lillipille onnea tulokkaasta :flower: ja voimia koko perheelle. :hug:
Mä näin unta että olin toinen joka synnytti...pahus, sekin siis vaan unta. Jospa se ennustaisi että täällä on joku saanut viime yönä vauvan?
Eilinen meni nopsaan, en siis joutanu kirjottamaan, lukemassa kävin pikaisesti. Kävin yhden ystävän luona, jolla on suloinen 8 kk ikäinen poika, samalla sitten ihan ohi mennen kysäisin että vielä he jaksaavat kortsun kanssa touhuta, niin vastaus oli että ei enää tarvii
eli heille on tulossa toinen :heart: heille se oli aikamoinen jysäri, kun piti odottaa ne kuukautiset että voi aloittaa ehkäisyn, niin sitten toinen ilmoittaa tulostaan... Mutta minä olin jo melkein onnen kyyneleitä tihruuttamassa
Tänään sitten taas tiedossa varsinaisen tylsä päivä...
KYRSÄ se sanoi juovansa kaakaota, jospa minäkin kävisin, Goffee Housesta saa siihen vaniljavaahtoa päälle
NAM
Jospa sitä jotain kehittelis niin ei tulis taas koko päivää makoiltua ja yöllä sais sitten unta. Harmi vaan kun noi kaverit on kaikki töissä ja koulussa, nekin niin aikaseen nukkumaan menee (miks ne ei voi olla kotona? kun mäkin oon
)
No mutta...kerron teille irstaan salaisuuden
tänä aamuna mies sai hellyyttä
ensin se luuli että nukun, kun en mitään virkanu, mutta sitten se älys että hereillä se on ja jatko hommia. Oli niin iloinen sitten kun suihkuun päästiin... Eli nyt sitten rupee varmaan mun hormoonit valmistautumaan siihen kolmanteen S:ään, kun aikaisemmin ei ole niinkään sitä harrasteltu
"lämmintä" päivän jatkoa mammoille ja huomenna onkin sitten taas kovat pakkaset...
Jospi ja Papuliina 35+4
Vielä lisään, että nyt viikon aikana ollut lähes päivittäin sukkapuikkokipuja kohdunkaulalla ja jotain pientä jomotusta selässä + niitä tavallisia tunnin kestäviä kovotuksia mahassa, jospa se valmistelis tulevaan