimammat 2009 -ryhmään ;)
  15. U

Tervetuloa kaikki uudet :flower: Yöllä minäkin kuorsaan ja kuolaan, tosi ihanaa! Usein mies vielä kattoo telkkuu sängys eikä ite meinaa millään kehtaa nukahtaa noitten vaivojen takia... näytän ja kuulostan varmaan tosi hellulle :laugh: Synnytyksen suunnittelu on siinä vaihees ett 2...
  16. U

Juu, ihan mielenkiintoisia mielikuvia on palstailijoista eikä ne pidä yleensä yhtään paikkaansa =) Ja toiset muistaa paremmin ku toiset... Esim.Kärppä ja Lenttis on jääny erityisesti mieleen jo sieltä alkuraskauden hermoilijat-pinosta, mistä aloitettiin :flower: Meillä myös esikoisen...
  17. U

Kärppänä heinälatoon okei, ehkei se sit täysin mennyt kokemattomuuden piikkiin :laugh: vaikka osa oli sitäkin ku lääkäri malttoi kuunnella pari sekuntia yhdestä paikasta ja kuunteli toisesta ja taas toisesta... vaikutti aika hermostuneelta ja toisteli ett "kyl terveydenhoitaja olis sykkeen jo...
  18. U

Terveisiä eiliseltä neuvolalääkärireissulta... tilanne ok, sen verran nyt luotan se tutkimuksiin. Kohdunkaulakanavaa jäljellä 2,5-3cm noin, eli ihan normitilanne. Kohdunsuu pehmentynyt, mutta kiinni. Ei saanut sormilla tuntumaa, ett onko kiinni ni kattoi spekulalla: auts!! Mutta siis luotan...
  19. U

Hei kuvailkaas mulle miltä sukkapuikkokipu tuntuu?? Mulla ei kahesta aikaisemmasta ollut ainoatakaan supistusta ennen ku synnytys käynnistyi. Tästä on ollut, kivuttomia ja kivuliaitakin. Ja välillä alavatsaa karvastelee ja pissattaa (kuten esim.eilen koko päivän, illalla lämmin suihku...
  20. U

lillip lämpöiset onnittelut koko perheelle ja voimahali :hug: :heart: UÄ 33+4

Yhteistyössä