Ja täällä taas. Melkein meniki hermo ku aiemmin yritin avata vanhan pinon vikaa sivuu eikä auennu
CALMETTE; mä yllätyin kun kysyttiin onko siihen tarvetta. Eipä multa 5v sitten kyselty mitään vaan se annettiin vauvalle "itsestäänselvyytenä". Just oli tosta rokotteesta yks aamu jossain aamusydämellä ohjelmassa pieni keskustelu!
Nyt sit päädyttii siihen neuvolassa, ettei vauva sitä tarvitse.
Ääk, mun lähin esimies jo soitti tänään et olenko päässy viel synnyttää
ihanaa kun ne ajattelee mua siellä.
Mul ei oo todellakaa ikävä töitä, mut niitä kavereita vähän on. Olen siel pari kertaa käynykin aikani kuluksi.
Äsken seisoin vajaa 2 tuntia luistelukentän reunalla
Oon ihan yllättyny ton 5v:n innosta ja aika hyvin pysyy pystyssä jo. Tää on eka talvi kun luistelee. Mua vähä pelotti että se vaan hermostuu ku ei pysy pystyssä... Sisko luisteli pojan kanssa, vähä teki mieli mullaki mut enpä lähde tämän mahan kanssa!
Nyt on alkanu poikaki miettii että koskahan se vauva oikeen syntyy?syntyis jo! Eipä voi sanoo hälle ku että niinpä, todellaki, syntys jo!!
Olipas hyvä vinkki toi side/talouspaperi, lapsiveden tulemiseen.
Kuinka moni tunnustaa sen jo laittaneensa "varuiksi" ?
Mulla ei sitä valkkaria oo hirmusti tullu, paitsi joka aamu tälläviikolla ihme klöntti+vetistä jotain, loppupäivästä ei mitään tai sit jossainkohti todella vetistä "jotain". Että ei muuta ku sidettä housuun... heh hee
Tänään on ollu tosi kiristävä tunne tuol alapäässä, siinä missä se vaavin pää on. Ja nyt tuntuu ikävä paine tai joku semmonen siellä.
Nyt on ihan hirmu väsymys, vaikka nukuin pitkästä aikaa päikkärit tänään. Yö oli uneton jotenki, vaikkei edes koskenu minnekään :/
Päänsärystä on muutama täällä nyt maininnut. Mulla on ollu melko matalat verenpaineet, eikä päänsärkyä aikoihin. Tiistaina oli lääkäri ja verenpaine oli korkeampi kun mulla koskaan, olisko tää päänsärky vaivannu nyt noin 3 päivää :/ emmä muistanu siitä lääkärissä sanoa. Ehkä nyt pystyn elämään tän asian kanssa maantain neuvolaan asti, näkee sit noi paineet. Pissan ne otti lääkärikäynnillä ä-polilla, siinä ei kai ollu mitään kun ei ne sanoneet mitään!?
Ai saakeli että koskee nyt tonne alapäähänki! Pitänee mennä suihkuun.
Sitähän mun vielä piti kirjottaa...
SAUNA; ei mullakaan supistuksia saa aikaan, vaan hyvät yöunet saa saunan jälkeen! Ja helpottaa kaikinpuolin selkä ym. kipuihin.
Kotikonsteista, tissien/nännien hypistelyä kokeiltu, eilen sieltä alko tulee maitoa
heh, mut ei se kyl mitään muuta sit aiheuttanu.
Akupainanta, pah, mä en mitään pisteitä löydä, en vaan ehkä osaa
Ehkä mä unohdan kaikke nää "kikat" ja lepään vaan odotellen...